Przetargi.pl
Usługa edukacyjna pn. ZAJĘCIA POZALEKCYJNE I POZASZKOLNE ROZWIJAJĄCE KOMPETENCJE KLUCZOWE UCZNIÓW w ramach projektu Szkoła Młodych Inżynierów

Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 8 w Białymstoku ogłasza przetarg

  • Adres: 15-540 Białystok, ul. Żurawia 12
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 85 74 16 923, 85 743 42 85 , fax. 85 74 16 923
  • Data zamieszczenia: 2012-10-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 8 w Białymstoku
    ul. Żurawia 12 12
    15-540 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 85 74 16 923, 85 743 42 85, fax. 85 74 16 923
    REGON: 05069609500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zso8.bialnet.p
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa edukacyjna pn. ZAJĘCIA POZALEKCYJNE I POZASZKOLNE ROZWIJAJĄCE KOMPETENCJE KLUCZOWE UCZNIÓW w ramach projektu Szkoła Młodych Inżynierów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć w ramach projektu pn.: Szkoła Młodych Inżynierów. Projekt nr WND-POKL.09.01.02-20-745/12 jest finansowany ze środków Unii Europejskiej i Budżetu Państwa w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.2. - Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. 2. Usługi będą realizowane w Zespole Szkół Ogólnokształcących Nr 8 w Białymstoku 3. Uczestnikami zajęć będą uczniowie Zespołu Szkół Ogólnokształcących Nr 8 w Białymstoku w wieku 10-17 lat, klasy IV-VI Szkoły Podstawowej Nr 31 i I-III Publicznego Gimnazjum Nr 11. 4. Jednostka 1h w SIWZ używana jest w rozumieniu 1 godziny lekcyjnej, czyli 45 minut, natomiast 1 godz. używana jest w rozumieniu 1 godziny zegarowej, czyli 60 minut. 5. Termin wykonania poszczególnych usług będzie ustalany indywidualnie z dyrektorem Szkoły. Zmiana godzin (nie dotycząca ilości) nie stanowi zmiany przedmiotu zamówienia i nie wymaga zmiany zawartej umowy. 6. Zakłada się, że podczas realizacji zajęć wykorzystywane będą aktywizujące metody nauczania, motywujące dzieci do czynnego udziału w zajęciach, zwiększy to dostępność i podniesie jakość wsparcia i pomocy psychologiczno - pedagogicznej uczniom, w szczególności tym ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, poprawi się jakość pomocy udzielanej przez szkołę uczniom. Zamawiający wymaga, aby prowadzenie zajęć w ramach projektu odbywało się w dniach od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem zajęć prowadzonych w ramach wyjazdu edukacyjnego. W przypadku nie wykorzystania wszystkich godzin, istnieje możliwość odpracowania zajęć w soboty. 7. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie w szczególności: a) realizacja zajęć edukacyjnych na podstawie planu pracy zajęć pozalekcyjnych opracowanego przez Zamawiającego w ścisłej współpracy z Wykonawcą, obejmującego harmonogram oraz zakres zadania. Plan pracy zajęć pozalekcyjnych będzie uwzględniać ograniczenia wynikające z planu lekcji szkoły i poszczególnych klas; b) prowadzenie zajęć pozalekcyjnych zgodnie z zatwierdzonym planem pracy w terminie określonym w umowie do dnia 30.06.2013 r. c) dokumentowanie zajęć pozalekcyjnych w dziennikach zajęć pozalekcyjnych, kartach czasu pracy i listach obecności; d) promocja i ewaluacja projektu - informowanie o współfinansowaniu projektu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego; e) ponoszenie odpowiedzialności materialnej za powierzone mienie; f) przestrzeganie regulaminu, obowiązującego w pracowniach, w których będą prowadzone zajęcia; g) decydowanie o doborze form, metod i środków dydaktycznych do przeprowadzenia zajęć ze szczególnym uwzględnieniem pomocy multimedialnych zakupionych w ramach projektu; 8. Zamówienie obejmuje prowadzenie zajęć wg niżej wymienionych rodzajów przez wykonawcę zamówienia i składa się z następujących części: a) I część zamówienia: ZAJĘCIA HUMANISTYCZNE - liczba godzin ogółem: 125 h, do realizacji w ciągu 9 miesięcy - Harmonogram: średnio 14 h w miesiącu; 1 lub 2 razy w tygodniu każdy rodzaj zajęć prowadzony po 1 h z każdą grupą b) II część zamówienia: ZAJĘCIA MATEMATYCZNO - PRZYDORNICZE - liczba godzin ogółem: 150 h, - Harmonogram: średnio 17 h w miesiącu; 1 lub 2 razy w tygodniu każdy rodzaj zajęć prowadzony po 1 h z każdą grupą c) III część zamówienia: ZAJĘCIA ARTYSTYCZNE - liczba godzin ogółem: 25 h, - Harmonogram: średnio 4 h w miesiącu; 1 lub 2 razy w tygodniu każdy rodzaj zajęć prowadzony po 1 h z każdą grupą d) IV część zamówienia: ZAJĘCIA SPORTOWE - liczba godzin ogółem: 50 h, - Harmonogram: średnio 6 h w miesiącu; 1 lub 2 razy w tygodniu każdy rodzaj zajęć prowadzony po 1 h z każdą grupą e) V część zamówienia: ZAJĘCIA INFORMATYCZNO-GRAFICZNE - liczba godzin ogółem: 25 h, - Harmonogram: średnio 4 h w miesiącu; 1 lub 2 razy w tygodniu każdy rodzaj zajęć prowadzony po 1 h z każdą grupą f) VI część zamówienia: ZAJĘCIA PSYCHOEDUKACYJNE - Szkolenie z równości szans kobiet i mężczyzn: liczba godzin ogółem: 4 h, - Harmonogram: 4 h w bloku warsztatowym- listopad 2012, - Akademia Dobrych Manier liczba godzin ogółem: 50 - Harmonogram: średnio 6 h w miesiącu; 1 lub 2 razy w tygodniu każdy rodzaj zajęć prowadzony po 1 h z każdą grupą g) VII część zamówienia: ZAJĘCIA WYRÓWNAWCZE I TERAPEUTYCZNE - liczba godzin ogółem: 100 h, do realizacji w ciągu 9 miesięcy - Harmonogram: średnio 12 h w miesiącu; 1 lub 2 razy w tygodniu każdy rodzaj zajęć prowadzony po 1 h z każdą grupą - zajęcia socjoterapeutyczne - liczba godzin ogółem: 100 godz., do realizacji w ciągu 9 miesięcy - Harmonogram: średnio 12 godz. w miesiącu; 1 lub 2 razy w tygodniu każdy rodzaj zajęć prowadzony po 1 godz. z każdą grupą h) VIII część zamówienia: ZAJĘCIA DORADCZE - Doradztwo zawodowe -grupowe: liczba godzin ogółem 9 h, do realizacji w ciągu 9 miesięcy - Harmonogram: 3 grupy, 3 h/grupa - Doradztwo zawodowe - indywidualne: liczba godzin ogółem 53 h, do realizacji w ciągu 9 miesięcy - Harmonogram: 68 uczniów, średnio 1,5 h/uczeń 7. Szczegółowy zakres usług objętych przedmiotem zamówienia zawarty jest w załączniku nr 2 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zso8.bialnet.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach