Powiat Lipnowski ogłasza przetarg
- Adres: 87-600 Lipno, ul. Sierakowskiego 10B
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 54 2872039 , fax. 54 2872039
- Data zamieszczenia: 2014-01-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Lipnowski
ul. Sierakowskiego 10B 10B
87-600 Lipno, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 54 2872039, fax. 54 2872039
REGON: 91086972000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lipnowski.powiat.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa edukacyjna skierowana do uczniów Gimnazjum Specjalnego w Lipnie, realizowana w ramach Projektu pn. Powiat Stawia na młodzież realizowanego w ramach Działania 9.1, Poddziałanie 9.1.2, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa edukacyjna skierowana do uczniów Gimnazjum Specjalnego w Lipnie, która będzie realizowana w terminie od stycznia 2014 r. do 20.06.2015 r. w formie zajęć pozalekcyjnych w godzinach od 8:00 do 18:00 od poniedziałku do piątku i od 8:00 do 12:00 w soboty oraz w formie zajęć pozaszkolnych (wycieczki) we wszystkie dni tygodnia, gdyż zajęcia pozalekcyjne(specjalistyczne) będą odbywać się w godzinach dostosowanych do planu lekcji uczniów biorących udział w projekcie, dla grup uczniów wyłonionych na podstawie przeprowadzonego wcześniej naboru. Zajęcia będą prowadzone w Gimnazjum Specjalnym w Lipnie przy ul. Okrzei 4. Zajęcia pozalekcyjne (specjalistyczne) będą realizowane wg harmonogramu dostosowanego do planu zajęć szkolnych grup uczniów Gimnazjum Specjalnego w Lipnie. Harmonogram będzie ustalany na każdy miesiąc odrębnie w porozumieniu z Dyrektorem Gimnazjum Specjalnego w Lipnie. W związku z tym, że usługę edukacyjną stanowią zajęcia pozalekcyjne (specjalistyczne) ich zakres musi być zgodny z podstawą programową realizowaną przez daną szkołę oraz dostosowany do potrzeb uczniów z niepełnosprawnością intelektualną. Usługa edukacyjna składa się z następujących części: Część 1 Opracowanie programu zajęć pozalekcyjnych z matematyki w łącznej liczbie 32 godzin dla klas I-III - dla 1 grupy (8 uczniów). Zajęcia powinny być zgodne w zakresie treści z obowiązującą podstawą programową i zostać przeprowadzone od stycznia 2014 r. do 30 czerwca 2014 r. Zajęcia mają na celu podniesienie wyników nauczania. Część 2 Opracowanie programu zajęć pozalekcyjnych z biologii w łącznej liczbie 32 godzin dla klas I-III - dla 1 grupy (8 uczniów). Zajęcia powinny być zgodne w zakresie treści z obowiązującą podstawą programową i zostać przeprowadzone od stycznia 2014 r. do 30 czerwca 2014 r. Zajęcia mają na celu podniesienie wyników nauczania. Część 3 Opracowanie programu zajęć pozalekcyjnych z języka angielskiego w łącznej liczbie 32 godzin dla klasy I-III - dla 1 grupy (8 uczniów). Zajęcia powinny być zgodne w zakresie treści z obowiązującą podstawą programową i zostać przeprowadzone od stycznia 2014 r. do 30 czerwca 2014 r. Zajęcia mają na celu podniesienie wyników nauczania. Część 4 Opracowanie programu zajęć pozalekcyjnych z ICT w łącznej liczbie 32 godzin dla klas I-III - dla 1 grupy (8 uczniów). Zajęcia powinny być zgodne w zakresie treści z obowiązującą podstawą programową i zostać przeprowadzone od stycznia 2014 r. do 20 czerwca 2014 r. Zajęcia mają na celu podniesienie wyników nauczania. Część 5 Opracowanie programu zajęć pozalekcyjnych z matematyki w łącznej liczbie 56 godziny dla klas I- III - dla 1 grupy (8 uczniów). Zajęcia powinny być zgodne w zakresie treści z obowiązującą podstawą programową i zostać przeprowadzone od 1 września 2014 r. do 30 czerwca 2015 r. Zajęcia mają na celu podniesienie wyników nauczania. Część 6 Opracowanie programu zajęć pozalekcyjnych z biologii w łącznej liczbie 56 godziny dla klasy I-III - dla 1 grupy (8 uczniów). Zajęcia powinny być zgodne w zakresie treści z obowiązującą podstawą programową i zostać przeprowadzone od 1 września 2014 r. do 30 czerwca 2015 r. Zajęcia mają na celu podniesienie wyników nauczania. Część 7 Opracowanie programu zajęć pozalekcyjnych z języka angielskiego w łącznej liczbie 56 godziny dla klasy I-III - dla 1 grupy (8 uczniów). Zajęcia powinny być zgodne w zakresie treści z obowiązującą podstawą programową i zostać przeprowadzone od 1 września 2014 r. do 30 czerwca 2015 r. Zajęcia mają na celu podniesienie wyników nauczania. Część 8 Opracowanie programu zajęć pozalekcyjnych z ICT w łącznej liczbie 56 godziny dla klas I-III- dla 1 grupy (8 uczniów). Zajęcia powinny być zgodne w zakresie treści z obowiązującą podstawą programową i zostać przeprowadzone od 1 września 2014 r. do 30 czerwca 2015r. Zajęcia mają na celu podniesienie wyników nauczania. Część 9 Opracowanie programu zajęć i kart wycieczek z realizacji ścieżki ekologicznej w formie zajęć pozalekcyjnych dla 1 grupy (10 uczniów) w łącznej liczbie 4 godzin, odbyć 2 trzygodzinne wycieczki do lokalnych zakładów ekologicznych oraz sprawować opiekę nad tą grupą w czasie 2 dniowej wycieczki do Osady Karbówko. Realizacja ścieżki odbędzie się w okresie od stycznia 2014 r. do 20 czerwca 2014 r. Zajęcia mają na celu podniesienie świadomości ekologicznej wśród uczniów klasy I-III w Gimnazjum Specjalnym w Lipnie. Program musi być opracowany i realizowany zgodnie z podstawą programową przedmiotów przyrodniczych. Część 10 Opracowanie programu zajęć i kart wycieczek z realizacji ścieżki ekologicznej w formie zajęć pozalekcyjnych dla 1 grupy (10 uczniów) w łącznej liczbie 4 godzin, odbyć 2 trzygodzinne wycieczki do lokalnych zakładów ekologicznych oraz sprawować opiekę nad tą grupą w czasie 2 dniowej wycieczki do Osady Karbówko. Realizacja ścieżki odbędzie się w okresie od stycznia 2014 r. do 20 czerwca 2014 r. Zajęcia mają na celu podniesienie świadomości ekologicznej wśród uczniów klasy I-III w Gimnazjum Specjalnym w Lipnie. Program musi być opracowany i realizowany zgodnie z podstawą programową przedmiotów przyrodniczych. Część 11 Opracowanie programu zajęć i kart wycieczek z realizacji ścieżki ekologicznej w formie zajęć pozalekcyjnych dla 1 grupy (10 uczniów) w łącznej liczbie 4 godzin, odbyć 2 trzygodzinne wycieczki do lokalnych zakładów ekologicznych oraz sprawować opiekę nad tą grupą w czasie 2 dniowej wycieczki do Osady Karbówko. Realizacja ścieżki odbędzie się w okresie od stycznia 2014 r. do 20 czerwca 2014 r. Zajęcia mają na celu podniesienie świadomości ekologicznej wśród uczniów klasy I-III w Gimnazjum Specjalnym w Lipnie. Program musi być opracowany i realizowany zgodnie z podstawą programową przedmiotów przyrodniczych. Część 12 Opracowanie programu zajęć i kart wycieczek z realizacji ścieżki rozwoju kompetencji w zakresie świadomości i ekspresji kulturalnej w formie zajęć pozalekcyjnych dla 1 grupy (10 uczniów) w łącznej liczbie 4 godzin oraz sprawować opiekę nad tą grupą w czasie dwóch 1 dniowych wycieczki do miejsc kultury zgodnie z założeniami w projekcie. Realizacja ścieżki odbędzie się w okresie od stycznia 2014 r. do 20 czerwca 2014 r. Zajęcia mają na celu podniesienie świadomości i ekspresji kulturalnej wśród uczniów klas I-III w Gimnazjum Specjalnym w Lipnie. Program musi być opracowany i realizowany zgodnie z podstawą programową przedmiotów humanistycznych. Część 13 Opracowanie programu zajęć i kart wycieczek z realizacji ścieżki rozwoju kompetencji w zakresie świadomości i ekspresji kulturalnej w formie zajęć pozalekcyjnych dla 1 grupy (10 uczniów) w łącznej liczbie 4 godzin oraz sprawować opiekę nad tą grupą w czasie dwóch 1 dniowych wycieczki do miejsc kultury zgodnie z założeniami w projekcie. Realizacja ścieżki odbędzie się w okresie od stycznia 2014 r. do 20 czerwca 2014 r. Zajęcia mają na celu podniesienie świadomości i ekspresji kulturalnej wśród uczniów klas I-III w Gimnazjum Specjalnym w Lipnie. Program musi być opracowany i realizowany zgodnie z podstawą programową przedmiotów humanistycznych. Część 14 Opracowanie programu zajęć i kart wycieczek z realizacji ścieżki rozwoju kompetencji w zakresie świadomości i ekspresji kulturalnej w formie zajęć pozalekcyjnych dla 1 grupy (10 uczniów) w łącznej liczbie 4 godzin oraz sprawować opiekę nad tą grupą w czasie dwóch 1 dniowych wycieczki do miejsc kultury zgodnie z założeniami w projekcie. Realizacja ścieżki odbędzie się w okresie od stycznia 2014 r. do 20 czerwca 2014 r. Zajęcia mają na celu podniesienie świadomości i ekspresji kulturalnej wśród uczniów klas I-III w Gimnazjum Specjalnym w Lipnie. Program musi być opracowany i realizowany zgodnie z podstawą programową przedmiotów humanistycznych. Część 15 Opracowanie programu zajęć i kart wycieczek z realizacji ścieżki tożsamości regionalnej i wychowania patriotycznego w formie zajęć pozalekcyjnych dla 1 grupy (10 uczniów) w łącznej liczbie 4 godzin oraz sprawować opiekę nad tą grupą w czasie dwóch 1 dniowych wycieczek śladami Popiela i na zamek w Golubiu-Dobrzyniu. Realizacja ścieżki odbędzie się w od 1 września 2014 r. do 20 czerwca 2015 r. Zajęcia mają na celu podniesienie świadomości tożsamości regionalnej i wychowania patriotycznego wśród uczniów Gimnazjum Specjalnego w Lipnie. Program musi być opracowany i realizowany zgodnie z podstawą programową przedmiotów humanistycznych. Część 16 Opracowanie programu zajęć i kart wycieczek z realizacji ścieżki tożsamości regionalnej i wychowania patriotycznego w formie zajęć pozalekcyjnych dla 1 grupy (10 uczniów) w łącznej liczbie 4 godzin oraz sprawować opiekę nad tą grupą w czasie dwóch 1 dniowych wycieczek śladami Popiela i na zamek w Golubiu-Dobrzyniu. Realizacja ścieżki odbędzie się w od 1 września 2014 r. do 20 czerwca 2015 r. Zajęcia mają na celu podniesienie świadomości tożsamości regionalnej i wychowania patriotycznego wśród uczniów Gimnazjum Specjalnego w Lipnie. Program musi być opracowany i realizowany zgodnie z podstawą programową przedmiotów humanistycznych. Część 17 Opracowanie programu zajęć i kart wycieczek z realizacji ścieżki tożsamości regionalnej i wychowania patriotycznego w formie zajęć pozalekcyjnych dla 1 grupy (10 uczniów) w łącznej liczbie 4 godzin oraz sprawować opiekę nad tą grupą w czasie dwóch 1 dniowych wycieczek śladami Popiela i na zamek w Golubiu-Dobrzyniu. Realizacja ścieżki odbędzie się w od 1 września 2014 r. do 20 czerwca 2015 r. Zajęcia mają na celu podniesienie świadomości tożsamości regionalnej i wychowania patriotycznego wśród uczniów Gimnazjum Specjalnego w Lipnie. Program musi być opracowany i realizowany zgodnie z podstawą programową przedmiotów humanistycznych. Część 18 Opracowanie programów zajęć specjalistycznych dostosowanych do specyficznych potrzeb grupy z niepełnosprawnością intelektualną w łącznej liczbie 4 godziny w tygodniu dla klas I-III Gimnazjum Specjalnego w Lipnie - dla 1 grupy (8 uczniów). Zajęcia powinny być zgodne w zakresie treści z obowiązującą podstawą programową i zostać przeprowadzone od stycznia 2014 r. do 20 czerwca 2014 r. Zajęcia mają na celu wzmocnienie potencjału rozwojowego uczniów. Część 19 Opracowanie programów zajęć specjalistycznych dostosowanych do specyficznych potrzeb grupy z niepełnosprawnością intelektualną w łącznej liczbie 4 godziny w tygodniu dla klas I-III Gimnazjum Specjalnego w Lipnie - dla 1 grupy (8 uczniów). Zajęcia powinny być zgodne w zakresie treści z obowiązującą podstawą programową i zostać przeprowadzone od stycznia 2014 r. do 20 czerwca 2014 r. Zajęcia mają na celu wzmocnienie potencjału rozwojowego uczniów. Część 20 Opracowanie programów zajęć specjalistycznych dostosowanych do specyficznych potrzeb grupy z niepełnosprawnością intelektualną w łącznej liczbie 4 godziny w tygodniu dla klas I-III Gimnazjum Specjalnego w Lipnie - dla 1 grupy (8 uczniów). Zajęcia powinny być zgodne w zakresie treści z obowiązującą podstawą programową i zostać przeprowadzone od 1 września 2014 r. do 20 czerwca 2015 r. Zajęcia mają na celu wzmocnienie potencjału rozwojowego uczniów. Część 21 Opracowanie programów zajęć specjalistycznych dostosowanych do specyficznych potrzeb grupy z niepełnosprawnością intelektualną w łącznej liczbie 4 godziny w tygodniu dla klas I-III Gimnazjum Specjalnego w Lipnie - dla 1 grupy (8 uczniów). Zajęcia powinny być zgodne w zakresie treści z obowiązującą podstawą programową i zostać przeprowadzone od 1 września 2014 r. do 20 czerwca 2015 r.. Zajęcia mają na celu wzmocnienie potencjału rozwojowego uczniów. Szczegółowe obowiązki prowadzących zajęcia pozalekcyjne : - opracowanie programu zajęć pozalekcyjnych (przedmioty kluczowe), który musi uwzględniać indywidualne możliwości uczniów biorących udział w projekcie oraz zawierać treści uwzględniające standardy wymagań egzaminacyjnych na egzamin, z przedmiotu którego dotyczą zajęcia i przedstawienie go do akceptacji Dyrektora Gimnazjum Specjalnego w Lipnie, - program zajęć będzie realizowany przez wykonawców wyłonionych do przeprowadzenia poszczególnych części przedmiotu zamówienia - Dzienniki zajęć przekazać do Biura Projektu, - opracowanie programu zajęć pozalekcyjnych z realizacji ścieżek edukacyjnych, który musi uwzględnić indywidualne możliwości uczniów biorących udział w projekcie oraz zawierać treści zgodne z podstawą programową danej szkoły i przedstawienie go do akceptacji Dyrektora Gimnazjum Specjalnego w Lipnie. Program zajęć będzie realizowany przez wykonawców wyłonionych do przeprowadzenia poszczególnych części przedmiotu zamówienia - Dzienniki zajęć, sprawozdania z wizyt u przedsiębiorców i karty wycieczek przekazać do Biura Projektu, - przeprowadzić na zakończenie testy ewaluacyjne oceniające podniesienie wiedzy i umiejętności w porównaniu z testami przeprowadzonymi na wstępie diagnozujące wiadomości i umiejętności uczniów (zajęcia pozalekcyjne matematyki, biologii, j. angielskiego, ICT) - sprawdzone i ocenione testy wraz z ich zbiorczym zestawieniem należy przekazać do Biura Projektu, - prowadzenie zajęć pozalekcyjnych (specjalistycznych), zgodnie ze szczegółowym harmonogramem comiesięcznie ustalonym przez Dyrektora Gimnazjum Specjalnego w Lipnie - harmonogram zajęć pozalekcyjnych nie może kolidować z planem zajęć poszczególnych grup i może być modyfikowany przez Dyrektora szkoły w uzasadnionych przypadkach, - dokumentowanie zajęć pozalekcyjnych(specjalistycznych) poprzez wpisy w dzienniku zajęć i prowadzenie list obecności - należy je odpowiednio oznakować, a po zakończeniu zajęć przekazać Zamawiającemu do Biura Projektu, - prowadzenie miesięcznej karty czasu pracy, którą po zakończeniu każdego miesiąca należy dostarczyć do Biura Projektu, - w przypadku udziału w innych projektach wykonawcy będącego osobą fizyczną zobowiązany on jest dostarczyć do Biura Projektu miesięczną ewidencję godzin i zadań realizowanych w ramach tych projektów, a także najpóźniej w dniu podpisania umowy złożyć oświadczenie niezbędne do stwierdzenia kwalifikowalności wydatków związanych z angażowaniem personelu (wykonawcy) zgodnie z obowiązującymi Wytycznymi w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, - wspomaganie promocji i ewaluacji, w tym w szczególności obowiązek prawidłowego oznakowania pomieszczenia, w którym odbywają się zajęcia pozalekcyjne(specjalistyczne) i poinformowanie uczniów o fakcie współfinansowania zajęć z EFS, - odpowiedzialność materialna prowadzącego zajęcia za mienie znajdujące się w sali dydaktycznej, w której prowadzone są zajęcia, - bieżące informowanie o frekwencji na prowadzonych zajęciach pozalekcyjnych, oraz o ewentualnym zaprzestaniu uczestniczenia (rezygnacji) w prowadzonych zajęciach - obowiązek osiągnięcia przyjętych w ramach projektu wskaźników, tj. liczby godzin prowadzonych zajęć oraz liczby uczniów uczestniczących w zajęciach w ramach danej grupy oraz realizacji założonych celów poszczególnych zajęć w projekcie. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lipnowski.powiat.pl/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przedmiotem zamówienia jest organizacja jednodniowych wyjazdów podczas których uczniowie z województwa kujawsko-pomorskiego poznają region kujawsko-pomorski i jego smaki
Dodano: 2015-08-14 - Przeprowadzenie imprez promujących pierniki podczas imprez krajowych i zagranicznych
Dodano: 2015-07-27 - Usługi szkoleniowe związane z przeprowadzeniem kursów spawania blach i rur ze stali ferrytycznych i nierdzewnych spoinami pachwinowymi metodą TIG (141) w ramach projektu Szkoła przyszła do Ciebie - wykorzystaj tę szansę
Dodano: 2015-06-03 - Organizacja szkoleń i warsztatów dla uczestników i partnerów projektu e-Usługi - e-Organizacja - pakiet rozwiązań informatycznych dla jednostek organizacyjnych Województwa Kujawsko-Pomorskiego, moduł e-Kultura oraz e-Edukacja
Dodano: 2015-05-15 - Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych w ramach projektu Szkoła Równych Szans - III edycja
Dodano: 2015-05-14 - Przeprowadzenie imprez promujących produkt spożywczy związany z regionem kujawsko-pomorskim w oparciu o przygotowany autorski scenariusz i harmonogram
Dodano: 2015-05-07 - Organizacja i przeprowadzenie zajęć specjalistycznych oraz przeprowadzenie warsztatów grupowych z pomocy psychologiczno-pedagogicznej dla uczniów biorących udział w projekcie Dobry zawód - Lepszy start
Dodano: 2015-05-06 - Realizacja form doskonalenia nauczycieli dla uczestników projektu pn. Powiatowy system doskonalenia nauczycieli szansą na podniesienie jakości szkolnictwa w powiecie sępoleńskim
Dodano: 2015-04-22 - Przeprowadzenie kampanii informacyjno-promocyjnej w oparciu o przygotowany autorski scenariusz i harmonogram, skierowanej do dzieci i młodzieży oraz ich opiekunów
Dodano: 2015-04-09 - Organizacja i przeprowadzenie zajęć specjalistycznych oraz pełnienie funkcji szkolnego koordynatora praktyki dla uczniów biorących udział w projekcie Dobry zawód - Lepszy start
Dodano: 2015-04-02