Gminny Zakład Usług Komunalnych i Mieszkaniowych w Księginicach ogłasza przetarg
- Adres: 59-300 Lubin 1, Księginice 14
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 076 8408174 , fax. 076 8408174
- Data zamieszczenia: 2013-05-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gminny Zakład Usług Komunalnych i Mieszkaniowych w Księginicach
Księginice 14 14
59-300 Lubin 1, woj. dolnośląskie
tel. 076 8408174, fax. 076 8408174
REGON: 02051616500000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: zakład budżetowy powołany przez Gminę Lubin
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
USŁUGA GEODEZYJNA ZADAŃ INWESTYCYJNYCH REALIZOWANYCH W 2013 ROKU W MIEJSCOWOŚCIACH PIESZKÓW, SIEDLCE, KRZECZYN MAŁY, OBORA - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie usług geodezyjnych polegających na: 1.1 Wytyczeniu w terenie trasy sieci wodociągowej i kanalizacyjnej w oparciu o posiadaną przez Zamawiającego mapę do celów projektowych (określenie wartości usługi za pierwsze 100mb i każde następne rozpoczęte 100mb); 1.2 Wytyczeniu w terenie odnóg wodociągowych i kanalizacyjnych do granic działek w oparciu o posiadaną przez Zamawiającego mapę do celów projektowych (określenie wartości usługi za pierwszą sztukę odnogi i za każdą następną sztukę odnogi); 1.3 Wykonaniu i dostarczeniu dla Zamawiającego przed rozpoczęciem przez niego robót aktualnego operatu, mapy z naniesionymi urządzeniami podziemnymi; 1.4 Wykonaniu w terenie inwentaryzacji powykonawczej sieci i odnóg wodociągowych i kanalizacyjnych (określenie wartości usługi jak wyżej); 1.5 Wykonaniu i dostarczeniu dla Zamawiającego mapy inwentaryzacyjnej w ilości 4 sztuk w formie analogowej oraz mapy do celów projektowych wykonanego uzbrojenia w formie analogowej. 2. Rozliczenie przedmiotu zamówienia następować będzie za faktyczne wykonanie usługi według ceny jednostkowej podanej w ofercie, wykonawca zobowiązany będzie dostarczać mapy inwentaryzacyjne wraz z fakturą. 3. Usługa będzie każdorazowo zlecana wykonawcy przez Zamawiającego w pisemnych zleceniach lub telefonicznie za pośrednictwem wyznaczonych pracowników Zamawiającego w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego, w których zostanie określone miejsce i termin rozpoczęcia prac (minimalny okres powiadomienia o usłudze jeden dzień). 4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z części przedmiotu zamówienia. 5. Wykonawca będzie odpowiedzialny za jakość i terminowość wykonanych usług. 6. Zakres rzeczowy przedstawia Formularz cenowy stanowiący Załącznik nr 9 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713552009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.ug-lubin.dolnyslask.pl/index.php?idmp=77&r=r
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną