Przetargi.pl
Usługa gospodarki odpadami komunalnymi.

Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 32-800 Brzesko, ul. Kościuszki
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. , fax. 146 621 155
  • Data zamieszczenia: 2019-05-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej
    ul. Kościuszki 68
    32-800 Brzesko, woj. małopolskie, fax. 146 621 155
    REGON: 00000000000000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa gospodarki odpadami komunalnymi.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest odpłatne świadczenie usługi gospodarki odpadami komunalnymi , polegającej na odbieraniu, transporcie i przetwarzaniu odpadów komunalnych pochodzących z posesji będących w użytku Zamawiającego. 2. Zamawiający wymaga, aby świadczenie usług będących przedmiotem zamówienia odbywało się zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, a w szczególności z : • Ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r.o odpadach (Dz. U. 2019 r. poz. 701 z późn. zm.) . • Ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r.Prawo ochrony środowiska (Dz. U. 2018 r. poz. 799 z późn. zm.) 3. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 zadania w zależności od lokalizacji: Zadanie nr. 1: świadczenie usługi gospodarki odpadami 1) Szpital przy ul. Kościuszki 68, 2) Ośrodek Zdrowia w Woli Dębińskiej 172, 3) Ośrodek Zdrowia w Jadownikach ul. Środkowa 2, 4) Ośrodek Zdrowia w Uszwi 20, Zadanie nr. 2: świadczenie usługi gospodarki odpadami Podstacja Pogotowia w Czchowie, ul. Szkolna 3, Zadanie nr. 3: świadczenie usługi gospodarki odpadami Podstacja Pogotowia w Szczurowej, ul. Rynek 3. 4. Zamawiający dopuszcza oferty częściowe na wybrane przez Wykonawcę Zadanie. 5. Wywozowi podlegają odpady: 1) stałe zgromadzone w kontenerach, pojemnikach lub workach foliowych z wyjątkiem gruzu, kamieni, 2) odpady organiczne pochodzące z kuchni szpitalnej (ilość odpadów - 5 l dziennie), 3) odpady segregowane – szkło o kodzie 20 01 02, 4) gruz, kamienie. 6. Częstotliwość wywozu: Zamawiający dysponuje własnymi pojemnikami. 1) SM 110- szt. 2 (OZ Uszew, OZ Jadowniki) - nieczystości wywożone będą 2 x w miesiącu oraz na ewentualne zgłoszenie telefoniczne, 2) SM 240 - szt.1 (Podstacja w Czchowie) – nieczystości wywożone będą 2 razy w miesiącu oraz na ewentualne zgłoszenie telefoniczne, 3) pojemnik (kontener) o poj. 6 m3 – szt. 1 (Szpital, ul. Kościuszki 68) – nieczystości wywożone będą 3 x w tygodniu (poniedziałek- środa – piątek) oraz dodatkowo po zgłoszeniu telefonicznym, 4) gruz, kamienie - po zgłoszeniu telefonicznym - Wykonawca podstawi własne pojemniki. 7. Wykonawca na czas trwania umowy wyposaży Zamawiającego nieodpłatnie w dodatkowe pojemniki do składowania odpadów: 1) SM 1100 – szt. 1 (OZ Wola Dębińska) - nieczystości wywożone będą 1 x w miesiącu oraz na ewentualne zgłoszenie telefoniczne, 2) SM - 240 - szt. 1 (podstacja w Szczurowej) – nieczystości wywożone będą 2 razy w miesiącu, oraz na ewentualne zgłoszenie telefoniczne, 3) SM 1100 – szt. 1 ( Szpital, ul. Kościuszki 68) - nieczystości wywożone będą 2 x w tygodniu (wtorek i czwartek), 4) pojemnik na odpady pn: „szkło” SM – o pojemności od 240 – do 1100 kg (Szpital, ul. Kościuszki 68) - w przypadku segregacji; wywożone będą na zgłoszenie telefoniczne, 5) pojemnik odkryty na gruz, kamienie, podstawiany na czas remontów po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym. 6) Wykonawca jest zobowiązany we własnym zakresie do załadunku na własny środek transportu. 7) Każdy odbiór musi być potwierdzony kartą wywozu odpadu, na której należy podać datę odbioru, rodzaj odpadu, pojemność pojemnika. 8. Do wywozu odpadów organicznych z kuchni szpitalnej opisanych w pkt. 2.2, Wykonawca zobowiązany jest wyposażyć Zamawiającego nieodpłatnie w plastikowy szczelny pojemnik o pojemności min. 10 litrów. Odpady organiczne muszą być odbierane codziennie w w/w pojemniku, a na wymianę pozostawiony drugi pojemnik (czysty i zdezynfekowany). 9. O konieczności dodatkowego wywozu nieczystości, przesunięciu terminu lub jakichkolwiek innych zmianach w harmonogramie wywozu, Zamawiający powiadomi Wykonawcę telefonicznie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90533000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Określenie warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, ,posiadają aktualne dokumenty wydane na mocy Ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach z dnia 13 września 1996 r. (Dz. U. 2018r. poz. 1454 z późn. zm.) zezwalające na świadczenie usług odbioru odpadów komunalnych. • są wpisani do rejestru BDO (baza danych o odpadach) prowadzonego przez Marszałka Województwa na podstawie art. 49 ustawy o odpadach (Dz. U. 2018 r. poz. 992 z późn. zm.)w zakresie transportu odpadów komunalnych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w pkt 2), ), może złożyć dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) Uwaga: Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt. 3), zastępuje się go dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby lub osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Powyższy dokument obejmuje okres odpowiednio jak w pkt .3). 2.Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Pzp. Zamawiający wymaga zatrudnienia w zakresie przedmiotu zamówienia . 1) Wymagania dotyczące zatrudnienia na umowę o pracę zgodnie z przepisem art. 29 ust. 3a ustawy Pzp. 2) Zamawiający wymaga, aby osoby uczestniczące w realizacji zamówienia wykonujące czynności: w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia tj. kierowanie pojazdami przeznaczonymi do wywozu odpadów, obsługa załadunku odpadów do pojazdów ,były zatrudnione przez Wykonawcę (lub podwykonawcę, jeżeli Wykonawca powierza wykonanie części zamówienia podwykonawcy) na podstawie umowy o pracę w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz.917 z póź.zm.); 3) . Wykonawca musi zatrudniać osoby wykonujące wyżej wymienione czynności na podstawie umowy o pracę, a w przypadku rozwiązania umowy przez osobę zatrudnioną lub przez pracodawcę, Wykonawca zobowiązuje się do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę na to miejsce innej osoby wykonującej ww. czynności. 4) Przed przystąpieniem do realizacji umowy Wykonawca przekaże Zamawiającemu oświadczenie o zatrudnieniu tych osób na umowie o pracę , wraz z informacją o, czasie trwania umowy oraz informacją o czynnościach wykonywanych przez wskazane osoby, zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ (a od podwykonawców, o ile są już znane); 5) Za niedopełnienie wymogu zatrudniania pracowników wykonujących czynności, o których mowa w pkt 2) na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów kodeksu pracy, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną, o której mowa we wzoru umowy - załączniku nr 5 SIWZ; 6) Postanowienia, dotyczące dokumentowania realizacji zamówienia przy udziale osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę oraz sankcje za nieprzestrzeganie ww. warunków realizacji zamówienia zostały opisane we wzorze umowy – załączniku nr 5 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach