Przetargi.pl
Usługa druku i wykonania materiałów informacyjno-promocyjnych dla Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Szymona Szymonowica w Zamościu

Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Szymona Szymonowica w Zamościu ogłasza przetarg

  • Adres: 22-400 Zamość, ul. Akademicka 8
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 084 6383555, 6383444 , fax. 084 6383500
  • Data zamieszczenia: 2013-07-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Szymona Szymonowica w Zamościu
    ul. Akademicka 8 8
    22-400 Zamość, woj. lubelskie
    tel. 084 6383555, 6383444, fax. 084 6383500
    REGON: 06004411400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwszzamosc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa druku i wykonania materiałów informacyjno-promocyjnych dla Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Szymona Szymonowica w Zamościu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa druku i wykonania materiałów informacyjno-promocyjnych: - Plakat - dwie wersje językowe nakład: j. polski - 300 szt.; j. ukraiński - 100 szt.; - Ulotki - dwie wersje językowe, nakład: j. polski - 20 000 szt.; j. ukraiński -10 000 szt.; - Ulotki, nakład: 5 000 szt.; - Informator, nakład: 2 000 szt.; - Zaproszenia, nakład: 200 szt.; - Teczka firmowa na dokumenty A4, nakład: 500 szt.; - Skład i wydruk materiałów inauguracyjnych, nakład: sprawozdanie - 50 szt.; wykład: 50 szt.; - Kalendarz trójdzielny na 2014 rok, nakład: 100 szt.; - Kalendarz ścienny na rok 2014, jednostronny, nakład: 100 szt.; - Torebki papierowe, nakład: 500 szt.; - Baner - 1 szt.; - Koszulki z nadrukiem, rozmiary i nakład: S - 90 szt., M - 90 szt., L - 20 szt.; - Długopis z nadrukiem, nakład: 1 000 szt.; - Plastikowy długopis w kształcie rączki, nakład: 1 000 szt.; - Parasol z nadrukiem - 50 szt.; - Składane pudełko na artykuły piśmienne - 200 szt.; - Gra zręcznościowa, liczba sztuk: 42 zestawy po min. 24 kostki, tj. 1 008 szt. kostek; - Krówka reklamowa, ilość: 15 kg; - Lizaki kostki, ilość: 500 szt. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 1 do siwz. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 2 do siwz. Zakres przedmiotu umowy obejmuje: a) wykonanie projektu graficznego w/w materiałów informacyjno - promocyjnych w konsultacji z Zamawiającym wg wskazanych zaleceń; b) wykonanie materiałów informacyjno promocyjnych zgodnie z projektem po ich akceptacji przez Zamawiającego; c) dostawa i rozładunek przedmiotu zamówienia do Działu Rozwoju PWSZ w Zamościu, przy ul. Pereca 2. 3. Kod i nazwa zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 79823000-9 Usługi drukowania i dostawy 39294100-0 Artykuły informacyjno-promocyjne 22462000-6 Materiały reklamowe 4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 5.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 6. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. 7. Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających. Zamówienie uzupełniające będzie polegało na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia, będzie zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego i stanowić będzie nie więcej niż 20% jego wartości. 8. W przypadku powierzenia realizacji zamówienia podwykonawcom, wykonawca zobowiązany jest do wskazania w ofercie tej części zamówienia, której realizację powierzy podwykonawcy. W przypadku braku takiego oświadczenia, zamawiający uzna, iż wykonawca będzie realizował zamówienie bez udziału podwykonawcy. 9. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zastosowania prawa opcji, tj. możliwość zwiększenia ilości nakładu (sztuk) w każdej ze wskazanych w załączniku nr 1 do siwz pozycji. W wyniku zastosowania prawa opcji wynagrodzenie Wykonawcy ulega zwiększeniu proporcjonalnie do faktycznie wykonanej usługi. 10. Termin realizacji: od podpisania umowy do 28 lutego 2014 r. Szczegółowe terminy będą ustalane pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą . Przedmiot umowy będzie realizowany partiami stosownie dla potrzeb Zamawiającego na podstawie zamówienia przesłanego drogą elektroniczną na adres mailowy Wykonawcy wskazany w umowie. Warunku realizacji zamówienia określa § 4 umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 798230009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.pwszzamosc.pl/bip/bip.html
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach