Przetargi.pl
Usługa edukacyjna polegająca na przygotowaniu i przeprowadzeniu zajęć wyrównawczych i zajęć dla dzieci uzdolnionych.

Gminny Zespół Obsługi Oświaty ogłasza przetarg

  • Adres: 62-709 Malanów, ul. Turecka 16
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-63 288 30 83 , fax. 0-63 288 30 83
  • Data zamieszczenia: 2012-02-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Zespół Obsługi Oświaty
    ul. Turecka 16 16
    62-709 Malanów, woj. wielkopolskie
    tel. 0-63 288 30 83, fax. 0-63 288 30 83
    REGON: 00114322700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa edukacyjna polegająca na przygotowaniu i przeprowadzeniu zajęć wyrównawczych i zajęć dla dzieci uzdolnionych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach projektu Program Rozwoju Ucznia w Gminie Malanów nr POKL.09.01.02-30-139/11 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. 2. Przedmiotem zamówienia jest usługa edukacyjna polegająca na przygotowaniu i przeprowadzeniu zajęć pozalekcyjnych - zajęć wyrównawczych i zajęć rozwijających zainteresowania dla dzieci uzdolnionych w ramach projektu Program Rozwoju Ucznia w Gminie Malanów w 4 szkołach na terenie Gminy Malanów: a. W Szkole Podstawowej w Dziadowicach b. W Szkole Podstawowej w Miłaczewie c. W Szkole Podstawowej w Malanowie d. W Gimnazjum w Malanowie 3. Zajęcia wyrównawcze są skierowane do uczniów z problemami w nauce, natomiast zajęcia rozwijające zainteresowania są skierowane dla dzieci uzdolnionych. Obydwa typy zajęć wymagają indywidualnego podejścia do ucznia. 4. Rodzaj i liczbę zajęć pozalekcyjnych w każdej z w/w szkół przedstawia Załącznik nr 5a. 5. Godzina zajęć pozalekcyjnych (wyrównawczych i rozwijających zainteresowania) to godzina lekcyjna trwająca 45 minut. 6. Zajęcia pozalekcyjne będą odbywały się na terenie każdej z w/w szkół. 7. Zajęcia będą realizowane w każdej szkole w 4 semestrach tj: a. Semestrze letnim 2012 (od 1 marca do 15 czerwca 2012 r.) b. Semestrze zimowym 2012 (od 15 września do 15 grudnia 2012 r.) c. Semestrze letnim 2013 (od 1 lutego do 15 czerwca 2013 r.) d. Semestrze zimowym 2013 (od 15 września do 15 grudnia 2013 r.) 8. W każdym semestrze zajęcia zostały zaplanowane na 12 tygodni, z wyłączeniem świąt, ferii, wakacji i innych przerw w pracy szkoły. 9. Harmonogram szczegółowy dotyczący terminów i godzin świadczenia usług edukacyjnych zostanie uzgodniony indywidualnie przez Wykonawcę w porozumieniu z koordynatorem projektu w każdej szkole. 10. W ramach zamówienia Wykonawca: a. zapewni do prowadzenia zajęć osoby z wykształceniem wyższym i z przygotowaniem pedagogicznym (min. 3 lata pracy w zawodzie nauczyciela) b. w ciągu 1 miesiąca od podpisania umowy przygotuje program dla każdego rodzaju zajęć i przedstawi go do akceptacji Zamawiającego c. dobierze metody, formy pracy oraz środki dydaktyczne adekwatne do możliwości uczestników d. przeprowadzi zajęcia zgodnie z w/w programem i harmonogramem opracowanym przez każdą z w/w szkół e. na bieżąco prowadzić będzie dokumentację pracy własnej i uczestników w sposób zgodny z założeniami projektu Program Rozwoju Ucznia w Gminie Malanów i wytycznymi Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (m.in. dziennik zajęć z listą obecności na zajęciach, kartę czasu pracy nauczycieli, a po zakończeniu zajęć raport z przebiegu zajęć, obejmujący liczbę i terminy zajęć, program zajęć, zastosowane metody, formy pracy i środki dydaktyczne, ocenę postępów każdego uczestnika zajęć) f. kwartalnie będzie rozliczał się z Zamawiającym z wykonanych usług g. będzie wykonywała inne zadania, określone w umowie 11. Zamawiający zapewni materiały dydaktyczne do prowadzenia zajęć pozalekcyjnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 801000005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wnoszenia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.malanow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach