Przetargi.pl
Usługa hotelarska, w tym: zapewnienie sal, wyżywienia oraz zakwaterowania dla uczestników wyjazdowych warsztatów socjoterapeutycznych w ramach projektu pn. Aktywna integracja grup ryzyka w Powiecie Złotoryjskim

Powiat Złotoryjski ogłasza przetarg

  • Adres: 59-500 Złotoryja, Pl. Niepodległości 8
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 76 8786940, -950 , fax. 76 8786955
  • Data zamieszczenia: 2015-04-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Złotoryjski
    Pl. Niepodległości 8 8
    59-500 Złotoryja, woj. dolnośląskie
    tel. 76 8786940, -950, fax. 76 8786955
    REGON: 39064724500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiat-zlotoryja.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa hotelarska, w tym: zapewnienie sal, wyżywienia oraz zakwaterowania dla uczestników wyjazdowych warsztatów socjoterapeutycznych w ramach projektu pn. Aktywna integracja grup ryzyka w Powiecie Złotoryjskim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Usługa hotelarska, w tym: zapewnienie sal, wyżywienia oraz zakwaterowania dla uczestników wyjazdowych warsztatów socjoterapeutycznych w ramach projektu pn. Aktywna integracja grup ryzyka w Powiecie Złotoryjskim. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Wymagania podstawowe a) Położenie hotelu: Powiat tatrzański b) Planowane zakwaterowanie grupy 24 osób w wieku od 15 do 22 lat oraz 3 osób bez dodatkowej opłaty musi zostać zrealizowane przez 14 dni od 30.06.2015 r. do 13.07.2015 r. na terenie jednego hotelu tj. lokalizacji posiadającej ten sam adres. Wykonawca zobowiązany będzie również zakwaterować w dniach 09.07.2015-13.07.2015 r. 1 kierowcę grupy bez dodatkowej opłaty. Zamawiający zastrzega możliwość dokonania ograniczenia faktycznej liczby osób biorących udział w warsztatach o maksymalnie 4 osoby na zasadach określonych w rozdziale XVII SIWZ. c) Zakwaterowanie w pokojach według struktury: jeden pokój jednoosobowy, jeden pokój dwuosobowy, pozostałe pokoje dwuosobowe lub trzyosobowe (wszystkie pokoje z łazienkami). Dodatkowo w dniach 09.07.2015-13.07.2015 r. jeden pokój jednoosobowy. d) Wykonawca musi dysponować hotelem w rozumieniu ustawy z dnia 29.08.1997 r. o usługach turystycznych (j. t. Dz. U. z 2014 r. poz. 196 ze zm.) spełniającym następujące wymogi: obiekt hotelarski, wobec którego wydano decyzję o zaszeregowaniu do rodzaju hotel oraz nadaniu kategorii zgodnie z ww. ustawą, przy czym kategoria oznaczona w gwiazdkach nie jest niższa niż 3 gwiazdki. e) Obiekt, w którym ma być zorganizowany wypoczynek, musi spełniać wymogi dotyczące bezpieczeństwa, ochrony przeciwpożarowej, warunków higieniczno-sanitarnych oraz ochrony środowiska określonych przepisami o ochronie przeciwpożarowej, Państwowej Inspekcji Sanitarnej i ochronie środowiska. W celu zapewnienia bezpieczeństwa uczestników warsztatów budynek noclegowy powinien być tak zabezpieczony aby uniemożliwić wejście - wyjście po godzinie 22.00 (np. recepcja bądź monitorowanie całodobowe, ewentualnie możliwość zamknięcia budynku). f) Budynek, w którym zostanie zakwaterowana grupa nie może być w trakcie prac remontowo-budowlanych przez cały okres trwania usługi. g) Budynek, w którym zostanie zakwaterowana grupa musi być położony w cichym, spokojnym otoczeniu, pośród zieleni. Zamawiający nie dopuszcza, aby hotel położony był w bliskim sąsiedztwie ze stacją paliw, ruchliwą trasą lub centrum handlowym. h) Wykonawca musi zapewnić podział pomieszczeń ze względu na płeć. Pokoje czyste, sprzęt niewyeksploatowany. Wymagania szczegółowe Wykonawca zobowiązany będzie w szczególności: a) Zakwaterować w jednym hotelu 24 wskazanych uczestników warsztatów oraz 3 osoby bez dodatkowej opłaty - łącznie 27 osób. Dodatkowo w dniach 09.07.2015-13.07.2015 r. Wykonawca zobowiązany będzie zakwaterować 1 kierowcę grupy bez dodatkowej opłaty. Cena zakwaterowania winna obejmować: - opłatę klimatyczną (jeżeli dotyczy); - dostęp w dniach pobytu grupy do dwóch sal konferencyjnych do zajęć (całodniowo) - każda dla grupy maksymalnie 14 osób, z dostępem do Internetu, wyposażonych w stoły i krzesła; - zorganizowanie następujących wycieczek regionalnych z przewodnikiem: 1.Wadowice, spacer na Leskowiec, Rabka - rodzinny park rozrywki-Chabówka -muzeum kolejnictwa; 2. Zwiedzanie Orawy - Skansen w Zubrzycy, Orawka, Chochołów, Termy - Bukowina Tatrzańska 3. Wycieczka do Zakopanego - Kasprowy - wjazd kolejką - hala Gąsienicowa, Murowaniec. 4. Morskie Oko, Jaszczurówka, Wodogrzmoty Mickiewicza, Czarny Staw pod Rysami, Termy Białka Tatrzańska 5. Czorsztyn - zamek, Sromowce Niżne- wejście na 3 Korony, spływ Dunajcem Szczegółowy harmonogram wycieczek zostanie ustalony z Wykonawcą po podpisaniu umowy. W ramach wycieczki Wykonawca zobowiązany będzie do opłacenia biletów wstępu dla grupy. Transport w trakcie wycieczek zapewnia Wykonawca. b) Zapewnić w dniach pobytu dla grupy pełne wyżywienie; Wykonawca w ramach świadczonej usługi zobowiązany będzie do zapewnienia wyżywienia wg harmonogramu: 1 dzień (30.06.2015 r.) - dzień przyjazdu: obiad i kolacja 2 dzień (01.07.2015 r.) - śniadanie, obiad i kolacja 3 dzień (02.07.2015 r.) - śniadanie, obiad i kolacja 4 dzień (03.07.2015 r.) - śniadanie, obiad i kolacja 5 dzień (04.07.2015 r.) - śniadanie, obiad i kolacja 6 dzień (05.07.2015 r.) - śniadanie, obiad i kolacja 7 dzień (06.07.2015 r.) - śniadanie, obiad i kolacja 8 dzień (07.07.2015 r.) - śniadanie, obiad i kolacja 9 dzień (08.07.2015 r.) - śniadanie, obiad i kolacja 10 dzień (09.07.2015 r.) - śniadanie, obiad i kolacja 11 dzień (10.07.2015 r.) - śniadanie, obiad i kolacja 12 dzień (11.07.2015 r.) - śniadanie, obiad i kolacja 13 dzień (12.07.2015 r.) - śniadanie, obiad i kolacja 14 dzień - dzień powrotu (13.07.2015 r.) - śniadanie, i suchy prowiant na podróż; Zamawiający zastrzega możliwość zamiany w dniach na które przypadają wycieczki obiadu i kolacji na obiadokolację plus suchy prowiant, w zależności od harmonogramu wycieczki.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 551000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający w prowadzonym postępowaniu nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Kategoria hotelu, w którym zakwaterowana zostanie grupa
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.sp-zlotoryja.dolnyslask.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach