Przetargi.pl
Usługa edukacyjna obejmująca prowadzenie zajęć dodatkowych kursowych dla uczniów Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 3 w Krośnie, uczestników projektu pn. Podkarpacie stawia na zawodowców w roku szkolnym 2012/2013 i 2013/2014.

Gmina Krosno ogłasza przetarg

  • Adres: 38-400 Krosno, ul. Lwowska 28a
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 13 47 43 312 , fax. 13 47 43 312
  • Data zamieszczenia: 2012-11-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Krosno
    ul. Lwowska 28a 28a
    38-400 Krosno, woj. podkarpackie
    tel. 13 47 43 312, fax. 13 47 43 312
    REGON: 00052698900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krosno.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa edukacyjna obejmująca prowadzenie zajęć dodatkowych kursowych dla uczniów Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 3 w Krośnie, uczestników projektu pn. Podkarpacie stawia na zawodowców w roku szkolnym 2012/2013 i 2013/2014.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia składa się z II zadań (4 części). ZADANIE I Przeprowadzenie zajęć kursowych z zakresu mechatroniki pojazdowej dla uczniów Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 3 w Krośnie, przy ul. Tysiąclecia 5. Część 1. Przeprowadzenie zajęć kursowych z zakresu mechatroniki pojazdowej dla uczniów Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 3 w Krośnie w roku szkolnym 2012/2013. Liczba grup w roku szkolnym 2012/2013 - 2: 1) od XI/2012 do XII/2012 - I grupa 2) od I/2013 do V/2013 - II grupa Liczba uczniów w grupie w roku szkolnym 2012/2013 - 12 Liczba godzin przypadająca na każdą grupę w roku szkolnego 2012/2013 - 40 godz.: 1) od XI/2012 do XII/2013 - 40 godz. 2) od I/2013 do V/2013 - 40 godz. Czas realizacji - rok szkolny 2012/2013 Termin rozpoczęcia zajęć w roku szkolnym 2012/2013 1) I grupa - XI/2012 2) II grupa - I/2013 Część 2. Przeprowadzenie zajęć kursowych z zakresu mechatroniki pojazdowej dla uczniów Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 3 w Krośnie w roku szkolnym 2013/2014. Liczba grup w roku szkolnym 2013/2014 - 2: 1) od IX/2013 do XII/2013 - III grupa 2) od I/2014 do V/2014 - IV grupa Liczba uczniów w grupie w roku szkolnym 2013/2014 - 12 Liczba godzin przypadająca na każdą grupę w roku szkolnego 2013/2014 - 40 godz.: 1) od IX/2013 do XII/2013 -40 godz. 2) od I/2014 do V/2014 - 40 godz. Czas realizacji - rok szkolny 2013/2014 Termin rozpoczęcia zajęć w roku szkolnym 2013/2014 1) III grupa - IX/2013 2) IV grupa - I/2014 Minimalny zakres zajęć: 1. czujniki i urządzenia pomiarowe stosowane w pojazdach, 2. diagnoskopy, interfejsy i czytniki diagnostyczne, 3. diagnostyka układów zasilania i sterowania silników z zapłonem iskrowym i samoczynnym, 4. diagnostyka układów bezpieczeństwa pojazdów. ZADANIE II Przeprowadzenie zajęć kursowych z zakresu operatora obrabiarek CNC dla uczniów Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 3 w Krośnie, przy ul. Tysiąclecia 5. Część 1. Przeprowadzenie zajęć kursowych z zakresu operatora obrabiarek CNC dla uczniów Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 3 w Krośnie w roku szkolnym 2012/2013 Liczba grup w roku szkolnym 2012/2013 - 2: 1) od XI/2012 do XII/2012 - I grupa 2) od I/2013 do V/2013 - II grupa Liczba uczniów w grupie w roku szkolnym 2012/2013 - 12 Liczba godzin przypadająca na każdą grupę w roku szkolnego 2012/2013 - 40 godz.: 1) od XI/2012 do XII/2012 - 40 godz. 2) od I/2013 do V/2013 - 40 godz. Czas realizacji - rok szkolny 2012/2013 Termin rozpoczęcia zajęć w roku szkolnym 2012/2013 1) I grupa - XI/2012 2) II grupa - I/2013 Część 2. Przeprowadzenie zajęć kursowych z zakresu operatora obrabiarek CNC dla uczniów Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 3 w Krośnie w roku szkolnym 2013/2014. Liczba grup w roku szkolnym 2013/2014 - 2: 1) od IX/2013 do XII/2013 - III grupa 2) od I/2014 do V/2014 - IV grupa Liczba uczniów w grupie w roku szkolnym 2013/2014 - 12 Liczba godzin przypadająca na każdą grupę w roku szkolnego 2013/20134 - 40 godz.: 1) od IX/2013 do XII/2013 - 40 godz. 2) od I/2014 do V/2014 - 40 godz. Czas realizacji - rok szkolny 2013/2014 Termin rozpoczęcia zajęć w roku szkolnym 2013/2014 1) III grupa - IX/2013 2) IV grupa - I/2014 Minimalny zakres zajęć: 1. podstawy obróbki skrawaniem, pomiary warsztatowe 2. rodzaje i budowa OSN, punkty zerowe maszyny, 3. rodzaje i dobór narzędzi skrawających, 4. podstawy programowania SINUMERIK. Zajęcia będą prowadzone w salach dydaktycznych w/w placówki, wyposażonych w miejsca do siedzenia, pisania i prowadzenia zajęć, przystosowanych dla odpowiedniej liczby uczestników, wyposażone w odpowiedni sprzęt techniczno - dydaktyczny. W ramach umowy Wykonawca jest zobowiązany do: 1) realizacji w roku szkolnym 2012/2013 i 2013/2014 zajęć kursowych z zakresu mechatroniki pojazdowej i operatora obrabiarek CNC w wymiarze godzin przewidzianym dla każdego rodzaju zajęć i dla danej grupy uczniów, zgodnie z założeniami projektu, bezpośrednio przed lub po zajęciach określonych planem lekcji i zajęć pozalekcyjnych, w których uczniowie już uczestniczą. Zmiana godzin jest dopuszczalna jedynie za wcześniejszą pisemną zgodą koordynatora szkolnego i dyrektora szkoły. Dopuszcza się realizację zajęć w soboty lub w niedziele. 2) opracowania projektu autorskich programów zajęć obejmujący minimalny zakres zajęć z podaniem celu programu, proponowanych tematów, z opisem materiałów dydaktycznych i pomocy naukowych dostosowanych do potrzeb uczniów i przedstawienia na minimum 2 dni przed rozpoczęciem zajęć, do akceptacji koordynatorowi szkolnemu i dyrektorowi szkoły; 3) opracowania szczegółowego harmonogramu prowadzenia zajęć, który powinien być uzgodniony z koordynatorem szkolnym, zaakceptowany przez dyrektora szkoły i przekazany do biura projektu, 4) uzgadniania z koordynatorem szkolnym oraz z dyrektorem szkoły wszelkich zmian harmonogramu wynikających z zaistnienia ważnych powodów; 5) w pierwszym dniu, przed rozpoczęciem zajęć, zapoznanie uczestników z jego szczegółowym programem oraz przekazanie im harmonogram realizowanych zajęć, 6) systematycznego prowadzenia dokumentacji związanej z prowadzeniem danego rodzaju zajęć, tj. listy obecności, dzienniki zajęć i inne dokumenty niezbędne dla potrzeb realizacji projektu; 7) opracowania i bieżącego prowadzenia kart obserwacji uczniów i innej dokumentacji dotyczącej mierzenia wskaźników pomiaru celów projektu, zapisanych we wniosku o dofinansowanie; 8) przygotowania i sporządzania w formie elektronicznej i papierowej sprawozdań kwartalnych z postępu realizacji działań wynikających z projektu, a merytorycznie związanych z realizacją określonego rodzaju zajęć. Sprawozdania składane będą do ostatniego dnia w danym kwartale i przekazywane do szkolnego koordynatora; 9) zapewnienia każdemu uczestnikowi zajęć materiałów piśmienniczych potrzebnych do prowadzenia notatek (notatnik, długopis); 10) przygotowania i przekazania koordynatorowi szkolnemu do dnia 27 czerwca 2014r.: a) kart obserwacji i innej dokumentacji dotyczącej mierzenia rezultatów projektu, w których zawarte będzie okresowe porównywanie wyników osiąganych przez uczniów, b) dzienników zajęć, c) raportu podsumowującego okres realizacji danego rodzaju zajęć, 11) Zamawiający w terminie 14 dni od dnia otrzymania dokumentów, o których mowa w pkt. 10 zawiadomi Wykonawcę o prawidłowym, bądź nieprawidłowym rozliczeniu przedmiotu umowy. W przypadku stwierdzenia błędów i braków Zamawiający wezwie Wykonawcę do ich uzupełnienia; 12) opracowania i bieżącego prowadzenia kart ewidencji czasu pracy wskazujących liczbę przepracowanych godzin. Miesięczne karty czasu pracy składane będą w ostatnim dniu miesiąca, którego dotyczą (informacja przekazywana w formie elektronicznej i papierowej koordynatorowi projektu oraz dyrektorowi, w której realizowany jest projekt); 13) gromadzenia wytworów pracy uczestników projektu; 14) ścisłej współpracy z Zamawiającym; 15) dodatkowego informowania o stanie realizacji przedmiotu zamówienia na wniosek Zamawiającego, Instytucji Pośredniczącej i innych osób uprawnionych do nadzoru; 16) przestrzegania zasady równości szans, w tym równości płci w czasie przeprowadzanych zajęć dodatkowych i dydaktyczno - wyrównawczych w ramach realizacji przedmiotu zamówienia; 17) zgłaszania ewentualnych problemów, nieprawidłowości niezwłocznie po zaobserwowaniu ich występowania; 18) na zakończenie zajęć kursowych przeprowadzenie egzaminu wewnętrznego sprawdzającego umiejętności uczniów. Na tej podstawie powinny być wydane stosowne dokumenty świadczące o ukończeniu kursu np: zaświadczenia, świadectwa, itp. zawierające dane uczestnika kursu oraz szczegółową tematykę kursu wraz z liczbą godzin przypadającą na poszczególne tematy; 19) przestrzegania prawidłowej promocji projektu poprzez wywieszenie plakatów, posługiwania się logotypami UE i POKL itp. zgodnie z wymaganymi w tym zakresie wytycznymi; 20) w przypadku usprawiedliwionej nieobecności Wykonawca zapewni zastępstwo osoby prowadzącej zajęcia o takich samych kwalifikacjach i umiejętnościach jak osoba nieobecna. Zakres obowiązków odnosi się do wszystkich wymienionych w przetargu części. Jednostka 1 godzina używana w SIWZ odpowiada 45 minutom. Zamawiający zapewnia: 1) ubezpieczenie uczestników kursów od następstw nieszczęśliwych wypadków na czas trwania kursu, zgodnie z wykazem osób przedstawionym przez Zamawiającego przed rozpoczęciem kursu, 2) nieodpłatnie pomieszczenia do przeprowadzenia wszystkich kursów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krosno.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach