Sąd Okręgowy ogłasza przetarg
- Adres: 97-300 Piotrków Trybunalski, ul. Słowackiego 5
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 044 6494101 do 03 , fax. 044 6478919
- Data zamieszczenia: 2011-07-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Sąd Okręgowy
ul. Słowackiego 5
97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie
tel. 044 6494101 do 03, fax. 044 6478919 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa hotelarsko - restauracyjna w zakresie zapewnienia noclegów, wyżywienia, udostępnienia trzech sal konferencyjnych na potrzeby przeprowadzenia szkolenia dla sędziów z okręgu Sądu Okręgowego w Piotrkowie Trybunalskim, oraz sędziów z okręgu Sądu Okręgowego w Sieradzu. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie kompleksowej obsługi hotelarsko - gastronomicznej w hotelu minimum trzygwiazdkowym, lub ośrodku/ obiekcie o standardzie hotelu minimum trzygwiazdkowego w zakresie; - zapewnienia noclegów, - wyżywienia, -udostępnienia trzech sal konferencyjnych na potrzeby przeprowadzenia szkolenia dla sędziów z okręgu Sądu Okręgowego w Piotrkowie Trybunalskim, oraz sędziów z okręgu Sądu Okręgowego w Sieradzu. 1) Zamawiający wymaga przeprowadzenia usługi w jednym z hoteli/ośrodków/ obiektów położnych w granicach administracyjnych następujących miast: -Żywiec, - Ustroń, -Szczyrk, - Wisła, - Kraków, - Sandomierz, - Busko-Zdrój, - Kazimierz Dolny. Zamawiający wymaga aby hotel/ ośrodek/ obiekt w dniach 28.09.2011 do dnia 01.10.2011 r. był tylko do dyspozycji uczestników szkolenia tj. sędziów z okręgu Sądu Okręgowego w Piotrkowie Trybunalskim, oraz sędziów z okręgu Sądu Okręgowego w Sieradzu, a tym samym był zamknięty dla gości nie będących uczestnikami szkolenia. 2) Liczba uczestników: 168 osób. 3) Zakwaterowania 168 osób w pokojach o następującej strukturze: - 12 pokoi 1osobowych, - 78 pokoi 2 osobowych Wszystkie pokoje z pełnym węzłem sanitarnym i TV. 4) Trzy sale konferencyjne w miejscu zakwaterowania: - jedna na 168 osób, - druga na 90 osób, - trzecia na 30 osób, w dniu 28 września 2011 r. w godzinach 17:00-18:30 dla 168 osób wyposażonej w miejsca do siedzenia, projektor, komputer, mikrofon, tablice z pisakami, w dniu 29 września 2011 r. w godzinach 9:00-17:30 dla 168 osób wyposażonej w miejsca do siedzenia, projektor, komputer, mikrofon, tablice z pisakami, w dniu 29 września 2011 r. w godzinach 9:00- 17:30 dla 90 osób wyposażonej w miejsca do siedzenia, projektor, komputer, mikrofon, tablice z pisakami, w dniu 30 września 2011 r. w godzinach 9:00-17:30 dla 168 osób wyposażonej w miejsca do siedzenia, projektor, komputer, mikrofon, tablice z pisakami, w dniu 30 września 2011 r. w godzinach 9:00-17:30 dla 90 osób wyposażonej w miejsca do siedzenia, projektor, komputer, mikrofon, tablice z pisakami, w dniu 30 września 2011 r. w godzinach 9:00-17:30 dla 30 osób wyposażonej w miejsca do siedzenia, projektor, komputer, mikrofon, tablice z pisakami, w dniu 01 października 2011 r. w godzinach 10:00-11:00 dla 168 osób wyposażonej w miejsca do siedzenia, projektor, komputer, mikrofon, tablice z pisakami. 5) Wyżywienie: I dnia: - kolacja: stół szwedzki zimna płyta, danie gorące, kawa, herbata, soki, woda mineralna (z zapewnieniem miejsc siedzących przy stolikach) II dnia: - śniadanie: stół szwedzki (z zapewnieniem miejsc siedzących przy stolikach) - obiad :stół szwedzki z sałatkami i z napojami, dwa dania, deser (z zapewnieniem miejsc siedzących przy stolikach) - serwis konferencyjno- kawowy w formie stołu szwedzkiego z kawą , herbatą, wodą mineralną, sokami, ciastkami, - uroczysta kolacja: tradycyjnie z miejscami przy stole, jeden ciepły posiłek, przystawki, ciasto, soki, woda mineralna, kawa, herbata) III dnia: - śniadanie: stół szwedzki (z zapewnieniem miejsc siedzących przy stolikach) - obiad :stół szwedzki z sałatkami i z napojami, dwa dania, deser (z zapewnieniem miejsc siedzących przy stolikach) - serwis konferencyjno- kawowy w formie stołu szwedzkiego z kawą , herbatą, wodą mineralną, sokami, ciastkami, - kolacja grillowa IV dnia: - śniadanie: stół szwedzki (z zapewnieniem miejsc siedzących przy stolikach) 6) Przyjazd uczestników szkolenia własnym środkiem transportu w dniu 28.09.2011 r. na godz. 16:00-17:00 i wyjazd dnia 01.10.2011 r. o godz. 11:00. 7) Wykonawca zobowiązuje się przed podpisaniem umowy uzgodnić z Zamawiającym menu. 8) Zamawiający zastrzega sobie możliwość anulowania 20 zarezerwowanych miejsc na najpóźniej 2 dni przed terminem przyjazdu a Wykonawca w takim przypadku nie może mieć w stosunku do Zamawiającego żadnych roszczeń. 9) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić bezpłatne miejsca parkingowe dla 4 autokarów. 10) Zarówno sale konferencyjne jak i miejsce noclegu muszą znajdować się w jednym hotelu/ ośrodku/ obiekcie Kod CPV: 55120000-7 Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji. 55300000-3 Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 551200007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.piotrkow-tryb.so.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zorganizowanie i obsługa 2,5 - dniowej międzynarodowej konferencji naukowej w dniach 19-21 maja 2016 roku
Dodano: 2016-01-14 - Świadczenie usług w zakresie obsługi XXII Ogólnopolskiej Konferencji Inżynierii Chemicznej i Procesowej 5-9 września 2016 r. organizowanej przez Wydział Inżynierii Procesowej i Ochrony Środowiska Politechniki Łódzkiej
Dodano: 2015-06-12 - Świadczenie usług w zakresie obsługi XXII Ogólnopolskiej Konferencji Inżynierii Chemicznej i Procesowej 5-9 września 2016 r. organizowanej przez Wydział Inżynierii Procesowej i Ochrony Środowiska Politechniki Łódzkiej
Dodano: 2015-05-26 - Zorganizowanie i obsługa dwóch 1- dniowych konferencji podsumowujących projekt Profilaktyczny program w zakresie przeciwdziałania uzależnieniu od alkoholu, tytoniu i innych środków psychoaktywnych
Dodano: 2014-10-06 - Zorganizowanie i obsługa dwóch 1- dniowych konferencji podsumowujących projekt Profilaktyczny program w zakresie przeciwdziałania uzależnieniu od alkoholu, tytoniu i innych środków psychoaktywnych.
Dodano: 2014-09-24 - Zorganizowanie i obsługa pięciu 1- dniowych konferencji podsumowujących projekt Profilaktyczny program w zakresie przeciwdziałania uzależnieniu od alkoholu, tytoniu i innych środków psychoaktywnych
Dodano: 2014-09-10 - usługa hotelarska i restauracyjna na potrzeby organizacji szkoleń dla pracowników Jednostek Samorządu Terytorialnego w Krakowie, Poznaniu i Łodzi, w ramach projektu >Dobre Prawo - sprawne rządzenie< Działanie 5.2 PO KL
Dodano: 2014-09-09 - usługa hotelarska i restauracyjna na potrzeby organizacji szkoleń dla pracowników Jednostek Samorządu Terytorialnego w Katowicach, Krakowie, Poznaniu i Łodzi, w ramach projektu >>Dobre Prawo - sprawne rządzenie<< Działanie 5.2 PO KL
Dodano: 2014-07-16 - W-5 ZP/6/2014 usługi związane z organizacją konferencji naukowej 16th International Biodeterioration and Biodegradation Symposium, która odbędzie się w terminie 03.-05.09.2014 r. w Łodzi
Dodano: 2014-03-31 - W-5 ZP/3/2014 usługi związane z organizacją konferencji naukowej 16th International Biodeterioration and Biodegradation Symposium, która odbędzie się w terminie 03.-05.09.2014 r. w Łodzi
Dodano: 2014-03-10