Przetargi.pl
Usługa drukowania i dostawa papierowych biletów komunikacji miejskiej

Zarząd Transportu Miejskiego w Rzeszowie ogłasza przetarg

  • Adres: 35-234 Rzeszów, ul. Trembeckiego 3
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. (017) 86 60 349 , fax. (017) 86 60 349
  • Data zamieszczenia: 2012-11-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Transportu Miejskiego w Rzeszowie
    ul. Trembeckiego 3 3
    35-234 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. (017) 86 60 349, fax. (017) 86 60 349
    REGON: 18048307100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.erzeszow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa drukowania i dostawa papierowych biletów komunikacji miejskiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Asortyment zawiera 5 typów biletów: A) bilet jednorazowy w ilości 300 000 bloczków - wymiary 65 mm x 33 mm - papier: offset ze znakiem wodnym 80 g / m2 - ilość kolorów awers: 3 - ilość kolorów rewers: 1 - zabezpieczenia: a) hologram w formie paska pionowego o szerokości 4 mm, wgrzany metodą hot stampingu zarejestrowany w Międzynarodowym Stowarzyszeniu Producentów Hologramów IHMA po zaprojektowaniu przez Wykonawcę i zaakceptowaniu wzoru hologramu przez Zamawiającego b) numeracja wykonana farbą fluorescencyjną dającą efekt promieniowania w UV c) mikrodruk - klejone w bloczkach po 100 sztuk B) bilet 4-ro przejazdowy w ilości 350 000 sztuk - wymiary 140 mm x 33 mm, w tym bilet zasadniczy 33 mm na 56 mm, a pozostałe odcinki 33 mm na 21 mm - perforacja oddzielająca poszczególne odcinki - numeracja tylko na bilecie zasadniczym a pozostałe odcinki oznaczone jako 1, 2, 3, 4, ważne zawsze z biletem zasadniczym - papier offset ze znakiem wodnym 100 g / m2 - ilość kolorów awers: 3 - ilość kolorów rewers: 1 - zabezpieczenia: a) hologram w formie paska pionowego o szerokości 4 mm, wgrzany metodą hot stampingu zarejestrowany w Międzynarodowym Stowarzyszeniu Producentów Hologramów IHMA po zaprojektowaniu przez Wykonawcę i zaakceptowaniu wzoru hologramu przez Zamawiającego b) numeracja wykonana farbą fluorescencyjną dającą efekt promieniowania w UV c) mikrodruk C) bilet 24-godzinny w ilości 600 bloczków - wymiary 83 mm x 33 mm - papier offset ze znakiem wodnym 80 g / m2 - ilość kolorów awers: 3 - ilość kolorów rewers: 1 - zabezpieczenia: a) hologram w formie paska pionowego o szerokości 4 mm, wgrzany metodą hot stampingu zarejestrowany w Międzynarodowym Stowarzyszeniu Producentów Hologramów IHMA po zaprojektowaniu przez Wykonawcę i zaakceptowaniu wzoru hologramu przez Zamawiającego b) numeracja wykonana farbą fluorescencyjną dającą efekt promieniowania w UV c) mikrodruk - klejone w bloczkach po 100 sztuk D) znaczki w ilości 3500 arkuszy - wymiary 35 mm x 35 mm - papier offset ze znakiem wodnym 80 g / m2 - ilość kolorów awers: 3 - ilość kolorów rewers: 0 - zabezpieczenia: a) hologram w formie paska pionowego o szerokości 4 mm, wgrzany metodą hot stampingu zarejestrowany w Międzynarodowym Stowarzyszeniu Producentów Hologramów IHMA po zaprojektowaniu przez Wykonawcę i zaakceptowaniu wzoru hologramu przez Zamawiającego - arkusze perforowane po 50 sztuk biletów (arkusz 17,50 cm szerokość, 35 cm wysokość) E) bilet imienny tygodniowy w ilości 200 bloczków - wymiary 83 mm x 48 mm - papier offset 130 g / m2 - ilość kolorów awers: 3 - ilość kolorów rewers: 1 - zabezpieczenia: a) hologram w formie paska pionowego o szerokości 4 mm, wgrzany metodą hot stampingu zarejestrowany w Międzynarodowym Stowarzyszeniu Producentów Hologramów IHMA po zaprojektowaniu przez Wykonawcę i zaakceptowaniu wzoru hologramu przez Zamawiającego b) numeracja wykonana farbą fluorescencyjną dającą efekt promieniowania w UV c) mikrodruk - klejone w bloczkach po 100 sztuk. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia ilości zamawianych w trakcie realizacji umowy towarów jednego asortymentu oraz do zmniejszenia ilości innego asortymentu. Powyższe zmiany nie mogą spowodować zmian cen jednostkowych oraz przekroczenia wartości umowy (brutto). Wymagania dotyczące dostarczenia przedmiotu zamówienia: 1. Dostawy zamawianych biletów odbywać się będą sukcesywnie, zgodnie z potrzebami Zamawiającego, jednak nie częściej niż 18 razy w ciągu obowiązywania umowy. 2. Dostawy kolejnych partii zamawianych biletów odbywać się będą na podstawie zgłaszanych (faksem, emailem lub pisemnie) z co najmniej 14 dniowym wyprzedzeniem zamówień określających rodzaj, w tym wartości nominałów i ilość zamawianego asortymentu. 3. Pierwsza dostawa odbędzie się nie później niż 40 dni od dnia akceptacji ostatecznego, rzeczywistego wzoru hologramu. 4. Dostawy odbywać się będą transportem Wykonawcy, na jego koszt i ryzyko, wraz z wyładunkiem oraz wniesieniem do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego (np. magazyn budynku-piwnica ). 5. Bilety powinny być dostarczone w paczkach po 200 lub 100 bloczków, w zależności od zamawianej ilości a w przypadku biletów o innej jednostce obmiarowej niż bloczek, mogą być zapakowane w paczki o dowolnej ilości, ale o jednakowych nominałach. Paczki posiadać powinny wyraźne oznaczenie rodzaju biletu, nominału, numeru, serii oraz ilości. 6. Wykonawca zapewni takie opakowanie w czasie przewozu od Wykonawcy do siedziby Zamawiającego, jakie jest wymagane, by nie dopuścić do uszkodzenia przedmiotu umowy lub pogorszenia jego jakości w trakcie transportu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 798230009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.erzeszow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach