Przetargi.pl
Usługa drukowania, plotowania i dostawy materiałów poligraficznych na potrzeby Zarządu Transportu Miejskiego w Gdańsku

Zarząd Transportu Miejskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 80-874 Gdańsk, ul. Na Stoku 49
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 3091323 do 25 w. 410 , fax. 058 3091323 w. 402
  • Data zamieszczenia: 2012-09-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Transportu Miejskiego
    ul. Na Stoku 49 49
    80-874 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 058 3091323 do 25 w. 410, fax. 058 3091323 w. 402
    REGON: 22004675300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ztm.gda.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa drukowania, plotowania i dostawy materiałów poligraficznych na potrzeby Zarządu Transportu Miejskiego w Gdańsku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: 1. Zadanie nr 1 Druk, plotowanie oraz oklejenie okien, drzwi i ścianek Punktów Obsługi Klienta oraz Centrali Ruchu ZTM w Gdańsku. Wykonawca zobowiązuje się do wyplotowania w folii samoprzylepnej (szronionej) oraz wydrukowania techniką UV na folii samoprzylepnej oraz płytach z poliwęglanu grafik, których projekty zostaną dostarczone przez Zamawiającego w formacie CorelDraw i PDF (kolor 4-0 CMYK). Zobowiązuje się także do oklejenia tymi grafikami Punktów Obsługi Klienta oraz Centrali Ruchu ZTM w Gdańsku w sposób wskazany przez Zamawiającego w załączniku nr 1. Uwaga miejsca naniesienia grafik zlokalizowane są w różnych częściach Gdańska. Wszystkie zadania winne być wykonane w godzinach pracy poszczególnych punktów (zał. 1). Wzór zadania zał.1 zad 1 2. Zadanie nr 2 Druk i wymiana grafiki na tabliczkach przydrzwiowych wiszących w siedzibie ZTM w Gdańsku. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania i wymiany grafik na istniejących już tabliczkach przydrzwiowych wg projektu dostarczonego przez Zamawiającego w pliku CorelDraw i PDF (kolor 4-0 CMYK) technika druku UV. (istnieje możliwość zaznajomienia się z przedmiotem - tabliczką - w siedzibie Zamawiającego) Wzór zadania zał. 1 zad 2 3. Zadanie nr 3 Druk, plotowanie, wysztancowania pocięcie na arkusze i dostawa naklejek dla Zarządu Transportu Miejskiego w Gdańsku. Wykonawca zobowiązuje się do druku na folii samoprzylepnej techniką solwentową grafik wg projektu dostarczonego przez Zamawiającego w formacie Coreldraw i PDF (kolor 2-0 lub- i 1-0). Wykonawca potnie na arkusze folię z naniesionym nadrukiem i wysztancuje poszczególne naklejki tak, aby łatwo się oddzielały od podkładu. Wzór zadania zał. 1 zad 3 Zakres zamówienia: Zadanie 1: 1. Usługa kompleksowa - druku, plotowania oraz oklejenie okien, drzwi i ścianek Punktów Obsługi Klienta oraz Centrali Ruchu ZTM w Gdańsku zgodnie z pkt. 3.3.1. - kpl. 1 Zadanie 2: 1. usługa druku i wymiany grafiki na tabliczkach przydrzwiowych wiszących w siedzibie ZTM w Gdańsku.z pkt. 3.3.2. - szt. 16 Zadanie 3: 1. usługa wydrukowania, wyplotowania i wysztancowania naklejek zgodnie z pkt. 3.3.3. - szt. 10 000
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 798230009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.ztm.gda.pl/hmvc/index.php/sipinfo/przetargi_lista
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach