Przetargi.pl
Usługa hotelarsko - restauracyjna w zakresie zapewnienia noclegów, wyżywienia, udostępnienia dwóch sal konferencyjnych na potrzeby przeprowadzenia szkolenia dla kuratorów z okręgu Sądu Okręgowego w Piotrkowie Trybunalskim.

Sąd Okręgowy ogłasza przetarg

  • Adres: 97-300 Piotrków Trybunalski, ul. Słowackiego 5
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 044 6494101 do 03 , fax. 044 6478919
  • Data zamieszczenia: 2011-05-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Okręgowy
    ul. Słowackiego 5
    97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie
    tel. 044 6494101 do 03, fax. 044 6478919
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.piotrkow-tryb.so.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa hotelarsko - restauracyjna w zakresie zapewnienia noclegów, wyżywienia, udostępnienia dwóch sal konferencyjnych na potrzeby przeprowadzenia szkolenia dla kuratorów z okręgu Sądu Okręgowego w Piotrkowie Trybunalskim.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie kompleksowej obsługi hotelarsko - gastronomicznej w ośrodku /hotelu/ obiekcie w zakresie; - zapewnienia noclegów, - wyżywienia, -udostępnienia dwóch sal konferencyjnych na potrzeby przeprowadzenia szkolenia dla kuratorów z okręgu Sądu Okręgowego w Piotrkowie Trybunalskim. a) Zamawiający wymaga przeprowadzenia usługi w jednym z ośrodków/ hoteli/ obiektów położnych w granicach administracyjnych następujących miast: -Żywiec, - Ustroń, -Szczyrk, - Wisła. b) Liczba uczestników: 100 osób. c) Zakwaterowania 100 osób w pokojach o następującej strukturze: - 6 pokoi 1osobowych, - 47 pokoi 2 osobowych. Wszystkie pokoje z pełnym węzłem sanitarnym i TV. d) Dwie sale konferencyjne w miejscu zakwaterowania: - jedna na 100 osób, - druga na 30 osób, w dniu 15 / 20 czerwca 2011 r. w godzinach 16:00-18:00 dla 100 osób wyposażonej w miejsca do siedzenia, projektor, komputer, mikrofon, tablice z pisakami, w dniu 16 / 21 czerwca 2011 r. w godzinach 9:00-18:00 dla 100 osób wyposażonej w miejsca do siedzenia, projektor, komputer, mikrofon, tablice z pisakami, w dniu 16 /21 czerwca 2011 r. w godzinach 9:00-18:00 dla 30 osób wyposażonej w miejsca do siedzenia, projektor, komputer, mikrofon, tablice z pisakami, w dniu 17 / 22 czerwca 2011 r. w godzinach 10:00-12:00 dla 100 osób wyposażonej w miejsca do siedzenia, projektor, komputer, mikrofon, tablice z pisakami. e) Wyżywienie: I dnia: - obiad dwudaniowy wraz z deserem, - serwis konferencyjno- kawowy, - kolacja ( na zasadzie szwedzkiego stołu, z zapewnieniem miejsc siedzących przy stolikach) II dnia: - śniadanie ( na zasadzie szwedzkiego stołu, z zapewnieniem miejsc siedzących przy stolikach) - serwis konferencyjno- kawowy (obok sal konferencyjnych) - obiad dwudaniowy wraz z deserem - kolacja ( tradycyjnie z miejscami przy stole, jeden ciepły posiłek, przystawki, ciasto, soki, woda mineralna) II dnia: - śniadanie ( na zasadzie szwedzkiego stołu, z zapewnieniem miejsc siedzących przy stolikach) - serwis konferencyjno- kawowy (obok sal konferencyjnych) - obiad dwudaniowy wraz z deserem f) Przyjazd uczestników szkolenia własnym środkiem transportu na godz. 11:00-12:00 pierwszego dnia i wyjazd o godz.15:00 trzeciego dnia. g) Wykonawca zobowiązuje się przed podpisaniem umowy uzgodnić z Zamawiającym menu. Zamawiający zastrzega sobie możliwość anulowania 15 zarezerwowanych miejsc na najpóźniej 2 dni przed terminem przyjazdu a Wykonawca w takim przypadku nie może mieć w stosunku do Zamawiającego żadnych roszczeń. Kod CPV: 55120000-7 Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji. 55300000-3 Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków. 2. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych oraz wariantowych. 4. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej. 5. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających. 6. Zamawiający nie przewiduje przy wyborze oferty zastosowania aukcji elektronicznej. 7. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 8. Informacja na temat możliwości powierzenia przez wykonawcę wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom: Wykonawca może powierzyć wykonanie części lub całości niniejszego zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zobowiązany jest do wykazania w formularzu ofertowym części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. 9. Wymagania stawiane Wykonawcy: 9.1 Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 9.2 Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, 9.3 Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. 9.4 Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 9.5 Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 551200007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.piotrkow-tryb.so.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach