Przetargi.pl
Usługa druku i dostawy informatora inwestycyjnego Miasta Suwałki w wersji polskiej, angielskiej i rosyjskiej wraz z wykonaniem aktualizacji ww. informatora

Miasto Suwałki ogłasza przetarg

  • Adres: 16-400 Suwałki, ul. Mickiewicza
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 875 628 000 , fax. 875 628 098
  • Data zamieszczenia: 2020-09-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Suwałki
    ul. Mickiewicza 1
    16-400 Suwałki, woj. podlaskie
    tel. 875 628 000, fax. 875 628 098
    REGON: 79067103000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.suwalki.pl/Przetargi_sekcja/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa druku i dostawy informatora inwestycyjnego Miasta Suwałki w wersji polskiej, angielskiej i rosyjskiej wraz z wykonaniem aktualizacji ww. informatora
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest druk i dostawa informatora inwestycyjnego Miasta Suwałki w wersji polskiej, angielskiej i rosyjskiej wraz z wykonaniem aktualizacji ww. informatora: 1) aktualizacja treści merytorycznej oraz graficznej obecnego informatora inwestycyjnego (pliki graficzne w programie Adobe InDesign) w wersji polskiej (m.in. zmiana części zdjęć, poprawa szaty graficznej dokumentu) i przedstawienie jej do akceptacji Zamawiającemu (I etap); 2) aktualizacja treści merytorycznej oraz graficznej obecnego informatora inwestycyjnego w wersji angielskiej i rosyjskiej w zakresie analogicznym do zaakceptowanej wersji polskiej informatora (II etap); 3) druk materiałów w ilości i specyfikacji: wersja polska 750, wersja angielska 200, wersja rosyjska 50, format B5 poziom, dokument szyty, ilość stron 12 + 4, pełen zadruk cmyk 4+4, okładka: papier kreda mat 300 g/m² + folia mat.+ lakier uv wybiórczo, wnętrze dokumentu: papier kreda min. 150 g/m² i dostarczenia ich Zamawiającemu (III etap); 4) stworzenie wersji informatora gotowej (w trzech wersjach językowych) do zamieszczenia na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Suwałkach (III etap) w formacie nieedytowalnego PDF; 5) przekazanie zaakceptowanych projektów graficznych Zamawiającemu w edytowalnej (pliki graficzne w programie Adobe InDesign) formie elektronicznej wraz z przeniesieniem na Zamawiającego pełni przysługujących autorskich praw majątkowych do projektów graficznych bez ograniczeń czasowych i terytorialnych na wszelkich polach eksploatacji (III etap); 6) dostawa do siedziby Zamawiającego, tj. Urząd Miejski w Suwałkach, ul. Mickiewicza 1, 16-400 Suwałki, Wydział Rozwoju i Funduszy Zewnętrznych (pok. 130). 7) Zamawiający udostępni, na wniosek Wykonawcy, edytowalne pliki graficzne (aktualny informator).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79823000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Ponieważ Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu, nie żąda złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Złożona oferta powinna zawierać: 1) wypełniony i podpisany przez osobę (osoby) upoważnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy Formularz ofertowy na załączniku nr 1 lub w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego, 2) pełnomocnictwo (w przypadku złożenia oferty elektronicznie w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego): a) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy załączyć Pełnomocnictwo Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie za zgodność z oryginałem, b) jeżeli reprezentacja/reprezentant Wykonawcy działa na podstawie pełnomocnictwa wystawionego przez Wykonawcę lub Notariusza winien je przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Notariusza, c) w przypadku, gdy ofertę podpisuje osoba posiadająca Pełnomocnictwo musi ono zawierać zakres umocowania. 3) Wykonawca składa oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia w formie papierowej lub w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego. Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona zostanie wezwany do złożenia dokumentu z rozdziału 12 ust. 2 w formie papierowej lub w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa w rozdziale 12 ust. 2 - składa dokumenty z rozdziału 13 SIWZ. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej http://bip.um.suwalki.pl/Przetargi_sekcja/przetargi_w_2020_r/ informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku, gdy Wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej może złożyć oświadczenie wraz z ofertą w formie papierowej lub w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach