Przetargi.pl
Usługa edukacyjna obejmująca prowadzenie zajęć dodatkowych kursowych dla uczniów Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 3 w Krośnie, uczestników projektu pn. Podkarpacie stawia na zawodowców w roku szkolnym 2012/2013 i 2013/2014

Gmina Krosno ogłasza przetarg

  • Adres: 38-400 Krosno, ul. Lwowska 28a
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 13 47 43 312 , fax. 13 47 43 312
  • Data zamieszczenia: 2012-10-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Krosno
    ul. Lwowska 28a 28a
    38-400 Krosno, woj. podkarpackie
    tel. 13 47 43 312, fax. 13 47 43 312
    REGON: 00052698900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krosno.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa edukacyjna obejmująca prowadzenie zajęć dodatkowych kursowych dla uczniów Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 3 w Krośnie, uczestników projektu pn. Podkarpacie stawia na zawodowców w roku szkolnym 2012/2013 i 2013/2014
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia składa się z III zadań (6 części). ZADANIE I Przeprowadzenie zajęć kursowych z zakresu mechatroniki pojazdowej dla uczniów Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 3 w Krośnie, przy ul. Tysiąclecia 5. Część 1. Przeprowadzenie zajęć kursowych z zakresu mechatroniki pojazdowej dla uczniów Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 3 w Krośnie w roku szkolnym 2012/2013. Liczba grup w roku szkolnym 2012/2013 - 2: 1) od XI/2012 do XII/2012-I grupa 2) od I/2013 do V/2013 -II grupa Liczba uczniów w grupie w roku szkolnym 2012/2013 - 12 Liczba godzin przypadająca na każdą grupę w roku szkolnego 2012/2013 - 40 godz.: 1) od XI/2012 do XII/2013-40 godz. 2) od I/2013 do V/2013- 40 godz. Czas realizacji - rok szkolny 2012/2013 Termin rozpoczęcia zajęć w roku szkolnym 2012/2013 1) I grupa - XI/2012 2) II grupa - I/2013 Część 2. Przeprowadzenie zajęć kursowych z zakresu mechatroniki pojazdowej dla uczniów Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 3 w Krośnie w roku szkolnym 2013/2014. Liczba grup w roku szkolnym 2013/2014 - 2: 1) od IX/2013 do XII/2013.-III grupa 2) od I/2014 do V/2014 - IV grupa Liczba uczniów w grupie w roku szkolnym 2013/2014 - 12 Liczba godzin przypadająca na każdą grupę w roku szkolnego 2013/2014 - 40 godz.: 1) od IX/2013 do XII/2013 -40 godz. 2) od I/2014 do V/2014-40 godz. Czas realizacji - rok szkolny 2013/2014 Termin rozpoczęcia zajęć w roku szkolnym 2013/2014 1) III grupa - IX/2013 2) IV grupa - I/2014 Minimalny zakres zajęć: 1. czujniki i urządzenia pomiarowe stosowane w pojazdach, 2. diagnoskopy, interfejsy i czytniki diagnostyczne, 3. diagnostyka układów zasilania i sterowania silników z zapłonem iskrowym i samoczynnym, 4. diagnostyka układów bezpieczeństwa pojazdów. ZADANIE II Przeprowadzenie zajęć kursowych z zakresu operatora obrabiarek CNC dla uczniów Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 3 w Krośnie, przy ul. Tysiąclecia 5. Część 1. Przeprowadzenie zajęć kursowych z zakresu operatora obrabiarek CNC dla uczniów Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 3 w Krośnie w roku szkolnym 2012/2013. Liczba grup w roku szkolnym 2012/2013 - 2: 1) od XI/2012 do XII/2012 - I grupa 2) od I/2013 do V/2013 - II grupa Liczba uczniów w grupie w roku szkolnym 2012/2013 - 12 Liczba godzin przypadająca na każdą grupę w roku szkolnego 2012/2013 - 40 godz.: 1) od XI/2012 do XII/2012 - 40 godz. 2) od I/2013 do V/2013 - 40 godz. Czas realizacji - rok szkolny 2012/2013 Termin rozpoczęcia zajęć w roku szkolnym 2012/2013 1) I grupa -XI/2012 2) II grupa - I/2013 Część 2. Przeprowadzenie zajęć kursowych z zakresu operatora obrabiarek CNC dla uczniów Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 3 w Krośnie w roku szkolnym 2013/2014. Liczba grup w roku szkolnym 2013/2014 - 2: 1) od IX/2013 do XII/2013 - III grupa 2) od I/2014 do V/2014-IV grupa Liczba uczniów w grupie w roku szkolnym 2013/2014 - 12 Liczba godzin przypadająca na każdą grupę w roku szkolnego 2013/20134 - 40 godz.: 1) od IX/2013 do XII/2013 - 40 godz. 2) od I/2014 do V/2014 -40 godz. Czas realizacji - rok szkolny 2013/2014 Termin rozpoczęcia zajęć w roku szkolnym 2013/2014 1) III grupa - IX/2013 2) IV grupa-I/2014 Minimalny zakres zajęć: 1. podstawy obróbki skrawaniem, pomiary warsztatowe 2. rodzaje i budowa OSN, punkty zerowe maszyny, 3. rodzaje i dobór narzędzi skrawających, 4. podstawy programowania SINUMERIK. ZADANIE III Przeprowadzenie zajęć kursowych obsługi samolotów ULF dla uczniów Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 3 w Krośnie, przy ul. Tysiąclecia 5 Część 1. Przeprowadzenie zajęć kursowych obsługi samolotów dla I grupy uczniów Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 3 w Krośnie w okresie od XI/2012 do XII/2012. Liczba grup - 1: 1) od XI/2012 do XII/2012-I grupa Liczba uczniów w grupie - 12 Liczba godzin przypadająca na grupę - 40 godz.: 1) od XI/2012 do XII/2012- 40 godz. Czas realizacji - od XI/2012 do XII/2012 Termin rozpoczęcia zajęć: 1) I grupa- XI/2012 Część 2. Przeprowadzenie zajęć kursowych obsługi samolotów ULF dla II grupy uczniów Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 3 w Krośnie w okresie od IX/2013 do XII/2013 Liczba grup - 1: 1) od IX/2013 do XII/2013 - II grupa Liczba uczniów w grupie - 12 Liczba godzin przypadająca na grupę - 40 godz.: 1) od IX/2013 do XII/2013 - 40 godz. Czas realizacji - od IX/2013 do XII/2013 Termin rozpoczęcia zajęć: 1) II grupa - IX/2013 Minimalny zakres zajęć: 1) Ogólne wiadomości dotyczące prawa lotniczego 2) Technika lotnicza dotycząca samolotów ULF 3) Obsługa techniczna samolotów ultralekkich 4) Zasady lotu. 5) Diagnostyka urządzeń nawigacyjnych 6) Bezpieczeństwo obsługi samolotów ULF Zajęcia będą prowadzone w salach dydaktycznych w/w placówki, wyposażonych w miejsca do siedzenia, pisania i prowadzenia zajęć, przystosowanych dla odpowiedniej liczby uczestników, wyposażone w odpowiedni sprzęt techniczno - dydaktyczny. W ramach umowy Wykonawca jest zobowiązany do: 1) realizacji w roku szkolnym 2012/2013 i 2013/2014 zajęć kursowych z zakresu mechatroniki pojazdowej, operatora obrabiarek CNC i obsługi samolotów ULF w wymiarze godzin przewidzianym dla każdego rodzaju zajęć i dla danej grupy uczniów, zgodnie z założeniami projektu, bezpośrednio przed lub po zajęciach określonych planem lekcji i zajęć pozalekcyjnych, w których uczniowie już uczestniczą. Zmiana godzin jest dopuszczalna jedynie za wcześniejszą pisemną zgodą koordynatora szkolnego i dyrektora szkoły. Dopuszcza się realizację zajęć w soboty lub/i w niedziele. 2) opracowania projektu autorskich programów zajęć obejmujący minimalny zakres zajęć z podaniem celu programu, proponowanych tematów, z opisem materiałów dydaktycznych i pomocy naukowych dostosowanych do potrzeb uczniów i przedstawienia na minimum 2 dni przed rozpoczęciem zajęć, do akceptacji koordynatorowi szkolnemu i dyrektorowi szkoły; 3) opracowania szczegółowego harmonogramu prowadzenia zajęć, który powinien być uzgodniony z koordynatorem szkolnym, zaakceptowany przez dyrektora szkoły i przekazany do biura projektu, 4) uzgadniania z koordynatorem szkolnym oraz z dyrektorem szkoły wszelkich zmian harmonogramu wynikających z zaistnienia ważnych powodów; 5) w pierwszym dniu, przed rozpoczęciem zajęć, zapoznanie uczestników z jego szczegółowym programem oraz przekazanie im harmonogram realizowanych zajęć, 6) systematycznego prowadzenia dokumentacji związanej z prowadzeniem danego rodzaju zajęć, tj. listy obecności, dzienniki zajęć i inne dokumenty niezbędne dla potrzeb realizacji projektu; 7) opracowania i bieżącego prowadzenia kart obserwacji uczniów i innej dokumentacji dotyczącej mierzenia wskaźników pomiaru celów projektu, zapisanych we wniosku o dofinansowanie; 8) przygotowania i sporządzania w formie elektronicznej i papierowej sprawozdań kwartalnych z postępu realizacji działań wynikających z projektu, a merytorycznie związanych z realizacją określonego rodzaju zajęć. Sprawozdania składane będą do ostatniego dnia w danym kwartale i przekazywane do szkolnego koordynatora (nie dotyczy zajęć kursowych z obsługi samolotów ULF); 9) zapewnienia każdemu uczestnikowi zajęć materiałów piśmienniczych potrzebnych do prowadzenia notatek (notatnik, długopis); 10) przygotowania i przekazania koordynatorowi szkolnemu do dnia 27 czerwca 2014r., a w przypadku zajęć kursowych z obsługi samolotów ULF do 31 grudnia 2012r. i 31 grudnia 2013r.: a) kart obserwacji i innej dokumentacji dotyczącej mierzenia rezultatów projektu, w których zawarte będzie okresowe porównywanie wyników osiąganych przez uczniów, b) dzienników zajęć, c) raportu podsumowującego okres realizacji danego rodzaju zajęć; 11) Zamawiający w terminie 14 dni od dnia otrzymania dokumentów, o których mowa w pkt. 10 zawiadomi Wykonawcę o prawidłowym, bądź nieprawidłowym rozliczeniu przedmiotu umowy. W przypadku stwierdzenia błędów i braków Zamawiający wezwie Wykonawcę do ich uzupełnienia; 12) opracowania i bieżącego prowadzenia kart ewidencji czasu pracy wskazujących liczbę przepracowanych godzin. Miesięczne karty czasu pracy składane będą w ostatnim dniu miesiąca, którego dotyczą (informacja przekazywana w formie elektronicznej i papierowej koordynatorowi projektu oraz dyrektorowi, w której realizowany jest projekt); 13) gromadzenia wytworów pracy uczestników projektu; 14) ścisłej współpracy z Zamawiającym; 15) dodatkowego informowania o stanie realizacji przedmiotu zamówienia na wniosek Zamawiającego, Instytucji Pośredniczącej i innych osób uprawnionych do nadzoru; 16) przestrzegania zasady równości szans, w tym równości płci w czasie przeprowadzanych zajęć dodatkowych i dydaktyczno - wyrównawczych w ramach realizacji przedmiotu zamówienia; 17) zgłaszania ewentualnych problemów, nieprawidłowości niezwłocznie po zaobserwowaniu ich występowania; 18) na zakończenie zajęć kursowych przeprowadzenie egzaminu wewnętrznego sprawdzającego umiejętności uczniów. Na tej podstawie powinny być wydane stosowne dokumenty świadczące o ukończeniu kursu np: zaświadczenia, świadectwa, itp. zawierające dane uczestnika kursu oraz szczegółową tematykę kursu wraz z liczbą godzin przypadającą na poszczególne tematy; 19) przestrzegania prawidłowej promocji projektu poprzez wywieszenie plakatów, posługiwania się logotypami UE i POKL itp. zgodnie z wymaganymi w tym zakresie wytycznymi; 20) w przypadku usprawiedliwionej nieobecności Wykonawca zapewni zastępstwo osoby prowadzącej zajęcia o takich samych kwalifikacjach i umiejętnościach jak osoba nieobecna. Zakres obowiązków odnosi się do wszystkich wymienionych w przetargu części. Jednostka 1 godzina używana w SIWZ odpowiada 45 minutom. Zamawiający zapewnia: 1) ubezpieczenie uczestników kursów od następstw nieszczęśliwych wypadków na czas trwania kursu, zgodnie z wykazem osób przedstawionym przez Zamawiającego przed rozpoczęciem kursu, 2) nieodpłatnie pomieszczenia do przeprowadzenia wszystkich kursów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krosno.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach