Przetargi.pl
Usługa edukacyjna obejmująca prowadzenie zajęć w ramach projektu Indywidualizacja procesu nauczania w szkołach podstawowych w Gminie Margonin

Burmistrz Miasta i Gminy Margonin ogłasza przetarg

  • Adres: 64-830 Margonin, ul. Kościuszki 13
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 067 2846068 , fax. (067) 284 72 73
  • Data zamieszczenia: 2012-02-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta i Gminy Margonin
    ul. Kościuszki 13 13
    64-830 Margonin, woj. wielkopolskie
    tel. 067 2846068, fax. (067) 284 72 73
    REGON: 00052940490957
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.margonin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa edukacyjna obejmująca prowadzenie zajęć w ramach projektu Indywidualizacja procesu nauczania w szkołach podstawowych w Gminie Margonin
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć pozalekcyjnych i wyrównawczych w ramach projektu Indywidualizacja procesu nauczania w szkołach podstawowych w Gminie Margonin współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych Do obowiązków prowadzącego zajęcia będzie należało m. in.: a) prowadzenie zajęć pozalekcyjnych (zajęcia po obowiązkowych lekcjach w godzinach dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły) w terminie maksymalnym do 30 czerwca 2012 roku; b) dokumentowanie zajęć pozalekcyjnych (kart czasu pracy, formularzy postępów ucznia/kart pracy z uczniem w zależności od specyfiki prowadzonych zajęć, list obecności); c) opracowanie programu i planu pracy zajęć pozalekcyjnych obejmującego harmonogram oraz zakres zadania dla uczestników projektu, który przedstawiony zostanie do akceptacji dyrektorowi szkoły i koordynatorowi projektu, Szczegółowy zakres obowiązków ujęty został we wzorze umowy. Zakres obowiązków odnosi się do wszystkich wymienionych części przetargu. Jednostka 1 godzina określona w SIWZ, używana jest w rozumieniu 1 godziny lekcyjnej czyli 45 minut. Dokładne godziny wykonywania zajęć zostaną ustalone z dyrektorem danej placówki oświatowej. Zamawiający nie wprowadza ograniczeń, o których mowa w art. 83 ust 3 ustawy Prawo zamówień publicznych tj. wykonawca może złożyć oferty częściowe na jedną lub więcej części zamówienia. Dopuszcza się możliwość składania ofert częściowych Część nr 1 zajęcia wyrównawcze z matematyki - klasa II c w Szkole Podstawowej im. Mikołaja Kopernika w Margoninie Część nr 2 zajęcia dla uczniów/nic mających trudności w czytaniu i pisaniu - klasa II c w Szkole Podstawowej im. Mikołaja Kopernika w Margoninie Część nr 3 zajęcia matematyczno - przyrodnicze rozwijające zainteresowania - klasa II c w Szkole Podstawowej im. Mikołaja Kopernika w Margoninie Wszystkie zajęcia odbywać się będą w okresie: od lutego do czerwca 2012r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.margonin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach