Przetargi.pl
Usługa inżyniera kontraktu dla robót budowlanych realizowanych w ramach projektu pn. Poprawa jakości gospodarki wodno-ściekowej dla gminy Kluczbork

Wodociągi i Kanalizacja "Hydrokom" Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 46-203 Kluczbork, ul. Kołłątaja 7
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4181471 , fax. 077 4185289
  • Data zamieszczenia: 2013-11-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wodociągi i Kanalizacja "Hydrokom" Sp. z o.o.
    ul. Kołłątaja 7 7
    46-203 Kluczbork, woj. opolskie
    tel. 077 4181471, fax. 077 4185289
    REGON: 53059340300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.hydrokom.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka Prawa Handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa inżyniera kontraktu dla robót budowlanych realizowanych w ramach projektu pn. Poprawa jakości gospodarki wodno-ściekowej dla gminy Kluczbork
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje pełnienie funkcji Inżyniera kontraktu dla robót budowlanych obejmujących zadania infrastrukturalne, a także pomoc techniczną dla Zamawiającego. 2. Wykonawca wykonywał będzie obowiązki inspektora nadzoru inwestorskiego i koordynatora czynności inspektorów nadzoru inwestorskiego zgodnie z przepisami prawa obowiązującego w Polsce, w szczególności ustawy Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 243 poz. 1623 ze zm.), a także będzie sporządzał raporty oraz rozliczał finansowo zadania. 3. Rola i zakres odpowiedzialności Inżyniera polega na co najmniej następujących przesłankach: 1) Inspektor Nadzoru Inwestorskiego - przez co należy rozumieć dysponowanie do realizacji zamówienia personelem złożonym z osób fizycznych posiadających kwalifikacje zawodowe i sprawujących funkcje inspektora nadzoru na terenie budowy, określone w art. 25 (obowiązki) oraz art. 26 (prawa) ustawy Prawo Budowlane. 2) Inwestor zastępczy w rozumieniu ustawy PB - przez co należy rozumieć osobę inną niż Zamawiający, sprawującą na mocy pełnomocnictwa udzielonego tej osobie przez Zamawiającego czynności Inwestora przewidzianych w art. 18 Rozdziału 3 (Prawa i obowiązki uczestników procesu budowlanego) ustawy Prawo Budowlane. 3) Koordynator czynności inspektorów nadzoru inwestycyjnego - przez co należy rozumieć dysponowanie osobą (jedną z pośród Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego), przewidzianą w art. 27 ustawy Prawo Budowlane. 4) Zarządzanie finansowe Kontrola i zatwierdzanie przejściowych świadectw płatności, zatwierdzanie Planu Płatności - także zatwierdzanie robót dodatkowych, zamówień dodatkowych oraz robót i zamówień uzupełniających i zamiennych. 5) Bezstronny i obiektywny uczestnik procesu inwestycyjnego. Inżynier stoi na straży prawidłowo wykonanego kontraktu, zgodnie z jego zapisami oraz obowiązującymi przepisami i zasadami wiedzy budowlanej. Wydaje opinie np. w sprawie roszczeń Wykonawcy, wydaje polecenia Wykonawcy zgodnie z zapisami kontraktu. 6) Mediator i rozjemca w sporach. Inżynier prowadzi polubowne uzgodnienia w przypadku zaistnienia konfliktu pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą. 7) Przygotowanie dokumentów niezbędnych do prowadzenie kontraktu na roboty. Inżynier jest odpowiedzialny za przygotowanie i/lub zweryfikowanie co najmniej następujących dokumentów: Przejściowe Świadectwa Płatności, Protokoły Konieczności i Negocjacji, Raporty miesięczne z robót, Raporty kwartalne/półroczne z kontraktu własnego, Wnioski o płatność, Wnioski o zaliczki. 8) Pomoc techniczna dla Zamawiającego, prowadzenie bieżącej sprawozdawczości z uwzględnieniem przyjętych wskaźników monitorowania zadania (wskaźniki produktu, rezultatu, oddziaływania). 9) Wspieranie działań Zamawiającego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: I. Wymagania dotyczące wadium. I.1. Wnoszenie wadium. 1. Zamawiający określa kwotę wadium w wysokości 5 000,00 złotych (słownie: pięć tysięcy złotych). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.) 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego w SIWZ. 4. Zamawiający nie dopuszcza złożenia wadium w walucie innej niż złoty polski i dotyczy to wadium składanego w każdej z możliwych form. 5. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek potwierdzi, że otrzymał przelew przed upływem terminu składania ofert. 6. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczeń, powinny być one bezwarunkowe, nieodwołalne i płatne w ciągu 14 dni na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, wykonalne na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i winny zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta/poręczyciela (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją(poręczeniem), 3) kwotę gwarancji(poręczenia), 4) termin ważności gwarancji(poręczenia), 5) zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji(poręczenia) w ciągu 14 dni na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż: a) Wykonawca, którego ofertę wybrano: - odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub - nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, lub b) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw, nie udowadniając, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. I.2. Zasady zwrotu wadium: 1. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 6. 2. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano.. 3. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 4. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 5. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach