Przetargi.pl
Usługa holowania pojazdów oraz holowania i parkowania pojazdów niebezpiecznych - dwie części

Powiat Kłobucki ogłasza przetarg

  • Adres: 42-100 Kłobuck, Rynek im. Jana Pawła II 13
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 34 3109500 , fax. 34 3109507
  • Data zamieszczenia: 2011-08-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Kłobucki
    Rynek im. Jana Pawła II 13 13
    42-100 Kłobuck, woj. śląskie
    tel. 34 3109500, fax. 34 3109507
    REGON: 15218075400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.klobuck.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa holowania pojazdów oraz holowania i parkowania pojazdów niebezpiecznych - dwie części
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest usługa holowania pojazdów oraz holowania i parkowania pojazdów niebezpiecznych na podstawie art.130a ustawy Prawo o ruchu drogowym z dróg na terenie powiatu kłobuckiego - dwie części. Część pierwsza: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług usuwania, przemieszczania i holowania pojazdów na podstawie pisemnej dyspozycji usunięcia pojazdu wydanej przez policjanta, strażnika miejskiego lub osobę dowodzącą akcja ratowniczą. Szacunkowa wielkość zamówienia - 60 pojazdów (w ciągu 1 roku), w tym: Lp. Rodzaj pojazdu Liczba pojazdów 1 rower lub motorower 10 2 motocykl 10 3 pojazd o dop. masie całk. do 3,5 t 37 4 pojazd o dop. masie całk. pow. 3,5 t do 7,5 t 1 5 pojazd o dop. masie całk. pow. 7,5 t do 16 t 1 6 pojazd o dop. masie całk. pow. 16 t 1 Razem: 60 Wykonawca zobowiązany będzie do świadczenia usług całodobowo polegających na usunięciu z miejsca zdarzenia, holowania i umieszczenia na parkingu strzeżonym pojazdu oraz jego elementów. W zakres usługi wchodzić będzie: a) dojazd do miejsca wskazanego przez upoważnioną osobę wydającą dyspozycję usunięcia pojazdu w czasie nie dłuższym niż 60 minut, b) przygotowanie pojazdu i jego elementów do załadunku (wszelkie prace towarzyszące przygotowaniu pojazdu do transportu), c) załadunek pojazdu (część pojazdu) na pojazd holujący, d) uporządkowanie miejsca zdarzenia z odpadów szkła, metalu i innych odpadów nie wymagających użycia specjalistycznego sprzętu i materiałów, e) dojazd z pojazdem transportowanym na wyznaczony parking strzeżony, f) rozładunek i zaparkowanie pojazdu na parking znajdujący się w Kłobucku przy ul. Zamkowej 19 (Powiatowy Zarząd Dróg). Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszystkie szkody wynikłe w pojazdach w czasie ich usuwania i holowania do czasu pozostawienia na wskazanym parkingu oraz wywołane czynnościami stanowiącymi przedmiot zamówienia. Zamawiający informuje, że wybrany Wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej przez cały okres trwania umowy na kwotę nie mniejszą niż 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych). Część druga: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług usuwania, przemieszczania, holowania oraz parkowania pojazdów przewożących materiały niebezpieczne na parking Wykonawcy, na podstawie pisemnej dyspozycji usunięcia pojazdu wydanej przez policjanta, strażnika miejskiego lub osobę dowodzącą akcja ratowniczą Szacunkowa wielkość zamówienia - 2 pojazdy (w ciągu 1 roku), w tym: Lp. Rodzaj pojazdu Liczba pojazdów Średni czas przechowywania (w dobach) 1 Pojazd przewożący materiały niebezpieczne (holowanie i parkowanie) 2 5 Razem: 2 5 Wykonawca zobowiązany będzie do świadczenia usług całodobowo, polegających na usunięciu z miejsca zdarzenia, holowania, umieszczenia oraz parkowania na parkingu strzeżonym Wykonawcy pojazdów przewożących materiały niebezpieczne i jego elementów. W zakres usługi wchodzić będzie: a) dojazd do miejsca wskazanego przez upoważnioną osobę wydającą dyspozycję usunięcia pojazdu w czasie nie dłuższym niż 60 minut, b) przygotowanie pojazdu i jego elementów do załadunku (wszelkie prace towarzyszące przygotowaniu pojazdu do transportu), c) załadunek pojazdu (część pojazdu) na pojazd holujący, d) uporządkowanie miejsca zdarzenia z odpadów szkła, metalu i innych odpadów nie wymagających użycia specjalistycznego sprzętu i materiałów, e) dojazd z pojazdem transportowanym na parking strzeżony Wykonawcy, f) rozładunek i zaparkowanie pojazdu na parkingu Wykonawcy, g) parkowanie pojazdów przewożących materiały niebezpieczne na parkingu spełniającym wymogi rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 14 sierpnia 2003 r. (Dz. U. Nr 161, poz. 1567) w sprawie parkingów na które są usuwane pojazdy przewożące towary niebezpieczne, h) wydanie przekazanego pojazdu po przedstawieniu pisemnej zgody Zamawiającego, i) wydawanie pojazdu codziennie w dni robocze w godzinach: od 8:00 do 16:00, j) przedstawianie w wydziale Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Kłobucku do 5 dnia każdego miesiąca, wykazu pojazdów przewożących materiały niebezpieczne umieszczonych na parkingu strzeżonym Wykonawcy z uwzględnieniem daty umieszczenia pojazdu, marki pojazdu, numeru rejestracyjnego oraz danych właściciela lub posiadacza pojazdu. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszystkie szkody wynikłe w pojazdach w czasie ich usuwania, holowania, parkowania oraz przechowywania do czasu odbioru pojazdu z wskazanego parkingu oraz wywołanie czynnościami stanowiącymi przedmiot zamówienia. Zamawiający informuje, że wybrany Wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej przez cały okres trwania umowy na kwotę nie mniejszą niż 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 501181109
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.klobuck.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach