Centrum Usług Wspólnych Gminy Solec nad Wisłą ogłasza przetarg
- Adres: 27-320 Solec, Rynek
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 483761266 , fax. 483761266
- Data zamieszczenia: 2017-02-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Centrum Usług Wspólnych Gminy Solec nad Wisłą
Rynek 1
27-320 Solec, woj. mazowieckie
tel. 483761266, fax. 483761266
REGON: 365791409 - I.2. Rodzaj zamawiającego: jednostka organizacyjna administracji samorządowej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa edukacyjna i szkoleniowa w ramach projektu: Aktywni uczniowie w gminie Solec - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty, pochodzenie, normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Równoważność polega na możliwości zaoferowania przedmiotu zamówienia o nie gorszych parametrach technicznych, konfiguracjach, wymaganiach normatywnych itp. Przedmiot zamówienia stanowi część zadań projektu: „Aktywni uczniowie w gminie Solec”, realizowanego przez Gminę Solec Nad Wisłą. Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Celem głównym projektu jest wzrost u 90% uczniów (138 Ogółem; 69K, 69M) kompetencji kluczowych, właściwych postaw i umiejętności niezbędnych na rynku pracy do 30.06.2017. oraz rozwój indywidualnego podejścia do ucznia, szczególnie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi poprzez organizację zajęć dodatkowych dla 154 uczniów niwelujących różnice edukacyjne oraz rozwijające zainteresowania, a także nabycie kompetencji przez 37 nauczycieli i wyposażenie pracowni dydaktycznych w czterech szkołach w terminie do 30.06.2017r. Realizacja założeń trwać będzie w okresie 01.09.2016- 30.06.2017. Do osiągnięcia celu szczegółowego przyczyni się kształcenie kompetencji kluczowych niezbędnych na rynku pracy oraz właściwych postaw i umiejętności, tworzenie warunków dla nauczania opartego na eksperymencie, korzystanie z technologii informacyjno- komunikacyjnych oraz rozwijanie kompetencji informatycznych, indywidualizację pracy z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, w tym uczniem młodszym. Osiągnięcie rezultatów wpłynie bezpośrednio na osiąganie celu związanego z podniesieniem kompetencji kluczowych, rozwoju kreatywności, samodzielności, wzrostu motywacji do zgłębiania wiedzy. Efektywne nauczanie przyczyni się do wzrostu wyników ze sprawdzianów kompetencji i egzaminu gimnazjalnego oraz średniej wyników ocen, wzrostu wiedzy z zakresu kompetencji kluczowych posługiwania się językiem obcym i ojczystym, wiedzy przyrodniczej, technicznej. Wśród uczestników projektu pogłębi się świadomość edukacyjna, zwiększy aktywność społeczna i poziom kreatywności, wdrożone będą metody zarówno pracy indywidualnej jak i zespołowej, wzmocni poczucie własnej wartości, nastąpi ukierunkowanie wyboru ścieżki zawodowej i w konsekwencji efektywne przystosowanie do sytuacji na rynku pracy. Działania podejmowane w ramach projektu uwzględniają indywidualne potrzeby rozwojowe i edukacyjne oraz możliwości psychofizyczne uczniów objętych wsparciem. Projekt uwzględnia współpracę z rodzicami w procesie wsparcia uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi (dotyczy typu projektu nr. 4). Kompetencje kluczowe nabyte przez uczniów i nauczycieli będą monitorowane. Fakt nabycia kompetencji lub kwalifikacji przez uczestników projektu będzie weryfikowany w ramach następujących etapów: ETAP I: ZAKRES: uczniowie/ nauczyciele. ETAP II: WZORZEC: standard wymagań, efekty uczenia się. ETAP III: OCENA: weryfikacja ocen semestralnych/rocznych uczniów. ETAP IV: PORÓWNANIE: wyników, ocen z III etapu z wymaganiami i efektami z II etapu po zakończeniu wsparcia udzielanego danej osobie. Grupę docelową w projekcie stanowią uczniowie szkół (w tym ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi) oraz nauczyciele. Projekt skierowany jest do grup docelowych z obszaru woj. mazowieckiego (w przypadku osób fizycznych uczą się, pracują lub zamieszkują na obszarze woj. mazowieckiego w rozumieniu KC). Projekt skierowany jest do czterech szkół, których organem prowadzącym jest Gmina Solec nad Wisłą, tj.: 1) Publiczne Gimnazjum w ZSS w Pawłowicach-10 nauczycieli (8K, 2M) oraz 37 uczniów (19 Dz, 18 Ch), w tym 8 uczniów (2 Dz i 6 Ch) ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi i 2 uczniów niepełnosprawnych 2) Publiczna Szkoła Podstawowa w ZSS w Pawłowicach- 8 nauczycieli (7K, 1M) oraz 52 uczniów (27 Dz, 25 Ch), w tym 12 uczniów (5 Dz i 7 Ch) ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi 3) Publiczne Gimnazjum w ZSS w Solcu nad Wisłą-9 nauczycieli (7K, 2M) i 25 uczniów (10Dz, 15 Ch), w tym 17 uczniów (7 Dz, 10 Ch) ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi 4) Publiczna Szkoła Podstawowa w ZSS w Solcu nad Wisłą-10 nauczycieli (9K, 1M) i 40 uczniów (21Dz, 19Ch), w tym 18 uczniów (10 Dz, 8 Ch) ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Wszystkie placówki zlokalizowane są na obszarze wiejskim. Nauczyciele uczestniczący w projekcie to osoby pracujące bezpośrednio z uczniami danej placówki. Wśród uczestników znajdą się osoby z niepełnosprawnością oraz osoby ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, aby usprawnić ich funkcjonowanie w środowisku szkolnym, wyposażyć w umiejętności niezbędne do osiągnięcia możliwie najwyższego poziomu funkcjonowania i pełnej integracji społecznej. Uwzględniając indywidualne możliwości i mocne strony uczniów szkoła przygotuje dzieci i młodzież do pełnego uczestnictwa w życiu społecznym i zawodowym. Zamawiający wspólnie z Wykonawcą przygotuje programy nauczania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1.Realizacja zajęć dodatkowych dydaktyczno - wyrównawczych dla uczniów oraz kursów doskonalących dla nauczycieli w Publicznym Gimnazjum w Pawłowicach: a) Realizacja zajęć rozwijających kompetencje kluczowe z informatyki, 1 grupa x 70 zajęć x 45min. b) Realizacja zajęć wyrównawczych z matematyki, 1 grupa x 70 zajęć x 45 min. c) Realizacja zajęć rozwijających kompetencje kluczowe z geografii, 1 grupa x 70 zajęć x 45min. d) Realizacja zajęć rozwijających kompetencje z biologii, 1 grupa x 70 zajęć x 45 min. e) Realizacja zajęć rozwijających kompetencje kluczowe z matematyki, 1 grupa x 70 zajęć x 45 min. 2.Realizacja zajęć dodatkowych dydaktyczno- wyrównawczych dla uczniów oraz kursów doskonalących dla nauczycieli w Publicznej Szkole Podstawowej w Pawłowicach: a) Realizacja zajęć rozwijających kompetencje kluczowe zajęć komputerowych 1 grupa x 70 zajęć x 45min. b) Realizacja zajęć rozwijających umiejętność uczenia się i kreatywności, 1 grupa x 70 zajęć x 45 min. c) Realizacja zajęć rozwijających kompetencje kluczowe z matematyki w oparciu o eksperyment, 2 grupy x 70 zajęć x 45min. d) Realizacja zajęć logopedycznych, 3 grupy x 60 zajęć x 45 min. 3.Realizacja zajęć dodatkowych dydaktyczno- wyrównawczych dla uczniów oraz kursów doskonalących dla nauczycieli w Publicznym Gimnazjum w Solcu Nad Wisłą: a) Realizacja zajęć rozwijających umiejętności uczenia się i kreatywności, 1 grupa x 70 zajęć x 45min. b) Realizacja zajęć wyrównawczych z j. angielskiego, 1 grupa x 70 zajęć x 45min. c) Realizacja zajęć kompetencyjno-społecznych, 1 grupa x 70 zajęć x 45min. d) Realizacja zajęć eksperymentalnych fizyczno-chemicznych, 1 grupa x 70 zajęć x 45min. e) Realizacja koła programistycznego, 1 grupa x 70 zajęć x 45 min. 4.Realizacja zajęć dodatkowych dydaktyczno- wyrównawczych dla uczniów oraz kursów doskonalących dla nauczycieli w Szkole Podstawowej w Solcu Nad Wisłą: a) Realizacja zajęć wyrównawczych z j. angielskiego, 1 grupa x 70 zajęć x 45min. b) Realizacja zajęć matematyczno-logicznych, 1 grupa x 70 zajęć x 45min. c) Realizacja zajęć przyrodniczych, 1 grupa x 70 zajęć x 45min. d) Realizacja koła programistycznego, 1 grupa x 70 zajęć x 45 min. e) Realizacja zajęć z gimnastyki korekcyjnej, 3 grupy x 70 zajęć x 45 min. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80000000-4
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługi przeprowadzenia szkoleń, zapewnienia udziału w konferencjach i innych form kształcenia, mających na celu profesjonalizację kadr Łukasiewicz – IChP.
Dodano: 2024-07-02 - Wył. max 28 trenerów/doradców podz. na dwa obszary: Obszar I – trenerzy/doradcy ds. personalnych rozwoju organizacji – Cz. 1-14, Obszar II – trenerzy/doradcy ds. rozwiązań zarządczych – Cz. 15-28.
Dodano: 2024-06-28 - Zorganizowanie i przeprowadzenie minimum 80 warsztatów kulinarnych dla dzieci w wieku szkolnym (klasy I-III oraz IV-VIII), a także przeprowadzenie 10 warsztatów dla realizatorów żywienia zbiorowego
Dodano: 2024-06-24 - DZP.261.1.2024 Świadczenie usług eksperckich polegających na koordynacji, moderowaniu oraz monitorowaniu i ewaluacji 5 tematycznych sieci współpracy (...)
Dodano: 2024-06-06 - Realizacja programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem”
Dodano: 2024-05-16 - Organizacja szkolenia specjalistycznego – w formie wizyty studyjnej, dla przedstawicieli Lokalnych Grup Działania w ramach projektu Wyszkolić Leadera
Dodano: 2024-05-13 - Świadczenie usług szkoleniowych dla uczestników projektu „Zintegrowani”.
Dodano: 2024-05-10 - Świadczenie usług w zakresie opracowania Poradnika oraz materiałów szkoleniowych i ich aktualizacji na temat realizacji i przestrzegania równościowych zasad horyzontalnych w projektach programu FENG
Dodano: 2024-05-09 - Wył. max 28 trenerów/doradców podz. na dwa obszary: Obszar I – trenerzy/doradcy ds. personalnych rozwoju organizacji – Cz. 1-14, Obszar II – trenerzy/doradcy ds. rozwiązań zarządczych – Cz. 15-28.
Dodano: 2024-04-22 - Kompleksowa usługa organizacji i przeprowadzenia konferencji dla przedstawicieli (JST), PCPR, OPS oraz podmiotów i organizacji zaangażowanych w proces tworzenia (LPDI).
Dodano: 2024-04-20