Muzeum Żołnierzy Wyklętych i Więźniów Politycznych PRL (w organizacji) ogłasza przetarg
- Adres: 02-521 Warszawa, Rakowiecka 37
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2023-09-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Muzeum Żołnierzy Wyklętych i Więźniów Politycznych PRL (w organizacji)
Rakowiecka 37
02-521 Warszawa, woj. mazowieckie
REGON: 386547883 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeumrakowiecka37.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa inwestora zastępczego przy realizacji robót budowlanych związanych z budynkiem dawnego szpitala Aresztu Śledczego i zmiany na budynek administracyjno-biurowy Muzeum Żołnierzy Wyklętych ... - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi Inwestora Zastępczego przy realizacji robót budowlanych związanych z zadaniem pn.: „Zaprojektowanie, rozbiórka, rozbudowa, przebudowa, remont, rewaloryzacja oraz zmiana sposobu użytkowania budynku szpitala na terenie dawnego Aresztu Śledczego Warszawa – Mokotów na budynek administracyjno-biurowy Muzeum Żołnierzy Wyklętych i Więźniów Politycznych PRL (w organizacji) w Warszawie wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną”. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia – Załącznik nr 4 do SWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie 13 000,00 zł (słownie: trzynaście tysięcy złotych 00/100).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 112 ust. 2 pkt 4 Pzp, a w szczególności:1) wykażą się odpowiednią zdolnością techniczną, tj. wykażą wykonanie w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie minimum dwóch (2) usług polegających na pełnieniu funkcji inwestora zastępczego lub nadzoru inwestorskiego przy realizacji pełnego procesu inwestycyjnego (tj. od wprowadzania wykonawcy robót budowlanych na budowę do uzyskania pozwolenia na użytkowanie) obiektu kubaturowego, zaliczanego do jednej z następujących kategorii obiektów budowalnych: IX, XI, XII, XIV, XVI, zgodnie z przepisami prawa budowlanego – ustawy Prawo budowlane z dnia 07 lipca 1994 r. (Dz. U. z 2023 r. poz. 682 z póź. zm.), o wartości nie mniejszej niż 10.000.000 PLN brutto każda.2) wykażą się odpowiednią zdolnością zawodową, tj. dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:a) osobę przewidzianą do pełnienia funkcji Koordynatora Zespołu nadzoru inwestorskiego, posiadającą:- co najmniej 5 - letnie doświadczenie zawodowe w prowadzeniu i koordynacji z ramienia Inwestora Zastępczego/Nadzoru Inwestorskiego/Inżyniera Kontraktu pełnego procesu inwestycyjnego (tj. od wprowadzania wykonawcy robót budowlanych na budowę do uzyskania pozwolenia na użytkowanie) obiektu kubaturowego wykonanego na rzecz Zamawiającego z sektora finansów publicznych, zaliczanego do jednej z następujących kategorii obiektów budowalnych: IX, XI, XII, XIV, XVI, zgodnie z przepisami prawa budowlanego – ustawy Prawo budowlane z dnia 07 lipca 1994 r. (Dz. U. z 2023 r. poz. 682 z póź. zm.), o wartości nie mniejszej niż 10.000.000 PLN brutto;- posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do projektowania i kierowania robotami budowlanymi wraz z ważnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego oraz posiadającą co najmniej 5 - letnie doświadczenie zawodowe w nadzorowaniu robót budowlanych w swojej specjalności;b) osobę przewidzianą do pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego branży konstrukcyjno-budowlanej posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, wraz z ważnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego oraz posiadającą co najmniej 5 - letnie doświadczenie zawodowe w nadzorowaniu robót budowlanych w swojej specjalności,c) osobę przewidzianą do pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego branży sanitarnej posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, wraz z ważnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego oraz posiadającą, co najmniej 5 - letnie doświadczenie zawodowe w nadzorowaniu robót budowlanych w swojej specjalności,d) osobę przewidzianą do pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego branży elektrycznej posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, wraz z ważnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego oraz posiadającą, co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w nadzorowaniu robót budowlanych w swojej specjalności.UWAGA:Zamawiający dopuszcza łączenie pełnienia funkcji Koordynatora Zespołu nadzoru inwestorskiegoz pełnieniem funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego branży: konstrukcyjno-budowlanej/ sanitarnej/ elektrycznej.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-09-20
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. Budowa stadionu miejskiego w Płońsku
Dodano: 2024-07-23 - Wykonanie nadzoru inwestorskiego w związku z wykonaniem dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych w zakresie remontu i przebudowy budynku biurowo-laboratoryjnego W1W2H
Dodano: 2024-07-22 - Wykonanie nadzoru inwestorskiego w związku z wykonaniem dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych w zakresie remontu i przebudowy budynku biurowo-laboratoryjnego W1W2H
Dodano: 2024-07-17 - Nadzór inwestorski nad realizacją inwestycji pn. "Budowa kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej w miejscowości Janów, Józefów, Lucin w Gminie Tczów"
Dodano: 2024-06-25 - Świadczenie usługi nadzoru inwestorskiego w branży budowlanej, sanitarnej, elektrycznej i teletechnicznej nad realizacją robót budowlanych polegających na: „Modernizacji instalacji oddymiania (...)
Dodano: 2024-06-05 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót zasadniczych związanych z remontem/wzmocnieniem/przebudową jezdni wraz z robotami towarzyszącymi ulic m.st. Warszawy
Dodano: 2024-06-04 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad inwestycją „Przebudowa dróg gminnych w Milanówku”.
Dodano: 2024-05-27 - Sprawowanie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn.: Budowa stadionu piłkarskiego w zakresie trybuny wschodniej i zachodniej przy ul. Struga w Radomiu
Dodano: 2024-04-08 - Usługi nadzoru inwestorskiego i doradztwa formalnego w związku z projektem pn. Budowa sieci Internetu szerokopasmowego na terenie Gminy Żabia Wola dofinansowanym ze środków Funduszu Szerokopasmowego
Dodano: 2024-04-05 - Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją I Etapu robót budowlanych inwestycji pn.: „Dostosowanie budynku przy ul. Wejnerta 27 w Warszawie, na potrzeby Urzędu m. st. Warszawy”.
Dodano: 2024-03-29