Województwo Śląskie ogłasza przetarg
- Adres: 40-037 Katowice, ul. Ligonia 46
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 2078562 , fax. 032 2563420
- Data zamieszczenia: 2009-08-31
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Województwo Śląskie
ul. Ligonia 46 46
40-037 Katowice, woj. śląskie
tel. 032 2078562, fax. 032 2563420
REGON: 27628463800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.silesia-region.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa drukowania, opracowania projektu graficznego oraz dostawy segregatorów, zeszytów i plakatów - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa drukowania, zgodnie z opisem zawartym w siwz - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 798100005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 40 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Wykonawca musi spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych, a w szczególności: a)wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 1 usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia. Przez usługę odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia Zamawiający rozumie opracowanie projektu graficznego wraz z drukowaniem o wartości nie mniejszej niż 10.000,00 zł brutto; 2.Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawcy zostanie dokonana według formuły spełnia-nie spełnia. Nie spełnienie chociaż jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawcy winni złożyć wraz z ofertą oświadczenia stanowiące integralną część formularza ofertowego jak również dokumenty potwierdzające oświadczenia. Stosownymi dokumentami, które Wykonawca jest obowiązany dostarczyć są: 1.1. Oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych (zawarte w formularzu ofertowym). 1.2. Kopia pełnomocnictwa w sytuacjach, w których uprawnienie do podpisania oferty nie wynika z zamieszczonego dokumentu wymienionego w pkt XI.1.1.3 siwz. 1.3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.4. Wykaz wykonanych usług - zgodnie z warunkiem opisanym w pkt X ppkt 1a) siwz - w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru itp.). 2.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych w pkt XI.1.1.3 siwz - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3.Dokument, o którym mowa w pkt XI.2 siwz powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt XI.1.1.3 siwz zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis pkt XI.3 siwz stosuje się odpowiednio. 5.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Z chwilą ustanowienia pełnomocnika istnieje obowiązek załączenia kopii pełnomocnictwa. Każdy podmiot oferty wspólnej (np. Konsorcjum) zobowiązany jest dołączyć dokumenty wymienione w pkt XI.1.1.1 - XI.1.1.3 siwz. Pełnomocnik musi dołączyć wszystkie dokumenty wymienione w pkt XI.1 siwz. 6.W przypadku, gdy Wykonawca pragnie zastrzec przed dostępem dla innych uczestników postępowania, informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993r o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, do oferty winien dołączyć wykaz informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa podając precyzyjnie nazwę dokumentu i nr strony oraz podstawę prawną tajemnicy. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Wszystkie dołączone dokumenty, mogą być przedstawione w formie oryginału lub czytelnej kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.silesia-region.pl/index.php?grupa=2
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- DRUK BIULETYNU UNIWERSYTETU III WIEKU DLA AKADEMII IM. JANA DŁUGOSZA W CZĘSTOCHOWIE
Dodano: 2016-07-18 - DRUK PUBLIKACJI
Dodano: 2016-06-30 - WYKONANIE DYPLOMÓW, INDEKSÓW, LEGITYMACJI I INNYCH DRUKÓW DLA SZKOLNICTWA WYŻSZEGO DLA AKADEMII IM. JANA DŁUGOSZA W CZĘSTOCHOWIE
Dodano: 2016-06-06 - DRUK MATERIAŁÓW INFORMACYJNYCH DLA AKADEMII IM. JANA DŁUGOSZA W CZĘSTOCHOWIE
Dodano: 2016-06-02 - DRUK I OPRAWA 24 PUBLIKACJI DLA AKADEMII IM. JANA DŁUGOSZA W CZĘSTOCHOWIE
Dodano: 2016-04-04 - Usługa opracowania projektu graficznego, składu, wydruku oraz dostawy publikacji raportu z badania ewaluacyjnego
Dodano: 2016-03-31 - Projekt i druk materiałów promocyjno - informacyjnych miasta Dąbrowa Górnicza I. Wykonanie materiałów promocyjno - informacyjnych miasta Dąbrowa Górnicza II. Wykonanie materiałów reklamowych na billboardy, citylighty i naklejki na schody
Dodano: 2016-03-15 - Projekt i druk folderu informacyjnego o tematyce gospodarczej
Dodano: 2016-03-14 - Druk materiałów konferencyjnych dla Katedry Zarządzania Produkcją i Logistyki Politechniki Częstochowskiej
Dodano: 2016-03-02 - USŁUGA DRUKU I OPRAWY KSIĄŻEK
DZP.381.02.2016.UG
Dodano: 2016-02-18