Przetargi.pl
Usługa dozoru mienia - ochrony przed kradzieżą, włamaniem z zewnątrz, pożarem w dwóch obiektach Muzeum Podlaskiego w Białymstoku

Muzeum Podlaskie w Białymstoku ogłasza przetarg

  • Adres: 15-426 Białystok, ul. Ratusz-Rynek Kościuszki 10
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 7421473, 7421440
  • Data zamieszczenia: 2010-01-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum Podlaskie w Białymstoku
    ul. Ratusz-Rynek Kościuszki 10 10
    15-426 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 085 7421473, 7421440
    REGON: 00027632800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: samorządowa jednostka kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa dozoru mienia - ochrony przed kradzieżą, włamaniem z zewnątrz, pożarem w dwóch obiektach Muzeum Podlaskiego w Białymstoku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: A)Muzeum Wnętrz Pałacowych w Choroszczy: Usługa dozoru mienia - ochrony obiektu przed kradzieżą, włamaniem z zewnątrz, pożarem w Muzeum Wnętrz Pałacowych w Choroszczy Oddziale Muzeum Podlaskiego w Białymstoku : obejmuje ochronę powierzonego mienia znajdującego się w Muzeum Wnętrz Pałacowych w Choroszczy Oddziału Muzeum Podlaskiego w Białymstoku w formie jednego posterunku wewnętrznego obsługiwanego przez jednego strażnika. Dozór pełniony jest w systemie: 16-godzin codziennie od godz.17:00 do 9:00 dnia następnego, i całodobowo w poniedziałki oraz w święta: 1 stycznia, 1 i 2 dzień Świąt Wielkanocnych, 1 Maja, 3 Maja, Boże Ciało, 1 Listopada, 11 listopada i 1 i 2 dzień Świąt Bożego Narodzenia B) Białostockie Muzeum Wsi w Osowiczach: Usługa ochrony mienia przed kradzieżą, włamaniem z zewnątrz, pożarem i dewastacją mienia znajdującego się w Białostockim Muzeum Wsi w Osowiczach Oddziału Muzeum Podlaskiego w Białymstoku w formie jednego 24 godzinnego posterunku obsługiwanego przez jednego strażnika we wszystkie dni w roku. 1.Posterunek na terenie skansenu - w wydzielonym pomieszczeniu w budynku z Piszczat Piotrowięt. 2.Teren objęty ochroną: obszar wewnątrz ogrodzenia biegnącego wzdłuż granicy skansenu. 3.Nadzór nad systemami: antywłamaniowym, przeciwpożarowym oraz monitoringiem wraz z oświetleniem we współpracy z posterunkiem znajdującym się w budynku biura skansenu. Nadzór nad systemami alarmowymi obsługiwanymi z centrali w chałupie z Pieczysk - ich włączanie i wyłączanie stosownie do zaistniałych potrzeb. Nadzór nad osobami zwiedzającymi skansen w zakresie ochrony pożarowej - przestrzegania zakazu palenia tytoniu. Nadzór nad bramami, a w szczególności znajdującymi się przy zagrodzie z budynkiem mieszkalnym z Uszy oraz przy Folwarku Nadawki - ich zamykanie i otwieranie zgodnie z godzinami otwarcia skansenu w sezonie, kiedy otwarte są wystawy. Nadzór nad stanem ogrodzenia - zgłaszanie specjaliście d/s budowlanych zatrudnionym w skansenie jego uszkodzeń. Uwaga: strażnicy pełniący dyżur zobowiązani są do stałego patrolowania terenu. Wykaz obiektów objętych ochroną: - gajówka z Krusznika wraz z dwoma budynkami gospodarczymi - teren zagrody z leśniczówką z Lipniaka - wiatrak z Wojnowiec - teren zagrody z chałupą ze Starej Grzybowszczyzny - teren zagrody z chałupą z Uszy Wielkiej - dwór z Bobry Wielkiej wraz z dwoma spichlerzami - chałupa z Pieczysk wraz z spichlerzem i maneżem - chałupa z Dąbrowy Moczyły wraz z spichlerzem - chałupa z Tymianek Buci wraz ze stodołą - teren zagrody wokół chałupy z Piszczat Piotrowięt - obora z Bryk - wiatrak z Bogdanek - remiza z Rudki - młyn wodny z Bagnisk - ekspozycja bimbrownicza przy stawie
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 934114000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: przetargu mogą wziąć udział oferenci nie wykluczeni na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych i spełniający warunki z art. 22 ust.1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, oraz wynikające z SIWZ Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków: spełnia nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki; 1.W celu potwierdzenia, że Wykonawca powsiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz ze nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy PZP Wykonawca zobowiązany jest do dołączyć do oferty: 1.1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy ofertę składa kilku Wykonawców działających jako konsorcjum wymóg złożenia odpowiedniego dokumentu dotyczy każdego z nich. 1.2.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z opłacaniem podatków, opłat lub uzyskaniu zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert. W przypadku, gdy ofertę składa kilku Wykonawców działających jako konsorcjum wymóg złożenia odpowiedniego dokumentu dotyczy każdego z nich. 1.3.Aktualnego zaświadczenia z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego o nie zaleganiu ze składkami na ubezpieczenie zdrowotne, społeczne lub uzyskaniu zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące prze upływem składania ofert. W przypadku, gdy ofertę składa kilku Wykonawców działających jako konsorcjum wymóg złożenia odpowiedniego dokumentu dotyczy każdego z nich. 1.4.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy ofertę składa kilku Wykonawców działających jako konsorcjum wymóg złożenia odpowiedniego dokumentu dotyczy każdego z nich. 1.5.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.9 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy ofertę składa kilku Wykonawców działających jako konsorcjum wymóg złożenia odpowiedniego dokumentu dotyczy każdego z nich. 1.6.Podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków art.22 ust.1 godnie z ustawą z dnia 24.01.2004 roku Prawo zamówień publicznych Załącznik Nr 3 do SIWZ 1.7.Podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków zgodnie z art.44 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych Załącznik Nr 2 do SIWZ 1.8.Podpisane oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych Załącznik Nr 4 do SIWZ 2.W celu potwierdzenia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty: 2.1. wykaz wykonanych co najmniej 3 usług odpowiadających treści zamówienia w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, ze usługi te zostały wykonane należycie Załącznik Nr 5 do SIWZ 2.2.wykaz co najmniej 4 osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia mających przynajmniej roczne doświadczenie w pracy polegającej na ochronie mienia (należy dołączyć dokument potwierdzający, że osoby te pracowały w ochronie) Załącznik Nr 6 do SIWZ. 2.3.aktualna koncesję wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji . W przypadku, gdy ofertę składa kilku Wykonawców działających jako konsorcjum wymóg złożenia odpowiedniego dokumentu dotyczy każdego z nich. 3.W celu potwierdzenia warunków znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty: 3.1. Polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej nie mniejszej niż 2.000.000,00 zł 4. Inne dokumenty, oświadczenia, formularze, które Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty: 4.1Wypełniony zgodnie z treścią i podpisany formularz Oferta, stanowiący Załącznik Nr 1 i 1a do SIWZ 4.2Podpisane oświadczenie o akceptacji warunków postępowania, w tym warunków umowy, stanowiące Załącznik Nr 7 do SIWZ 4.3Pełnomocnictwo do podpisania oferty i innych dokumentów, jeżeli upoważnienie do ich złożenia nie wynika z przepisów bądź zapisów właściwego rejestru. 5.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia: 5.1. W przypadku, gdy ofertę składa kilku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia konsorcjum należy dołączyć oryginał pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5.2. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego zobowiązani są oni dostarczyć Zamawiającemu umowę regulującą współpracę tych Wykonawców. 6.Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą: 6.1.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą zamiast dokumentów, o których mowa: 6.1.1. w Rozdziale VII pkt. 1.1; 1.2;1.3;1.5 SIWZ składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a/ nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b/ nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c/ nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 6.1.2.w Rozdziale VII SIWZ pkt.1.4. SIWZ, składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym art.24 ust.1 pkt.4-8 ustawy PZP 6.2. Dokumenty o których mowa w pkt.6.1.1 lit. a i b oraz pkt.6.1.2, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6-cy przed upływem terminu składania ofert. Dokument o którym mowa w pkt.6.1.1 lit.c powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 -mce przed terminem składania ofert. 6.3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt.6.1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym lub organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Ocena spełniania ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w rozdziale VII niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki wykonawca spełnił. Niespełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem. Dokumenty składane są w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Brak jakichkolwiek z wyżej wymienionych dokumentów, oświadczeń lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie np. nie poświadczone przez wykonawca za zgodność z oryginałem odpisy lub kopie spowoduje odrzucenie oferty

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrotapodlasia.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach