Przetargi.pl
Usługa druku faktur samokopiujących oraz wniosków o wydanie karty miejskiej

Zarząd Transportu Miejskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 80-874 Gdańsk, ul. Na Stoku 49
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 3091323 do 25 w. 410 , fax. 058 3091323 w. 402
  • Data zamieszczenia: 2012-10-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Transportu Miejskiego
    ul. Na Stoku 49 49
    80-874 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 058 3091323 do 25 w. 410, fax. 058 3091323 w. 402
    REGON: 22004675300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ztm.gda.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa druku faktur samokopiujących oraz wniosków o wydanie karty miejskiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostarczenie druków: a. (Wniosków o wydanie Karty miejskiej) - Wzór nr 1 -format - A5, -ilość - 20.000 szt., -kolor 1-0, -gramatura 90g-m2, -z perforacją w zaznaczonym przerywaną linią miejscu; b. Faktur - Wzór nr 2 -format 17 cm x 14,5 cm, -klejenie wzdłuż krótszego boku bloczka, -ilość - 200 szt. bloczków, składających się z 50 kompletów kart każdy komplet składa się z: 150 kart wykonanych z papieru samokopiującego: 1 oryginał (kolor biały) + 2 kopie (kolory żółty i różowy), kolor 1+1+1x0, -podkładki tekturowej w każdym bloczku; zgodnie oraz ofertą Wykonawcy stanowiącą Załącznik nr 1 do niniejszej umowy i z projektem druku dostarczonym przez Zamawiającego - na podstawie każdorazowego zlecenia Zamawiającego. Poszczególne zlecenia będą przesyłane przez Zamawiającego pocztą elektroniczną. 2. Wykonawca otrzyma od Zamawiającego pliki w formacie PDF i CorelDraw. Dostarczone pliki Wykonawca powinien sprawdzić pod względem prawidłowości przygotowania do druku i w razie potrzeby skorygować je. Przed drukiem materiałów, także w przypadku nanoszenia ewentualnych poprawek, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wszystkie pliki w charakterze proofa do akceptacji. Zatwierdzony proof będzie podstawą do oceny zgodności druku z projektem. 3. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania zlecenia w terminie do 30.11.2012r. po dostarczeniu przez Zamawiającego projektów w plikach PDF i CorelDraw11 przygotowanych w przestrzeni CMYK. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego w dostarczonej partii wydrukowanych materiałów wad jakościowych oraz niezgodności ilościowych z ilościami deklarowanymi, Wykonawca zobowiązany jest w terminie 3 dni od stwierdzenia niezgodności w dostawie, dostarczyć na własny koszt nowe materiały wolne od wad lub do uzupełnienia niekompletnej dostawy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 798230009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.ztm.gda.pl/hmvc/index.php/sipinfo/przetargi_lista
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach