Akademia Sztuk Pięknych ogłasza przetarg
- Adres: 80-836 Gdańsk, ul. Targ Węglowy
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 058 3012801, 3201278 , fax. 583 201 278
- Data zamieszczenia: 2020-03-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Akademia Sztuk Pięknych
ul. Targ Węglowy 6
80-836 Gdańsk, woj. pomorskie
tel. 058 3012801, 3201278, fax. 583 201 278
REGON: 27582000000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.asp.gda.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa druku wraz z dostawą publikacji dla Akademii Sztuk Pięknych w Gdańsku - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa druku wraz z dostawą publikacji dla Akademii Sztuk Pięknych w Gdańsku z podziałem na poniżej wymienione części: Część 1 – Półrocznik „Akademia w Mieście” nr 6 i nr 7, Część 2 – Informator promujący Wydział Rzeźby i Intermediów. Szczegółowy opis dotyczący przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Zamawiający określa, iż czynności bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu zamówienia, tj.: 1) druk i oprawa materiałów drukowanych (obejmuje również obsługę urządzeń), 2) składanie, pakowanie materiałów drukowanych, 3) koordynowanie czynności związanych z realizacją zamówienia, mają być wykonywane przez osoby zatrudnione na umowę o pracę. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli na miejscu w zakresie spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę powyższego wymagania. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. Zamawiający zastrzega sobie również możliwość żądania zanonimizowanego zaświadczenia ZUS, potwierdzającego opłacanie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę. Sankcją z tytułu niespełnienia wymagań Zamawiającego w zakresie zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności podczas realizacji zadań wynikających z opisu przedmiotu zamówienia, będzie naliczenie Wykonawcy kary umownej, w wysokości 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100) za każdy stwierdzony przypadek niezatrudnienia na umowę o pracę lub za każdy przypadek nieutrzymania ciągłości zatrudnienia na umowę o pracę. Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy, dopuszcza oferowanie produktów równoważnych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79823000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt 6.1 SIWZ składane są wraz z ofertą. Dokument określony w pkt 6.3 SIWZ składany jest przez Wykonawcę w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert. Pozostałe dokumenty wymienione w pkt 6.2 SIWZ wymagane będą tylko od Wykonawcy, którego oferta będzie oceniona jako najkorzystniejsza. 2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy Pzp, Zamawiający wymaga oświadczenia Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w formie oryginału (według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ). W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w przedmiotowym postępowaniu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Druk i dostawa książek dla Muzeum Zamkowego w Malborku z podziałem na trzy części
Dodano: 2024-07-12 - Wykonanie usług drukarskich na potrzeby Muzeum Narodowego w Gdańsku, druk czterech publikacji.
Dodano: 2024-06-19 - Wykonanie usług drukarskich na potrzeby Muzeum Narodowego w Gdańsku, druk broszury o obrazie „Sądu Ostatecznego” Hansa Memlinga (w trzech wersjach językowych)
Dodano: 2024-05-28 - Wykonanie usług drukarskich wraz z dostawą na potrzeby Muzeum Stutthof w Sztutowie z podziałem na dwie części
Dodano: 2023-12-04 - Druk i dostawa biuletynu Ratusz – Informacje Rady i Prezydenta Miasta Gdyni w 2024 roku
Dodano: 2023-11-08 - Druk i dostawa książki do Muzeum Zamkowego w Malborku: Katalog strat wojennych zamku w Malborku. T. 2. Ceramika, detal architektoniczny, kafle
Dodano: 2023-10-11 - „Wykonanie usług drukarskich na potrzeby Muzeum Narodowego w Gdańsku, druk publikacji”.
Dodano: 2023-07-24 - Wykonanie usług drukarskich wraz z dostawą na potrzeby Muzeum Stutthof w Sztutowie z podziałem na dwie części
Dodano: 2023-06-16 - Druk i dostawa biuletynu „Ratusz” – Informacje Rady i Prezydenta Miasta Gdyni w 2023 roku
Dodano: 2023-01-12 - Wykonanie druków własnych
Dodano: 2022-08-18