Przetargi.pl
Usługa druku materiałów promocyjno- informacyjnych

Agencja Rozwoju Pomorza S.A. ogłasza przetarg

  • Adres: 80-309 Gdańsk, Al. Grunwaldzka
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 32 33 100 , fax. 58 32 33 200
  • Data zamieszczenia: 2019-04-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Agencja Rozwoju Pomorza S.A.
    Al. Grunwaldzka 472D
    80-309 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 58 32 33 100, fax. 58 32 33 200
    REGON: 19004453000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.arp.gda.pl/; bip.arp.gda.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: spółka akcyjna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa druku materiałów promocyjno- informacyjnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa przygotowania do wydruku i wydruk 6.000 ulotek promocyjno-informacyjnych (2 rodzaje: 2.000 dla projektu Invest in Pomerania oraz 4.000 dla projektu Live more. Pomerania). 2. Zamówienie nie zostało podzielone na części. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1 do SIWZ oraz we wzorze umowy (załącznik nr 3 do SIWZ). 4. Termin realizacji zamówienia – do 30 kwietnia 2019 r. 5. Parametry techniczne: a. format A4 (210x297 mm) składane do DL (na 3); b. wydruk pełnokolorowy, dwustronny; c. papier kredowy, mat, gramatura papieru 170g/m2; d. lakier punktowy UV 1/1 (wskazane elementy); e. graficzne elementy gotowej ulotki nie mogą się ścierać, rozmazywać, zmieniać kolorów np. podczas pocierania palcem powodując tym samym zabrudzenia skóry; f. na gotowej ulotce nie mogą występować zarysowania, przebarwienia, pęknięcia i inne uszkodzenia papieru; Zamawiający dopuszcza możliwość wykorzystania innej techniki wydruku, jeżeli nie wpłynie to na kwotę zaproponowaną w ofercie ani na czas realizacji. 6. Obowiązki Wykonawcy: a. Wykonawca jest zobowiązany do przygotowania materiałów do druku (obrobienia otrzymanego dokumentu tak, aby zapewnić, że wydruk będzie tożsamy z przesłanym projektem); b. Wykonawca jest zobowiązany do wydruku ulotek zgodnie z parametrami technicznymi; c. Wykonawca zapewni opakowanie materiałów w sposób pozwalający na zabezpieczenie ich przed czynnikami zewnętrznymi (w szczególności: kurzem, wilgocią, wstrząsami, uszkodzeniami); d. poszczególne partie przedmiotu zamówienia zostaną zapakowane zbiorczo w kartony; na każdym kartonie powinna być umieszczona informacja dotycząca przedmiotu i liczby sztuk w danym kartonie; e. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia (transport, wniesienie), na własne ryzyko, w godzinach 9.00- 15.00 do następującego miejsca: siedziba Agencji Rozwoju Pomorza S.A. Al. Grunwaldzka 472D, 80-309 Gdańsk, do pomieszczenia wskazanego przez Zamawiającego; wszystkie koszty dostawy (transport, wniesienie) pokrywa Wykonawca; f. Wykonawca udzieli minimum 12-miesięcznej gwarancji na cały przedmiot zamówienia; 7. Projekt graficzny ulotek zostanie przekazany przez Zamawiającego w formacie PDF w ciągu 3 dni od dnia podpisania umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79810000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonych w rozdziale V oraz wykazania braku podstaw do wykluczenia, Wykonawcy muszą złożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 1) aktualne na dzień składania ofert: a. wypełnione oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - wg. wzoru na załączniku nr 4 do SIWZ. b. wypełnione oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wg. wzoru na załączniku nr 5 do SIWZ. 2) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia, o których mowa w pkt. 1, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te mają potwierdzić spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 3) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt 1. 4) zobowiązanie podmiotu trzeciego, jeżeli wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego (przykładowy wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 8 do SIWZ). 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na Platformie zakupowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (przykładowy wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ). 3. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia, następujących oświadczeń lub dokumentów: 1) dokumentów dotyczących podmiotu trzeciego, w celu wykazania spełnienia, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, warunków udziału w postępowaniu – jeżeli wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego; 2) wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane (wg wzoru wskazanego w załączniku nr 7 do SIWZ) oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami są: a. referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, b. oświadczenie wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów, o których mowa w ppkt a). Jeśli Wykonawca składa oświadczenie, zobowiązany jest podać przyczyny braku możliwości uzyskania poświadczenia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach