Przetargi.pl
Usługa edukacyjna obejmująca prowadzenie zajęć dodatkowych i dydaktyczno-wyrównawczych dla uczestników projektu pn. Podkarpacie stawia na zawodowców w roku szkolnym 2012/2013 i 2013/2014

Gmina Krosno ogłasza przetarg

  • Adres: 38-400 Krosno, ul. Lwowska 28a
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 13 47 43 312 , fax. 13 47 43 312
  • Data zamieszczenia: 2012-10-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Krosno
    ul. Lwowska 28a 28a
    38-400 Krosno, woj. podkarpackie
    tel. 13 47 43 312, fax. 13 47 43 312
    REGON: 00052698900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krosno.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa edukacyjna obejmująca prowadzenie zajęć dodatkowych i dydaktyczno-wyrównawczych dla uczestników projektu pn. Podkarpacie stawia na zawodowców w roku szkolnym 2012/2013 i 2013/2014
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia składa się z III zadań. Zadanie I: Realizacja zajęć dodatkowych w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1 w Krośnie, przy ul. Podkarpackiej 16. Zadanie I składa się z 13 części: Część 1. - realizacja zajęć dodatkowych z języka angielskiego w roku szkolnym 2012/2013 dla następujących kierunków kształcenia: Liczba grup w roku szkolnym 2012/2013 - 2: 1) technik obsługi turystycznej kl. II - I grupa 2) technik handlowiec kl. II - II grupa Liczba uczniów w grupie w roku szkolnym 2012/2013 1) I grupa - 8 osób 2) II grupa - 8 osób Liczba godzin przypadająca na grupę w roku szkolnego 2012/2013 - 60 godz.: 1) X- XII/2012 - 25 godz. 2) I-V/2013 - 35 godz. Czas realizacji - rok szkolny 2012/2013 Termin rozpoczęcia zajęć zaplanowanych dla grup w roku szkolnym 2012/2013- X/2012. Część 2. - realizacja zajęć dodatkowych z języka angielskiego w roku szkolnym 2012/2013 dla następujących kierunków kształcenia: Liczba grup w roku szkolnym 2012/2013 - 2: 1) technik obsługi turystycznej kl. II - III grupa 2) technik obsługi turystycznej kl. II - IV grupa Liczba uczniów w grupie w roku szkolnym 2012/2013 1) I grupa - 8 osób 2) II grupa - 8 osób Liczba godzin przypadająca na grupę w roku szkolnego 2012/2013 - 60 godz.: 1) X - XII/2012 - 25 godz. 2) I- V/2013 - 35 godz. Czas realizacji - rok szkolny 2012/2013. Termin rozpoczęcia zajęć zaplanowanych dla grup w: roku szkolnym 2012/2013 - X/2012. Część 3. - realizacja zajęć dodatkowych z języka angielskiego w roku szkolnym 2012/2013 dla następujących kierunków kształcenia: Liczba grup w roku szkolnym 2012/2013 - 1: 1) technik spedytor kl. II i III - V grupa Liczba uczniów w grupie w roku szkolnym 2012/2013 1) I grupa - 8 osób Liczba godzin przypadająca na grupę w roku szkolnego 2012/2013 - 60 godz.: 1) X- XII/2012 - 25 godz. 2) I - V/2013 - 35 godz. Czas realizacji - rok szkolny 2012/2013 Termin rozpoczęcia zajęć zaplanowanych dla grup w roku szkolnym 2012/2013 - X/2012. Część 4. - realizacja zajęć dodatkowych z języka angielskiego w roku szkolnym 2013/2014 dla następujących kierunków kształcenia: Liczba grup w roku szkolnym 2013/2014 - 1: 1) technik obsługi turystycznej kl. II -I grupa Liczba uczniów w grupie w roku szkolnym 2013/2014 - 1) I grupa - 8 osób Liczba godzin przypadająca na grupę w roku szkolnego 2013/2014 - 60 godz.: 1) IX - XII/2013- 30 godz. 2) I - V/2014 - 30 godz. Czas realizacji - rok szkolny 2013/2014 Termin rozpoczęcia zajęć zaplanowanych dla grup w roku szkolnym 2013/2014 - IX/2013. Część 5. - realizacja zajęć dodatkowych z języka angielskiego w roku szkolnym 2013/2014 dla następujących kierunków kształcenia: Liczba grup w roku szkolnym 2013/2014 - 1: 1) technik handlowiec kl. II - II grupa Liczba uczniów w grupie w roku szkolnym 2013/2014 - 2) II grupa - 8 osób Liczba godzin przypadająca na grupę w roku szkolnego 2013/2014 - 60 godz.: 3) IX -XII/2013- 30 godz. 4) I - V/2014 - 30 godz. Czas realizacji - rok szkolny 2013/2014 Termin rozpoczęcia zajęć zaplanowanych dla grup w roku szkolnym 2013/2014 - IX/2013 Część 6. - realizacja zajęć dodatkowych z języka angielskiego w roku szkolnym 2013/2014 dla następujących kierunków kształcenia: Liczba grup w roku szkolnym 2013/2014 - 1: 1) technik spedytor kl. II i III- III grupa Liczba uczniów w grupie w roku szkolnym 2013/2014 - 1) III grupa - 8 osób Liczba godzin przypadająca na grupę w roku szkolnego 2013/2014 - 60 godz.: 1) IX- XII/2013- 30 godz. 2) I - V/2014- 30 godz. Czas realizacji - rok szkolny 2013/2014 Termin rozpoczęcia zajęć zaplanowanych dla grup w roku szkolnym 2013/2014 - IX/2013. Część 7. - realizacja zajęć dodatkowych z matematyki w roku szkolnym 2012/2013 dla następujących kierunków kształcenia: Liczba grup w roku szkolnym 2012/2013 - 2: 1) technik ekonomista kl. II - I grupa 2) technik ekonomista kl. II - II grupa Liczba uczniów w grupie w roku szkolnym 2012/2013 - 1) I grupa - 8 osób 2) II grupa - 8 osób Liczba godzin przypadająca na grupę w roku szkolnego 2012/2013 - 60 godz.: 1) X - XII/2012 - 25 godz. 2) I -V/2013 - 35 godz. Czas realizacji - rok szkolny 2012/2013 Termin rozpoczęcia zajęć zaplanowanych dla grup w roku szkolnym 2012/2013 - X/2012. Część 8. - realizacja zajęć dodatkowych z matematyki w roku szkolnym 2012/2013 dla następujących kierunków kształcenia: Liczba grup w roku szkolnym 2012/2013 - 1: 1) technik ekonomista kl. II- III grupa Liczba uczniów w grupie w roku szkolnym 2012/2013 - 1) III grupa - 8 osób Liczba godzin przypadająca na grupę w roku szkolnego 2012/2013 - 60 godz.: 1) X- XII/2012- 25 godz. 2) I -V/2013- 35 godz. Czas realizacji - rok szkolny 2012/2013 Termin rozpoczęcia zajęć zaplanowanych dla grup w roku szkolnym 2012/2013 - X/2012. Część 9. - realizacja zajęć dodatkowych z matematyki w roku szkolnym 2012/2013 dla następujących kierunków kształcenia: Liczba grup w roku szkolnym 2012/2013 - 1: 1) technik ekonomista kl. I i technik technologii odzieży kl. I - IV grupa Liczba uczniów w grupie w roku szkolnym 2012/2013 1) IV grupa - 8 osób Liczba godzin przypadająca na grupę w roku szkolnego 2012/2013 - 60 godz.: 1) X - XII/2012- 25 godz. 2) I -V/2013 - 35 godz. Czas realizacji - rok szkolny 2012/2013 Termin rozpoczęcia zajęć zaplanowanych dla grup w roku szkolnym 2012/2013 - X/2012. Część 10. - realizacja zajęć dodatkowych z matematyki w roku szkolnym 2012/2013 dla następujących kierunków kształcenia: Liczba grup w roku szkolnym 2012/2013 - 1: 1) technik technologii odzieży kl. II - V grupa Liczba uczniów w grupie w roku szkolnym 2012/2013 - 1) V grupa - 8 osób Liczba godzin przypadająca na grupę w roku szkolnego 2012/2013 - 60 godz.: 1) X - XII/2012- 25 godz. 2) I - V/2013 - 35 godz. Czas realizacji - rok szkolny 2012/2013 Termin rozpoczęcia zajęć zaplanowanych dla grup w roku szkolnym 2012/2013- X/2012 Część 11. - realizacja zajęć dodatkowych z matematyki w roku szkolnym 2013/2014 dla następujących kierunków kształcenia: Liczba grup w roku szkolnym 2013/2014 - 1: 2) technik ekonomista kl. I - I grupa Liczba uczniów w grupie w roku szkolnym 2013/2014 - 1) I grupa - 8 osób Liczba godzin przypadająca na grupę w roku szkolnego 2013/2014 - 60 godz.: 1) IX - XII/2013 - 25 godz. 2) I - V/2014 - 35 godz. Czas realizacji - rok szkolny 2013/2014 Termin rozpoczęcia zajęć zaplanowanych dla grup w roku szkolnym 2013/2014-IX/2013. Część 12. - realizacja zajęć dodatkowych z matematyki w roku szkolnym 2013/2014 dla następujących kierunków kształcenia: Liczba grup w roku szkolnym 2013/2014 - 1: 1) technik ekonomista kl. I- II grupa Liczba uczniów w grupie w roku szkolnym 2013/2014 - 1) II grupa - 8 osób Liczba godzin przypadająca na grupę w roku szkolnego 2013/2014 - 60 godz.: 1) IX- XII/2013 - 25 godz. 2) I - V/2014 - 35 godz. Czas realizacji - rok szkolny 2013/2014 Termin rozpoczęcia zajęć zaplanowanych dla grup w roku szkolnym 2013/2014-IX/2013. Część 13. - realizacja zajęć dodatkowych z matematyki w roku szkolnym 2013/2014 dla następujących kierunków kształcenia: Liczba grup w roku szkolnym 2013/2014 - 1: 1) technik technologii odzieży kl. I -III grupa Liczba uczniów w grupie w roku szkolnym 2013/2014 1) III grupa - 8 osób Liczba godzin przypadająca na grupę w roku szkolnego 2013/2014 - 60 godz.: 1) IX - XII/2013 - 25 godz. 2) I -V/2014 - 35 godz. Czas realizacji - rok szkolny 2013/2014. Termin rozpoczęcia zajęć zaplanowanych dla grup w roku szkolnym 2013/2014 -IX/2013. ZADANIE II - Realizacja zajęć dodatkowych w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 4 w Krośnie, przy ul. Bohaterów Westerplatte 20. Zadanie składa się z 6 części: Część 1. - realizacja zajęć dodatkowych z języka angielskiego w roku szkolnym 2012/2013 dla następujących kierunków kształcenia: Liczba grup w roku szkolnym 2012/2013 - 1 1) technik wiertnik kl. III -I grupa Liczba uczniów w grupie w roku szkolnym 2012/2013 1) I grupa - 15 osób Liczba godzin przypadająca na każdą grupę w roku szkolnego 2012/2013 - 30 godz.: 1) X - XII/2012 - 15 godz. 2) I - V/2013 - 15 godz. Czas realizacji - rok szkolny 2012/2013 Termin rozpoczęcia zajęć zaplanowanych dla grup w roku szkolnym 2012/2013-X/2012. Część 2. - realizacja zajęć dodatkowych z języka angielskiego w roku szkolnym 2012/2013 dla następujących kierunków kształcenia: Liczba grup w roku szkolnym 2012/2013 - 1 1) technik górnictwa otworowego, logistyk kl. III - II grupa Liczba uczniów w grupie w roku szkolnym 2012/2013 - 1) I grupa - 5 osób Liczba godzin przypadająca na każdą grupę w roku szkolnego 2012/2013 - 30 godz.: 1) X - XII/2012 - 15 godz. 2) I - V/2013 - 15 godz. Czas realizacji - rok szkolny 2012/2013 Termin rozpoczęcia zajęć zaplanowanych dla grup w roku szkolnym 2012/2013-X/2012. Część 3. - realizacja zajęć dodatkowych z języka angielskiego w roku szkolnym 2012/2013 dla następujących kierunków kształcenia: Liczba grup w roku szkolnym 2012/2013 - 1 1) technik geolog kl. III i II - III grupa Liczba uczniów w grupie w roku szkolnym 2012/2013. 1) I grupa - 15 osób Liczba godzin przypadająca na każdą grupę w roku szkolnego 2012/2013 - 30 godz.: 1) X - XII/2012-15 godz. 2) I - VI/2013 - 15 godz. Czas realizacji - rok szkolny 2012/2013 Termin rozpoczęcia zajęć zaplanowanych dla grup w roku szkolnym 2012/2013 -X/2012. Część 4.- realizacja zajęć dodatkowych z języka angielskiego w roku szkolnym 2013/2014 dla następujących kierunków kształcenia: Liczba grup w roku szkolnym 2013/2014 - 1 1) technik wiertnik kl. III - I grupa Liczba uczniów w grupie w roku szkolnym 2013/2014 - 1) I grupa - 15 osób Liczba godzin przypadająca na każdą grupę w roku szkolnego 2013/2014 - 30 godz.: 1) IX - XII/2013 -15 godz. 2) I - V/2014 - 15 godz. Czas realizacji - rok szkolny 2013/2014 Termin rozpoczęcia zajęć zaplanowanych dla grup w roku szkolnym 2013/2014-IX/2013. Część 5. - realizacja zajęć dodatkowych z języka angielskiego w roku szkolnym 2013/2014 dla następujących kierunków kształcenia: Liczba grup w roku szkolnym 2013/2014 - 1 1) technik wiertnik kl. III - II grupa Liczba uczniów w grupie w roku szkolnym 2013/2014 - 1) II grupa - 15 osób Liczba godzin przypadająca na każdą grupę w roku szkolnego 2013/2014 - 30 godz.: 1) IX -XII/2013 - 15 godz. 2) I - V/2014 - 15 godz. Czas realizacji - rok szkolny 2013/2014 Termin rozpoczęcia zajęć zaplanowanych dla grup w roku szkolnym 2013/2014-IX/2013. Część 6. - realizacja zajęć dodatkowych z języka angielskiego w roku szkolnym 2013/2014 dla następujących kierunków kształcenia: Liczba grup w roku szkolnym 2013/2014 - 1 1) technik górnictwa otworowego kl. III - III grupa Liczba uczniów w grupie w roku szkolnym 2013/2014 - 1) III grupa - 15 osób Liczba godzin przypadająca na każdą grupę w roku szkolnego 2013/2014 - 30 godz.: 1) IX - XII/2013 - 15 godz. 2) I - V/2014 - 15 godz. Czas realizacji - rok szkolny 2013/2014 Termin rozpoczęcia zajęć zaplanowanych dla grup w roku szkolnym 2013/2014 -IX/2013. Zadanie III: Realizacja zajęć dydaktyczno - wyrównawczych w Specjalnym Ośrodku Szkolno - Wychowawczym w Krośnie, przy ul. Bema 46. Zadanie składa się z 3 części: Część 1. - realizacja zajęć dydaktyczno - wyrównawczych z zakresu gastronomii w roku szkolnym 2012/2013 i 2013/2014: Liczba grup w roku szkolnym 2012/2013 i 2013/2014 - 3 1) zawód kucharz kl. II ZSZ - I grupa 2) zawód kucharz kl. II ZSZ - II grupa 3) zawód kucharz kl. II i III ZSZ - III grupa Liczba uczniów w każdej grupie: 3 Termin realizacji zajęć każdej z grup: 1) od X / 2012 do II/2013 - I grupa 2) od III / 2013 do X/2013 - II grupa 3) od XI / 2013 do V/2014 - III grupa Liczba godzin przypadająca na jedną grupę - 80 1) w roku 2012 - 56 godzin (14 zajęć z I grupą po 4 godziny) 2) w roku 2013 - 120 godzin (6 zajęć z I grupą po 4 godziny, 20 zajęć z II grupą po 4 godziny i 4 zajęcia z III grupą po 4 godziny) 3) w roku 2014 - 64 godziny (16 zajęć z III grupą po 4 godziny) Czas realizacji - rok szkolny 2012/2013 i 2013/2014 Razem: 3 grupy Część 2. - realizacja zajęć dydaktyczno - wyrównawczych z technologii mechanicznej w roku szkolnym 2012/2013 i 2013/2014: Liczba grup w roku szkolnym 2012/2013 i 2013/2014 - 2 1) zawód ślusarz kl. III ZSZ - I grupa 2) zawód ślusarz kl. I i II ZSZ - II grupa Liczba uczniów w każdej grupie: -5 Termin realizacji zajęć każdej z grup: 1) od X/2012 do V/2013 -I grupa 2) od X/2013 do V/2014 -II grupa Liczba godzin przypadająca na jedną grupę - 25 1) w roku 2012 - 10 godzin dla I grupy 2) w roku 2013 - 20 godzin (15 godzin dla I grupy, 5 godzin dla II grupy) 3) w roku 2014 - 20 godzin dla II grupy Czas realizacji - rok szkolny 2012/2013 i 2013/2014 Razem: 2 grupy Część 3. - realizacja zajęć dydaktyczno - wyrównawczych z przedsiębiorczości w roku szkolnym 2012/2013 i 2013/2014: Liczba grup w roku szkolnym 2012/2013 i 2013/2014 - 2 1) zawód ślusarz kl. III ZSZ - I grupa 2) zawód ślusarz kl. I i II ZSZ - II grupa Liczba uczniów w każdej grupie: -5 Termin realizacji zajęć każdej z grup: 1) od X/2012 do V/2013 -I grupa 2) od X/2013 do V/2014 -II grupa Liczba godzin przypadająca na jedną grupę - 25 1) w roku 2012 - 10 godzin dla I grupy 2) w roku 2013 - 20 godzin (15 godzin dla I grupy, 5 godzin dla II grupy) 3) w roku 2014 - 20 godzin dla II grupy Czas realizacji - rok szkolny 2012/2013 i 2013/2014 Razem: 2 grupy Zajęcia będą prowadzone w salach dydaktycznych w/w placówek, wyposażonych w miejsca do siedzenia, pisania i prowadzenia zajęć, przystosowanych dla odpowiedniej liczby uczestników, wyposażone w odpowiedni sprzęt techniczno - dydaktyczny. Reasumując: W ramach umowy na realizację każdej z w/w części wykonawca jest zobowiązany do: W ramach umowy Wykonawca jest zobowiązany do: 1) realizacji w roku szkolnym 2012/2013 i 2013/2014 zajęć dodatkowych i dydaktyczno - wyrównawczych w wymiarze godzin przewidzianych dla każdego rodzaju zajęć i dla danej grupy uczniów, zgodnie z założeniami projektu, bezpośrednio przed lub po zajęciach określonych planem lekcji i zajęć pozalekcyjnych, w których uczniowie już uczestniczą. Zmiana godzin jest dopuszczalna jedynie za wcześniejszą pisemną zgodą koordynatora szkolnego i dyrektora szkoły. Dopuszcza się realizację zajęć w soboty i/lub w niedziele. 2) opracowania projektu autorskich programów zajęć z podaniem celu programu, proponowanych tematów, z opisem materiałów dydaktycznych i pomocy naukowych dostosowanych do potrzeb uczniów i przedstawienia do akceptacji koordynatorowi szkolnemu i dyrektorowi szkoły; 3) opracowania szczegółowego harmonogramu prowadzenia zajęć, który powinien być uzgodniony z koordynatorem szkolnym, zaakceptowany przez dyrektora szkoły i przekazany do biura projektu, 4) uzgadniania z koordynatorem szkolnym oraz z dyrektorem szkoły wszelkich zmian harmonogramu wynikających z zaistnienia ważnych powodów; 5) systematycznego prowadzenia dokumentacji związanej z prowadzeniem danego rodzaju zajęć, tj. listy obecności, dzienniki zajęć i inne dokumenty niezbędne dla potrzeb realizacji projektu; 6) opracowania i bieżącego prowadzenia kart obserwacji uczniów i innej dokumentacji dotyczącej mierzenia wskaźników pomiaru celów projektu, zapisanych we wniosku o dofinansowanie; 7) przygotowania i sporządzania w formie elektronicznej i papierowej sprawozdań kwartalnych z postępu realizacji działań wynikających z projektu, a merytorycznie związanych z realizacją określonego rodzaju zajęć. Sprawozdania składane będą do ostatniego dnia w danym kwartale i przekazywane do szkolnego koordynatora; 8) przygotowania i przekazania koordynatorowi szkolnemu do dnia: 27 czerwca 2014r.: a) kart obserwacji i innej dokumentacji dotyczącej mierzenia rezultatów projektu, w których zawarte będzie okresowe porównywanie wyników osiąganych przez uczniów, b) dzienników zajęć, c) raportu podsumowującego okres realizacji danego rodzaju zajęć, 9) Zamawiający w terminie 14 dni od dnia otrzymania dokumentów, o których mowa w pkt. 7) i 8) zawiadomi Wykonawcę o prawidłowym, bądź nieprawidłowym rozliczeniu przedmiotu umowy. W przypadku stwierdzenia błędów i braków Zamawiający wezwie Wykonawcę do ich uzupełnienia; 10) opracowania i bieżącego prowadzenia kart ewidencji czasu pracy wskazujących liczbę przepracowanych godzin. Miesięczne karty czasu pracy składane będą w ostatnim dniu miesiąca, którego dotyczą (informacja przekazywana w formie elektronicznej i papierowej koordynatorowi projektu oraz dyrektorowi placówki, w której realizowany jest projekt); 11) gromadzenia wytworów pracy uczestników projektu; 12) ścisłej współpracy z Zamawiającym; 13) dodatkowego informowania o stanie realizacji przedmiotu zamówienia na wniosek Zamawiającego, Instytucji Pośredniczącej i innych osób uprawnionych do nadzoru; 14) przestrzegania zasady równości szans, w tym równości płci w czasie przeprowadzanych zajęć dodatkowych i dydaktyczno - wyrównawczych w ramach realizacji przedmiotu zamówienia; 15) zgłaszania ewentualnych problemów, nieprawidłowości niezwłocznie po zaobserwowaniu ich występowania; 16)przestrzegania prawidłowej promocji projektu poprzez wywieszenie plakatów, posługiwania się logotypami UE i POKL itp. zgodnie z wymaganymi w tym zakresie wytycznymi; 17) w przypadku usprawiedliwionej nieobecności Wykonawca zapewni zastępstwo osoby prowadzącej zajęcia o takich samych kwalifikacjach i umiejętnościach jak osoba nieobecna. Jednostka 1 godzina używana w SIWZ odpowiada 45 minutom, a w przypadku zadania III części 1 (zajęcia praktyczne) - 1 godzina odpowiada 60 minutom. Zamawiający zapewnia: 1) ubezpieczenie uczestników kursów od następstw nieszczęśliwych wypadków na czas trwania kursu, zgodnie z wykazem osób przedstawionym przez Zamawiającego przed rozpoczęciem kursu, 2) nieodpłatnie pomieszczenia do przeprowadzenia wszystkich kursów
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krosno.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach