Przetargi.pl
Usługa dzierżawy, prania i sterylizowania fartuchów operacyjnych wielorazowych

Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Chirurgii Urazowej im. Dra Janusza Daaba ogłasza przetarg

  • Adres: 41-940 Piekary Śląskie, ul. Bytomska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 323 934 100 , fax. 323 934 141
  • Data zamieszczenia: 2020-11-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Chirurgii Urazowej im. Dra Janusza Daaba
    ul. Bytomska 62
    41-940 Piekary Śląskie, woj. śląskie
    tel. 323 934 100, fax. 323 934 141
    REGON: 86830700000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.urazowka.piekary.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: SP ZOZ

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa dzierżawy, prania i sterylizowania fartuchów operacyjnych wielorazowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa dzierżawy, prania i sterylizowania fartuchów operacyjnych wielorazowych szczegółowo opisanych w załącznikach: a) nr 4 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (załącznik cenowy); b) nr 2 do SIWZ Istotne postanowienia umowne. Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych ani nie wymaga składania ofert wariantowych. Opis przedmiotu zamówienia i wymagania Zamawiającego. Dzierżawa, pranie i sterylizacja fartuchów barierowych operacyjnych (chirurgicznych) wielokrotnego użytku przeznaczonych do zabiegów operacyjnych: - fartuchy winny być oznaczone znakiem CE i spełniać wymagania dla wyrobu medycznego zgodnie z Dyrektywą Medyczną 93/42/EEC, powinny być zgodne z wymaganiami normy PN EN 13795 w zakresie wymagań standardowych oraz zgodny z normą PN EN ISO 10993, - Zamawiający wymaga fartuchów do zabiegów podwyższonego ryzyka, które wykonane będą z lekkiej paro przepuszczalnej (min. 4600 g/m2/24h) tkaniny poliestrowej z dodatkiem włókna węglowego nadającego właściwości antyelektrostatyczne. Tkanina nie powodująca podrażnień, uczuleń, nietoksyczna. Gramatura tkaniny max. 84g/m2; pylenie poniżej 2,0 Log10, odporność na przenikanie cieczy min 50 cm H2O. Dodatkowo fartuch w strefie krytycznej powinien być wzmocniony z trójwarstwowego chłonnego laminatu z poliuretanową membraną, laminat o gramaturze min. 140 g/m2, pylenie poniżej 4,0 Log10, odporność na przenikanie cieczy min. 500 cm H2O, - fartuchy zaprojektowane w taki sposób, aby możliwe było wiązanie najpierw „na brudno”, a następnie „na czysto”. Rękawy zakończone dzianinowym, poliestrowym i bezszwowym mankietem. Dodatkowo mankiet winien posiadać wszytą tasiemkę do założenia na palec, która zabezpieczy przed podciąganiem się rękawów, co gwarantuje nie wysuwanie się rękawa spod rękawicy. Szew rękawa zabezpieczony dodatkowo taśmą uszczelniająca i chroniącą przed przemakaniem. Oznaczenie rozmiaru fartucha w sposób ułatwiający łatwą identyfikację. Zapięcie z tyłu przy szyi na nierdzewne zatrzaski min. 3 szt. umożliwiające regulację wielkości obwodu. Szwy fartucha kryte, zawijane, dwuigłowe, stebnowane, - Każdy fartuch wewnątrz ma posiadać wszywki informujące o nazwie produktu, rozmiar, znak CE, nazwę producenta, rodzaj tkaniny. Ponadto wszywka ma umożliwiać zbieranie informacji o kolejnych cyklach prania i sterylizacji, - dopuszcza się, aby każdy z przydzielonych dla Zamawiającego fartuchów mógł przejść nie więcej niż 100 cykli prania i sterylizacji. Po wyczerpaniu ilości dopuszczonych cykli fartuch musi zostać wyłączony z dalszej eksploatacji i podlega utylizacji zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa przez Oferenta. Dyskwalifikacji z dalszego użytkowania podlegają również fartuchy, które uległy uszkodzeniu mechanicznemu niezależnie od odnotowanej ilości cykli. - fartuchy „czyste” pakowane w sposób umożliwiający zachowanie walorów sterylności podczas transportu, rozładunku, a także w trakcie przygotowania do zabiegu operacyjnego, - transport wypranych i sterylnych fartuchów oraz odbiór fartuchów brudnych do i z siedziby Szpitala – Zespół Sal Operacyjnych co najmniej 5 razy w tygodniu w dni robocze. Czyste fartuchy muszą być w odpowiedni sposób zabezpieczone celem utrzymania ich czystości i sterylności. Odbiór fartuchów brudnych odbywał się będzie w pojemnikach i/lub workach dostarczanych przez Wykonawcę, - Zamawiający wymaga zapewnienia dostępu do systemu informatycznego Wykonawcy, który umożliwiał będzie odszukanie i stałe monitorowanie „cyklu życia” fartuchów przypisanych dla Zamawiającego. W związku z powyższym każdy fartuch musi być wyposażony w wszywkę z kodem elektroniczny np. RFID umożliwiającą identyfikację danego fartucha. - umożliwienie pracownikowi Zamawiającego wykonania w miejscu wykonywania usługi prania i sterylizacji kontroli przestrzegania deklarowanych procesów, kontroli używanych środków piorąco-dezynfekujących. 1. Fartuch w kolorze niebieskim, rozmiar: M szt. 15 2. Fartuch w kolorze niebieskim, rozmiar: L szt. 25 3. Fartuch w kolorze niebieskim, rozmiar: XL szt. 40 4. Fartuch w kolorze niebieskim, rozmiar: XXL szt. 15 5. Fartuch w kolorze zielonym, rozmiar: M szt. 60 6. Fartuch w kolorze zielonym, rozmiar: L szt. 100 7. Fartuch w kolorze zielonym, rozmiar: XL szt. 210 8. Fartuch w kolorze zielonym, rozmiar: XXL szt. 60
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33199000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 5.2.1. lit. a) SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach