Województwo Śląskie ogłasza przetarg
- Adres: 40-037 Katowice, ul. Ligonia 46
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 2078562 , fax. 032 2563420
- Data zamieszczenia: 2009-09-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Województwo Śląskie
ul. Ligonia 46 46
40-037 Katowice, woj. śląskie
tel. 032 2078562, fax. 032 2563420
REGON: 27628463800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.silesia-region.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa drukowania wraz z wykonaniem projektów graficznych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa drukowania wraz z wykonaniem projektów graficznych, składem oraz dostawą zgodnie z opisem zawartym w siwz - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 798000002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca musi spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych. 2. Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu na podst. art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych. 3. Wykonawca winien wykazać się wykonaniem w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej jednej usługi odpowiadającej swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia. Przez usługę odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia Zamawiający rozumie opracowanie projektu graficznego wraz z drukowaniem o wartości minimalnej: a) dla zakresu I - 20 000,00 zł brutto b) dla zakresu II - 20 000,00 zł brutto c) dla zakresu III - 20 000,00 zł brutto d) dla zakresu IV - 20 000,00 zł brutto e) dla zakresu V - 1 000,00 zł brutto f) dla zakresu VI - 1 000,00 zł brutto. W przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę na więcej niż jeden zakres, Zamawiający uzna również w/w warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się wykonaniem co najmniej jednej usługi odpowiadającej swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia o wartości odpowiadającej min. sumie wartości zakresów, w których składana jest oferta. 4. Wykonawca powinien zapewnić do wykonania zamówienia minimum 1 specjalistę ds. projektów graficznych - posiadającego co najmniej trzyletnie doświadczenie zawodowe w zakresie grafiki komputerowej i komputerowego składu. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawcy zostanie dokonana według formuły spełnia-nie spełnia. Nie spełnienie chociaż jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy winni złożyć wraz z ofertą oświadczenia stanowiące integralną część formularza ofertowego jak również dokumenty potwierdzające oświadczenia. Stosownymi dokumentami i oświadczeniami, które Wykonawca jest obowiązany dostarczyć są: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Pełnomocnictwo lub informację o udzielonym pełnomocnictwie w sytuacjach, w których uprawnienie do podpisania oferty nie wynika z zamieszczonego dokumentu wymienionego w punkcie XI ppkt 1 siwz. 3. Oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r., Prawo zamówień publicznych, oraz o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (zawarte w formularzu ofertowym - Załącznik nr 1 do SIWZ). 4. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług, zgodnych z warunkiem określonym w pkt X ppkt 3 siwz, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie. Wykaz powinien być sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ (formularz ofertowy) oraz zawierać informacje niezbędne do stwierdzenia, czy Wykonawca spełnia warunek określony w pkt X ppkt 3 SIWZ. 5. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które uczestniczyć będą w realizacji zamówienia, sporządzony według wzoru (Załącznik nr 1 do SIWZ) wraz z informacjami na temat ich doświadczenia zawodowego niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Wykaz musi zawierać informacje niezbędne do stwierdzenia czy Wykonawca spełnia warunek określony w pkt X ppkt 4 SIWZ. 6. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt X ppkt 4 SIWZ Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. A - Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych w pkt XI ppkt 1 siwz składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. B - Dokumenty, o których mowa w pkt A siwz powinny być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. C - Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie A siwz, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis pkt B siwz stosuje się odpowiednio. Wszystkie dołączone dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub czytelnej kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem i podpisane przez osoby uprawnione do występowania w imieniu Wykonawcy. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Z chwilą ustanowienia pełnomocnika istnieje obowiązek załączenia pełnomocnictwa z podaniem jego zakresu. W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia: - każdy podmiot oferty wspólnej (np. konsorcjum) zobowiązany jest dołączyć dokumenty wymienione w pkt XI od 1 do 3 siwz, - dokumenty o których mowa w pkt XI.4, 5 i 6 siwz może załączyć jeden z nich lub mogą je złożyć wspólnie. W przypadku, gdy Wykonawca pragnie zastrzec, przed dostępem dla innych uczestników postępowania, informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993r o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (tekst jednolity Dz.U. 2003 nr 153 poz. 1503 z późn. zm.), do oferty winien dołączyć wykaz informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa podając precyzyjnie nazwę dokumentu i nr strony oraz podstawę prawną tajemnicy. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy Pzp.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.silesia-region.pl/index.php?grupa=2
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przedmiotem zamówienia jest usługa druku wraz z usługami towarzyszącymi dla potrzeb urzędów górniczych wraz z dostawą przedmiotu zamówienia do siedziby zamawiającego.
Dodano: 2016-07-22 - Dostawa materiałów biurowych do celów szkoleniowych wraz z wykonaniem nadruku według wzorów Zamawiającego
Dodano: 2016-07-12 - Druk materiałów na potrzeby Urzędu Miejskiego
Dodano: 2016-07-07 - Druk materiałów na potrzeby Urzędu Miejskiego
Dodano: 2016-02-08 - Wydruki wielkoformatowe do wystawy Trójkąt w kole
Dodano: 2016-01-13 - Druk plakatów, ulotek, zaproszeń oraz banerów dla Muzeum w Sosnowcu na rok 2016
Dodano: 2016-01-13 - Druk kalendarzy promocyjnych
Dodano: 2015-11-20 - Jednorazowa usługa opracowania edytorskiego, wykonania składu, łamania, korekty, przygotowania do druku oraz wydruku i dostawy: plakatu, ulotek, broszur i wizytówek
Dodano: 2015-10-26 - Wydruk materiałów informacyjno-promocyjnych Miasta Jastrzębie-Zdrój
Dodano: 2015-10-21 - Druk materiałów poligraficznych tj. plakatów i ulotek niezbędnych do organizacji kampanii społecznych w 2015 roku na terenie miasta Sosnowca
Dodano: 2015-09-29