Powiatowy Szpital im. Wł. Biegańskiego ogłasza przetarg
- Adres: 14-200 Iława, ul. Wł. Andersa 3
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 089 6488690 , fax. 089 6492425
- Data zamieszczenia: 2010-03-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Szpital im. Wł. Biegańskiego
ul. Wł. Andersa 3 3
14-200 Iława, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 089 6488690, fax. 089 6492425
REGON: 51087919600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: szpital.ilawa.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa eksploatacji systemu informatycznego CliniNet w Powiatowym Szpitalu im. Wł. Biegańskiego w Iławie (nr sprawy 3/2010) - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa eksploatacji systemu informatycznego CliniNet w Powiatowym Szpitalu im. Wł. Biegańskiego w Iławie 2. W skład przedmiotu zamówienia wchodzi świadczenie n/m usług serwisowych systemu informatycznego CliniNet: 2.1. Analizowanie i nadzorowanie wprowadzanych do systemu danych w celu utrzymania spójności i poprawności działania systemu oraz komunikacji z NFZ 2.2. Konfiguracja nowych instalacji aplikacji 2.3. Zmiany konfiguracji aplikacji na serwerze 2.4. Zmiany konfiguracji aplikacji na stacjach roboczych 2.5. Pomoc przy administrowaniu Użytkownikami aplikacji - zmiana haseł, praw i danych, dodawanie nowych Użytkowników 2.6. Pomoc dla osób wprowadzających dane rozliczeniowe przy wyznaczaniu grup JGP, konsultacje merytoryczne. 2.7. Pomoc przy definiowaniu i wykonywaniu sprawozdań dla potrzeb wewnętrznych jednostki oraz dla instytucji zewnętrznych w miarę możliwości technicznych systemu: a. Karty Statystyczne i inne dokumenty statystyczne prawnie wymagane. b. raporty statystyczne c. raporty dla płatników usług medycznych d. inne raporty lub zestawienia wewnętrzne lub zewnętrzne niezbędne do poprawnego funkcjonowania szpitala przygotowane w porozumieniu z Działem Organizacyjnym Szpitala; 2.8. Wprowadzanie modyfikacji do wydruków, dokumentacji medycznej na konkretne potrzeby szpitala; 2.9. Pomoc przy rozliczaniu umów szpitala w komunikacji z NFZ (konsultacje merytoryczne w szerokim zakresie, tworzenie raportów statystycznych i rozliczeniowych, wyjaśnianie niezrozumiałych komunikatów z NFZ w celu usuwania błędów): a. pomoc przy przesyłaniu danych między modułami CliniNET do Diagnostyka i Laboratorium; 2.10. Podejmowanie bezpośrednich działań mających na celu eliminowanie drobnych błędów powstałych w trakcie pracy Użytkowników, nie wynikających z błędu aplikacji, wymagających krótkiego czasu reakcji, a niemożliwych (lub czasochłonnych) do usunięcia z poziomu aplikacji jedynie bazy danych (podwójne wizyty, błędy w numeracji KG itp.); 2.11. Szkolenia (online z wykorzystaniem VNC i łącza szyfrowanego lub w siedzibie Szpitala) Użytkowników gdy jest to podyktowane znaczącymi zmianami wprowadzonymi w kolejnych wersjach aplikacji lub niezbędnym uzupełnieniem wiedzy poszczególnym grupom Użytkowników; 2.12. Utrzymywanie współpracy z liderami poszczególnych komórek oraz grup zawodowych mające na celu utrzymanie wysokiego poziomu obsługi systemu pośród pracowników szpitala; 2.13. Doradztwo w zakresie planowania podziału obowiązków/pracy przy optymalnym wykorzystaniu wdrożonych części systemu w celu usprawnienia działania pracy personelu; 2.14. Dokonywanie indywidualnych zmian elementów (zasobów) aplikacji na potrzeby szpitala nie wymagających upgrade u lub wprowadzenia poprawek od strony producenta np.: formaty ksiąg, słowniki indywidualne (zasoby, materiały, urządzenia), dane opisowe, raporty itp. 2.15. Monitorowanie wydajności i dostosowanie parametrów baz według aktualnych potrzeb i możliwości; 2.16. Korekty danych w bazie w miarę możliwości, jeśli są niewykonalne z poziomu aplikacji, wynikające z winy Użytkownika, a nie działania aplikacji; 2.17. Aktualizacja statystyk; 2.18. Reindeksacja bazy; 2.19. Okresowe sprawdzenie wykonania automatycznej archiwizacji bazy danych. 2.20. Doradztwo i konsultacje przy rozszerzaniu i rozbudowie systemu o kolejne moduły lub/i funkcjonalności w części związanej z oprogramowaniem oraz koniecznymi wymaganiami sprzętowymi. 2.21. Pomoc przy eksploatacji wdrożonych, a nie uruchomionych w pełni części systemu w zakresie instalacji, konfiguracji i wstępnych szkoleń Użytkowników oraz liderów wraz z nadzorowaniem działania uruchomionego elementu wdrożenia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 722500000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.ilawa.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną