Przetargi.pl
Usługa druku wydawnictw towarzyszących wystawie Cudowne lata. Muzyka. Poezja. Malarstwo. Lata 70., 80. wraz z ich dostawą do siedziby Muzeum Literatury

Muzeum Literatury im. Adama Mickiewicza ogłasza przetarg

  • Adres: 00-272 Warszawa, ul. Rynek Starego Miasta 20
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-22 8314061, 6359652 , fax. 0-22 8317692
  • Data zamieszczenia: 2009-03-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum Literatury im. Adama Mickiewicza
    ul. Rynek Starego Miasta 20
    00-272 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 0-22 8314061, 6359652, fax. 0-22 8317692
    REGON: 01629405800014
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeumliteratury.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa druku wydawnictw towarzyszących wystawie Cudowne lata. Muzyka. Poezja. Malarstwo. Lata 70., 80. wraz z ich dostawą do siedziby Muzeum Literatury
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa druku wydawnictw towarzyszących wystawie Cudowne lata. Muzyka. Poezja. Malarstwo. Lata 70., 80. wraz z ich dostawą do siedziby Muzeum Literatury: a) Zaproszenie na wernisaż wystawy: Nakład: 600 sztuk: 300+300 (dwie wersje jednej strony ze względu na dwie godziny otwarcia wystawy - o godz. 12.00 i godz. 18.00), Format: 10 cm x 15 cm, Papier: ok. 150 g. niepowlekany, Druk: 1+4; b) Plakat reklamujący wystawę: Nakład: 100 sztuk, Format: B1, Papier: kreda 150 g., Druk: 4+0 (cmyk); c) Folder wystawy: Nakład: 2000 egzemplarzy, Format: 28,5 cm (wysokość) x 98 cm (szerokość) - 5 bigów, Papier: kreda 250 g, folia matowa dwustronna na całość, Druk: 4+4 ( cmyk)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 798230009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 7 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i wymagania zawarte w SIWZ, tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - Zamawiający uzna, że Wykonawcy posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, jeżeli w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej 2 usługi w zakresie druku: folderów, informatorów, albumów lub katalogów - zawierających kolorowe reprodukcje dzieł sztuki - o wartości nie mniejszej niż 5000,00 zł brutto każda oraz załączą dokumenty potwierdzające, że wykonane usługi zostały wykonane należycie, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Warunki udziału Wykonawcy występujący wspólnie spełniają łącznie. Okoliczności uzasadniające wykluczenie z postępowania w oparciu o przepisy art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych zachodzące choćby względem pojedynczego Wykonawcy dyskwalifikują całą grupę Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasadzie spełnia-nie spełnia w oparciu o dokumenty i oświadczenia złożone przez Wykonawców.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli o udzielenie zamówienia Wykonawcy ubiegają się wspólnie - dokument winien złożyć każdy z Wykonawców. 2) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych. Jeżeli o udzielenie zamówienia Wykonawcy ubiegają się wspólnie - oświadczenie to podpisuje pełnomocnik. 3) Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie - oświadczenie to składa każdy z Wykonawców. 4) Wykaz wykonanych usług, potwierdzający spełnienie warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia. Jeżeli o udzielenie zamówienia Wykonawcy ubiegają się wspólnie - wykaz ten podpisuje pełnomocnik. 5) Dokumenty potwierdzające, że wykazane usługi zostały wykonane należycie. Jeżeli o udzielenie zamówienia Wykonawcy ubiegają się wspólnie - dokumenty te ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM poświadcza pełnomocnik. 6) Wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom. Jeżeli o udzielenie zamówienia Wykonawcy ubiegają się wspólnie - wykaz ten podpisuje pełnomocnik. 7) Pełnomocnictwo, jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia. Oświadczenia i dokumenty o których mowa powyżej mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM przez osobę(y) uprawnioną(e) do reprezentowania Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.muzeumliteratury.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach