Gmina Suchy Las ogłasza przetarg
- Adres: 62-002 Suchy Las, ul. Szkolna 13
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 61 8926 250 , fax. 61 8125212
- Data zamieszczenia: 2011-08-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Suchy Las
ul. Szkolna 13 13
62-002 Suchy Las, woj. wielkopolskie
tel. 61 8926 250, fax. 61 8125212
REGON: 00054933500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.suchylas.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa edukacyjna dla uczniów szkół podstawowych z terenu Gminy Suchy Las realizowana w ramach projektu Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Działanie 9.1. Poddziałanie 9.1.2. pn. Opracowanie i wdrożenie programu pomocy edukacyjnej w zakresie różnorodnych dysfunkcji oraz programu rozwijającego zdolności uczniów i uczennic klas I-III szkół podstawowych z terenu Gminy Suchy Las Nr POKL.09.01.02-30-343/10-00 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi edukacyjnej dla uczniów szkół podstawowych z terenu Gminy Suchy Las, tj.: - Szkoła Podstawowa im. W. Bogusławskiego, ul. Szkolna 15, 62-002 Suchy Las; - Szkoła Podstawowa przy Zespole Szkół im. o. Mariana Żelazka, ul. Szkolna 3, 62-001 Chludowo; - Szkoła Podstawowa przy Zespole Szkół im. 7 Pułku Strzelców Konnych Wlkp., ul. Świerczewskiego 46, 62-003 Biedrusko. Zamówienie obejmuje m.in.: Zamówienie obejmuje prowadzenie, zgodnie z opracowanymi przez zespoły nauczycielskie programami indywidualizacji, niżej wymienionych zajęć w poszczególnych szkołach: Szkoła Podstawowa w Suchym Lesie: klasy I-III: 1. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych: 155 godzin; 2. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy: 200 godzin; 3. Zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej: 150 godzin; 4. Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy: 150 godzin; 5. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych: 160 godzin; - Kółko matematyczne - 80 godzin, - Kółko przyrodnicze - 80 godzin. 6. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych w kierunku muzycznym oraz zajęcia taneczne: 150 godzin; 7. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych w kierunku plastycznym: 90 godzin. Wymienione wyżej zajęcia powinny odbywać się przez kolejne 30 tygodni roku szkolnego 2011/2012. W przypadku podziału na grupy, liczba uczniów w grupie nie powinna przekroczyć 10 uczniów. W każdej z grup konieczne jest zrealizowanie minimum 30 godzin lekcyjnych danych zajęć. Jednostka 1 godzina używana jest w rozumieniu 1 godziny lekcyjnej, czyli 45 minut. Szkoła Podstawowa w Chludowie: klasy I-III: 1. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji: 60 godzin; 2. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych: 75 godzin; 3. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy: 75 godzin; 4. Zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej: 60 godzin; 5. Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy: 75 godzin; 6. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych: 60 godzin: - kółko matematyczne: 30 godzin; - kółko przyrodnicze: 30 godzin. 7. Zajęcia rozwijające - sportowe: 30 godzin; 8. Zajęcia rozwijające - teatralne: 30 godzin; Szkoła Podstawowa w Biedrusku: klasy I-III 1. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji: 40 godzin; 2. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych: 40 godzin; 3. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy: 60 godzin; 4. Zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej: 40 godzin; 5. Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy: 60 godzin; 6. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych: 60 godzin: - kółko matematyczne: 30 godzin; - kółko przyrodnicze: 30 godzin. Wymienione wyżej zajęcia (dla Szkoły Podstawowej w Chludowie i Biedrusku) powinny odbywać się przez kolejne 13 tygodni w roku 2011. W przypadku podziału na grupy, liczba uczniów w grupie nie powinna przekroczyć 10 uczniów. W każdej z grup konieczne jest zrealizowanie minimum 30 godzin lekcyjnych danych zajęć. Jednostka 1 godzina używana jest w rozumieniu 1 godziny lekcyjnej, czyli 45 minut. W ramach projektu przewidziano realizację łącznie 1820 godzin zajęć. Do obowiązków Wykonawcy należy m.in.: a) dokumentowanie zajęć dodatkowych (karty czasu pracy, dzienniki zajęć, listy obecności), b) przygotowanie sprawozdań z realizacji zajęć w układzie miesięcznym, c) prowadzenie zajęć w godzinach dostosowanych do tygodniowego rozkładu zajęć uczniów, d) przeprowadzenie wśród dzieci uczestniczących w projekcie testów kompetencyjnych badających rezultaty miękkie i twarde w następujących miesiącach wrzesień i grudzień 2011 r. oraz marzec i czerwiec 2012 r. Zamawiający informuje, że w/w projekt otrzymał dofinansowanie w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Działanie 9.1. Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Opracowanie i wdrożenie programu pomocy edukacyjnej w zakresie różnorodnych dysfunkcji oraz programu rozwijającego zdolności uczniów i uczennic klas I-III szkół podstawowych z terenu Gminy Suchy Las Nr POKL.09.01.02-30-343/10-00 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZY
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: POSIADANIE AKREDYTACJI KURATORIUM OŚWIATY
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.suchylas.pl/przetargi.html
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE PRZEPROWADZENIA SZKOLEŃ DLA OSÓB ZAREJESTROWANYCH W POWIATOWYM URZĘDZIE PRACY W JAROCINIE
Dodano: 2016-02-11 - ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE PRZEPROWADZENIA SZKOLEŃ DLA OSÓB ZAREJESTROWANYCH W POWIATOWYM URZĘDZIE PRACY W JAROCINIE
Dodano: 2016-02-10 - spawanie metodą MAG i TIG
Dodano: 2015-08-03 - Świadczenie usług w zakresie przeprowadzenia szkoleń dla osób zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Jarocinie.
Dodano: 2015-07-07 - Świadczenie usług w zakresie przeprowadzenia szkoleń dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Jarocinie
Dodano: 2015-07-03 - ŚWIADCZENIE USŁUG SZKOLENIOWYCH POLEGAJĄCYCH NA ZORGANIZOWANIU I PRZEPROWADZENIU SIECI WSPÓŁPRACY I SAMOKSZTAŁCENIA DLA NAUCZYCIELI W RAMACH PROJEKTU PN.POWIAT TURECKI STAWIA NA EDUKACJĘ. PROJEKT REALIZOWANY W RAMACH POKL PRIORYTET III: WYSOKA JAKOŚĆ SYSTEMU OŚWIATY DZIAŁANIE 3.5 KOMPLEKSOWE WSPOMAGANIE ROZWOJU SZKÓŁ
Dodano: 2015-04-28 - Realizacja ofert doskonalenia dla nauczycieli oraz na potrzeby sieci współpracy i samokształcenia dla dyrektorów i nauczycieli w projekcie Wdrożenie modelu doskonalenia nauczycieli i kompleksowego wsparcia rozwoju szkół i przedszkoli w powiecie krotoszyńskim
Dodano: 2015-02-18 - Świadczenie usług polegających na realizacji szkoleń edukacyjnych w ramach Rocznego Planu Wspomagania w roku szkolnym 2015 w ramach projektu pn. Powiat Turecki stawia na edukację. Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty. Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół.
Dodano: 2015-02-12 - PRZEPROWADZENIE OFERT DOSKONALENIA W RAMACH ROCZNYCH PLANÓW WSPOMAGANIA
Dodano: 2015-01-30 - przeprowadzenie zajęć warsztatowych IT w zarządzaniu w ramach projektu Starter Kariery realizowanego w Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IV Szkolnictwo wyższe i nauka, Działanie 4.1 Wzmocnienie i rozwój potencjału dydaktycznego uczelni oraz zwiększenie liczby absolwentów kierunków o kluczowym znaczeniu dla gospodarki opartej na wiedzy, Poddziałanie 4.1.1 Wzmocnienie potencjału dydaktycznego uczelni.
Dodano: 2015-01-16