Przetargi.pl
Usługa fizycznej ochrony osób i mienia w prokuraturach okręgu tarnowskiego.

Prokuratura Okręgowa w Tarnowie ogłasza przetarg

  • Adres: 33-100 Tarnów, ul. Jarosława Dąbrowskiego 27
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 014 6222731 , fax. 014 6223179
  • Data zamieszczenia: 2009-09-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prokuratura Okręgowa w Tarnowie
    ul. Jarosława Dąbrowskiego 27 27
    33-100 Tarnów, woj. małopolskie
    tel. 014 6222731, fax. 014 6223179
    REGON: 00056974000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.tarnow.po.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa fizycznej ochrony osób i mienia w prokuraturach okręgu tarnowskiego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Usługą fizycznej ochrony osób i mienia objęte będą następujące jednostki: a) fizyczna ochrona osób i mienia w Prokuraturze Okręgowej w Tarnowie, ul. J. Dąbrowskiego 27 - w dni robocze od godz. 745 do 1545, b) fizyczna ochrona osób i mienia na parkingu Prokuratury Okręgowej i Rejonowej w Tarnowie, położonego w Tarnowie, w obrębie 266 - mający połączenie komunikacyjne z ul. J. Dąbrowskiego, w dni robocze od godz. 715 do 1615, c) fizyczna ochrona osób i mienia w Prokuraturze Rejonowej w Tarnowie, ul. J. Dąbrowskiego 27 - w dni robocze od godz. 745 do 1545, d) fizyczna ochrona osób i mienia w Prokuraturze Rejonowej w Bochni, ul. Windakiewicza 9/2, w dni robocze od godz. 745 do 1545, wraz z dozorem całodobowym sygnałów alarmowych, oraz konserwacją urządzeń i instalacji systemów alarmowych, e) fizyczna ochrona osób i mienia w Prokuraturze Rejonowej w Brzesku, ul. Kościuszki 20, w dni robocze od godz. 745 do 1545, f) fizyczna ochrona osób i mienia w Prokuraturze Rejonowej w Dąbrowie Tarnowskiej, ul. Wyszyńskiego 2, w dni robocze od godz. 745 do 1545, wraz z dozorem całodobowym sygnałów alarmowych, oraz konserwacją urządzeń i instalacji systemów alarmowych,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy pzp. 2. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy pzp: 2.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności objętej przedmiotem zamówienia, 2.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 2.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 3. Za spełnienie warunku posiadania niezbędnego doświadczenia Zamawiający uznaje należyte wykonanie w okresie trzech ostatnich lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) co najmniej trzech usług ochrony fizycznej osób i mienia, z czego co najmniej jedna usługa winna być wykonana w jednostkach sektora finansów publicznych. 4. Za spełnienie warunku dysponowania potencjałem technicznym Zamawiający uznaje: 4.1 dysponowanie odpowiednim oprzyrządowaniem, tak aby sprawować całodobowy nadzór w formie elektronicznej nad systemami alarmowymi i kamerami przemysłowymi w Prokuraturach Rejonowych w Bochni i Dąbrowie Tarnowskiej, 4.2 dysponowanie samochodową grupą interwencyjną, której zadaniem będzie, w przypadku zgłoszenia zagrożenia lub potrzeby wsparcia dotarcie do wskazanego obiektu, wyposażoną w sprzęt łączności bezprzewodowej. 5. Za spełnienie warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający uznaje gotowość powierzenia przez Wykonawcę wykonywania przedmiotu zamówienia w całym okresie jego obowiązywania osobom posiadającym aktualne licencje pracownika ochrony fizycznej co najmniej pierwszego stopnia. 6. Za spełnienie warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Zamawiający uznaje odpowiednie zaświadczenie o nie zaleganiu opłat z Urzędu Skarbowego oraz z ZUS lub/i KRUS. 7. W celu potwierdzenia spełniania opisanych wyżej warunków Wykonawca musi załączyć do oferty dokumenty określone w rozdziale VI SIWZ. 8. Pozostałe warunki wymagane w SIWZ. 9. Ocena spełnienia tych warunków na zasadzie potwierdzenia lub odrzucenia (spełnia, nie spełnia).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty wymagane w ofercie: 1.1 Formularz oferty według załącznika nr 2. 1.2 Oświadczenie na treść art. 22 ust.1 oraz art. 44 ustawy - na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 3 do SIWZ. 1.3 Koncesja na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia (koncesja Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na wykonywanie usług ochrony osób i mienia). 1.4 Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.5 Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.6 Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.7 Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.8 Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.9 Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat usług ochrony osób i mienia z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz odbiorców usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, za ten okres, według załącznika nr 4 do SIWZ, wraz z dokumentami potwierdzającymi (referencjami), że usługi te zostały wykonane należycie. 1.10 Oświadczenie dysponowania potencjałem technicznym według załącznika nr 5 do SIWZ. 1.11 Wzór umowy parafowany na każdej stronie i podpisany na ostatniej, stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.tarnow.po.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach