Przetargi.pl
Usługa edukacyjna obejmująca przeprowadzenie zajęć dla uczestników projektu Wsparcie indywidualizacji procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych w Siedlcachwspółfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, nr projektu: POKL.09.01.02-14-371/11 w Szkole Podstawowej Nr 10 w Siedlcach

Prezydent Miasta Siedlce ogłasza przetarg

  • Adres: 08-110 Siedlce, Skwer Niepodległości 2
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 025 6430785 , fax. 025 6430718
  • Data zamieszczenia: 2012-04-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Siedlce
    Skwer Niepodległości 2 2
    08-110 Siedlce, woj. mazowieckie
    tel. 025 6430785, fax. 025 6430718
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.siedlce.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa edukacyjna obejmująca przeprowadzenie zajęć dla uczestników projektu Wsparcie indywidualizacji procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych w Siedlcachwspółfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, nr projektu: POKL.09.01.02-14-371/11 w Szkole Podstawowej Nr 10 w Siedlcach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Usługa edukacyjna obejmująca przeprowadzenie zajęć dla uczestników projektu Wsparcie indywidualizacji procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych w Siedlcach współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, nr projektu: POKL.09.01.02-14-371/11 w Szkole Podstawowej Nr 10 w Siedlcach Zakres prac obejmuje: Przedmiot zamówienia dzieli się na 29 części: Część 1. Przeprowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - grupa 1, łącznie 60 h (po 30 godzin w roku szkolnym 2011/2012 i 2012/2013). Część 2. Przeprowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - grupa 2, łącznie 60 h (po 30 godzin w roku szkolnym 2011/2012 i 2012/2013). Część 3. Przeprowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - grupa 3, łącznie 60 h (po 30 godzin w roku szkolnym 2011/2012 i 2012/2013). Część 4. Przeprowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - grupa 4, łącznie 60 h (po 30 godzin w roku szkolnym 2011/2012 i 2012/2013). Część 5. Przeprowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - grupa 5, łącznie 60 h (po 30 godzin w roku szkolnym 2011/2012 i 2012/2013). Część 6. Przeprowadzenie zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy - grupa 6, łącznie 60 h (po 30 godzin w roku szkolnym 2011/2012 i 2012/2013). Część 7. Przeprowadzenie zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy - grupa 7, łącznie 60 h (po 30 godzin w roku szkolnym 2011/2012 i 2012/2013). Część 8. Przeprowadzenie zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy - grupa 8, łącznie 60 h (po 30 godzin w roku szkolnym 2011/2012 i 2012/2013). Część 9. Przeprowadzenie zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy - grupa 9, łącznie 60 h (po 30 godzin w roku szkolnym 2011/2012 i 2012/2013). Część 10. Przeprowadzenie zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy - grupa 10, łącznie 60 h (po 30 godzin w roku szkolnym 2011/2012 i 2012/2013). Część 11. Przeprowadzenie zajęć socjoterapeutycznych i psychoedukacyjnych dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej - grupa 11, łącznie 60 h (po 30 godzin w roku szkolnym 2011/2012 i 2012/2013). Część 12. Przeprowadzenie zajęć socjoterapeutycznych i psychoedukacyjnych dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej - grupa 12, łącznie 60 h (po 30 godzin w roku szkolnym 2011/2012 i 2012/2013). Część 13. Przeprowadzenie gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy - grupa 13, łącznie 60 h (po 30 godzin w roku szkolnym 2011/2012 i 2012/2013). Część 14. Przeprowadzenie gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy - grupa 14, łącznie 60 h (po 30 godzin w roku szkolnym 2011/2012 i 2012/2013). Część 15. Przeprowadzenie gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy - grupa 15, łącznie 60 h (po 30 godzin w roku szkolnym 2011/2012 i 2012/2013). Część 16. Przeprowadzenie gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy - grupa 16, łącznie 60 h (po 30 godzin w roku szkolnym 2011/2012 i 2012/2013). Część 17. Przeprowadzenie gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy - grupa 17, łącznie 60 h (po 30 godzin w roku szkolnym 2011/2012 i 2012/2013). Część 18. Przeprowadzenie gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy - grupa 18, łącznie 60 h (po 30 godzin w roku szkolnym 2011/2012 i 2012/2013). Część 19. Przeprowadzenie gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy - grupa 19, łącznie 60 h (po 30 godzin w roku szkolnym 2011/2012 i 2012/2013). Część 20. Przeprowadzenie specjalistycznych zajęć terapeutycznych - grupa 20, łącznie 60 h (po 30 godzin w roku szkolnym 2011/2012 i 2012/2013). Część 21. Przeprowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych -grupa 21, łącznie 60 h (po 30 godzin w roku szkolnym 2011/2012 i 2012/2013). Część 22. Przeprowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych -grupa 22, łącznie 60 h (po 30 godzin w roku szkolnym 2011/2012 i 2012/2013). Część 23. Przeprowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych - grupa 23, łącznie 60 h (po 30 godzin w roku szkolnym 2011/2012 i 2012/2013). Część 24. Przeprowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - zajęcia plastyczne - grupa 24, łącznie 60 h (po 30 godzin w roku szkolnym 2011/2012 i 2012/2013). Część 25. Przeprowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - zajęcia plastyczne - grupa 25, łącznie 60 h (po 30 godzin w roku szkolnym 2011/2012 i 2012/2013). Część 26. Przeprowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - zajęcia muzyczno-teatralne - grupa 26, łącznie 60 h (po 30 godzin w roku szkolnym 2011/2012 i 2012/2013). Część 27. Przeprowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - zajęcia muzyczno-teatralne - grupa 27, łącznie 60 h (po 30 godzin w roku szkolnym 2011/2012 i 2012/2013). Część 28. Przeprowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - zajęcia muzyczno-teatralne - grupa 28, łącznie 60 h (po 30 godzin w roku szkolnym 2011/2012 i 2012/2013). Część 29. Przeprowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - zajęcia muzyczno-teatralne - grupa 29, łącznie 60 h (po 30 godzin w roku szkolnym 2011/2012 i 2012/2013). 1.Całość zamówienia należy zrealizować w Szkole Podstawowej Nr 10 w Siedlcach, ul. Mazurska 10. 2.Realizacja zajęć wynika z indywidualizacji procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych, która została wprowadzona nową podstawą programową kształcenia ogólnego, której charakter wymaga wdrożenia kompleksowego programu wspomagającego szkołę w procesie edukacji, uwzględniającego indywidualną pracę z dzieckiem w celu wspierania jego osobistego rozwoju. 3.Każda zdiagnozowana grupa realizuje 30 godzin w jednym roku szkolnym. 4.Zajęcia zostaną przeprowadzone zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji z dnia 17 listopada 2010 roku w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach (Dz. U. Nr 228, poz. 1487). 5.Wykonawca posiada niezbędne kwalifikacje do przeprowadzenia zajęć. 6.Do zadań Wykonawcy będzie należało: a)prowadzenie zajęć (zajęcia po obowiązkowych lekcjach w godzinach dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły) w terminie maksymalnie do 30 czerwca 2013 roku; b)dokumentowanie zajęć pozalekcyjnych (kart czasu pracy, dzienników zajęć, list obecności); c)sporządzanie sprawozdań miesięcznych z realizacji zajęć, współpraca z dyrektorem szkoły, w której prowadzone będą zajęcia; d)opracowanie w terminie 7 dni od daty zawarcia umowy, programu i planu pracy zajęć obejmującego harmonogram oraz zakres zadania dla uczestników projektu i przedstawienia do akceptacji dyrektorowi szkoły oraz koordynatorowi projektu. e)Wykonawca będzie sprawdzał efekty prowadzonych zajęć.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie wymaga się wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.siedlce.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach