Przetargi.pl
Usługa gwarancyjnego utrzymania w ruchu aparatury medycznej

Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Lipsku ogłasza przetarg

  • Adres: 27-300 Lipsko, ul. Śniadeckiego 2
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 048 3783500 , fax. 048 3783663
  • Data zamieszczenia: 2012-11-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Lipsku
    ul. Śniadeckiego 2 2
    27-300 Lipsko, woj. mazowieckie
    tel. 048 3783500, fax. 048 3783663
    REGON: 67099777300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzzoz-lipsko.mazowsze.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa gwarancyjnego utrzymania w ruchu aparatury medycznej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług serwisowych, polegających na utrzymaniu w ruchu urządzeń medycznych określonych w załączniku nr 3 do SIWZ - przez cały okres trwania umowy. 2. Dla urządzeń określonych w załącznik nr 2 do SIWZ, Wykonawca dokona przeglądu technicznego i zakończy go wpisem do paszportu i wystawieniem certyfikatu w nieprzekraczalnym terminie do dnia 15.01.2013r. 3. W zakres usługi serwisowej wchodzą: naprawy bieżące, wykonywanie konserwacji i przeglądów technicznych zgodnie ze sporządzonym przez Wykonawcę harmonogramem, zgodnie z wymogami obsługi techniczno - eksploatacyjnej oraz z zasadami należytej staranności - (przeglądy techniczne jeden raz na kwartał). Wykonawca sporządzi zakres wykonywanych czynności w ramach planowanego przeglądu technicznego dla poszczególnych grup urządzeń. Wszystkie przeglądy i naprawy muszą być wpisane w paszport techniczny urządzenia. Wpisy te powinny być potwierdzone pieczątką imienną. 4. Wykonawca prowadzący obsługę serwisową, zobowiązany jest do stosowania części zamiennych zalecanych przez producenta i spełniających parametry określone dla danego rodzaju urządzenia. 5. Wszystkie użyte do realizacji materiały i części powinny być nowe i posiadać wymagane prawem aprobaty, dopuszczenia i certyfikaty. 6. Czas reakcji na zgłoszoną naprawę - 24 godziny. 7. Czas naprawy 72 godzin od chwili zgłoszenia. 8. W przypadku naprawy polegającej na wymianie trudno dostępnych części zamiennych naprawa nie dłuższa niż 10 dni. 9. Przedmiot zamówienia został podzielony na 28 pakietów o wartości szacunkowej P: 1 detektory tętna płodu 1 020,00 PLN 2 kardiotokografy 2 040,00 PLN 3 aparaty EKG 2 400,00 PLN 4 aparaty USG 2 760,00 PLN 5 pompy 5 520,00 PLN 6 monitory, moduły do kapnometrii 10 800,00 PLN 7 respiratory 6 000,00 PLN 8 defibrylatory 1 560,00 PLN 9 ssaki 3 000,00 PLN 10 inhaklatory 1 320,00 PLN 11 pulsoksymetry 2 280,00 PLN 12 aparatura dla noworodków 2 880,00 PLN 13 aparaty do znieczuleń 2 280,00 PLN 14 stoły operacyjne 1 800,00 PLN 15 lampy operacyjne 1 152,00 PLN 16 diatermie 1 320,00 PLN 17 kardiostymulator, elektrostymulator 936,00 PLN 18 zestaw do prób wysiłkowych, rejestratory 3 240,00 PLN 19 wiertarki, piły do cięcia gipsu 480,00 PLN 20 rektoskop 408,00 PLN 21 koncentrator tlenu 960,00 PLN 22 aparatura laboratoryjna 7 200,00 PLN 23 aparatura rehabilitacyjna 6 000,00 PLN 24 sterylizatory 9 840,00 PLN 25 ciśnieniomierze 2 640,00 PLN 26 aparatura różna 2 520,00 PLN 27 aparatura okulistyczna 1 200,00 PLN 28 wyposażenie oddziału pomocy doraźnej 2 400,00 PLN
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 504200005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzzoz-lipsko,mazowsze.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach