Przetargi.pl
Usługa dzierżawy urządzeń wielofunkcyjnych z oprogramowaniem do zarządzania wydrukiem na potrzeby Urzędu Miasta Kołobrzeg

Urząd Miasta Kołobrzeg ogłasza przetarg

  • Adres: 78-100 Kołobrzeg, ul. Ratuszowa 13
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 094 3551580 , fax. (094) 352 37 69
  • Data zamieszczenia: 2012-03-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Kołobrzeg
    ul. Ratuszowa 13 13
    78-100 Kołobrzeg, woj. zachodniopomorskie
    tel. 094 3551580, fax. (094) 352 37 69
    REGON: 00052385000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kolobrzeg.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa dzierżawy urządzeń wielofunkcyjnych z oprogramowaniem do zarządzania wydrukiem na potrzeby Urzędu Miasta Kołobrzeg
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wydzierżawienie Zamawiającemu piętnastu kserokopiarek wraz dodatkowymi akcesoriami oraz oprogramowaniem. Nakład miesięczny wyniesie ok. 100.000 stron A4 czarno-białych oraz 4.000 stron A4 kolorowych. Oferowane urządzenia muszą być fabrycznie nowe, kompatybilne (zdolne do współpracy w sieci) kompletne i po zamontowaniu gotowe do użytkowania bez konieczności jakichkolwiek dodatkowych zakupów ze strony Zamawiającego. Wykonawca wraz z dostarczonymi urządzeniami winien dostarczyć dla każdego urządzenia kartę charakterystyki tj. specyfikację parametrów. Wykonawca wymaga by dostarczony sprzęt posiadał dokumentację w języku polskim. Wykonawca może zaoferować urządzenia o lepszych właściwościach, parametrach i cechach od określonych przez Zamawiającego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 725900007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania o udzielenie zamówienia zobowiązany jest przed upływem terminu składania ofert wnieść wadium w wysokości 4.000,00 zł (cztery tysiące zł). Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kolobrzeg.pl (BIP)
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach