Uniwersytet Rzeszowski ogłasza przetarg
- Adres: 35-959 Rzeszów, ul. Rejtana 16c
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 017 8721018 , fax. 017 8721262
- Data zamieszczenia: 2009-05-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Rzeszowski
ul. Rejtana 16c 16c
35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie
tel. 017 8721018, fax. 017 8721262
REGON: 69156004000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.univ.rzeszow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa dozorowania obiektów Uniwersytetu Rzeszowskiego to jest budynków : A3 przy ul. Rejtana 16B, A4 przy ul. Prof. Pigonia 6 Biblioteki UR przy ul. Prof. Pigonia 8 w Rzeszowie oraz budynku dydaktycznego przy ul. Sokołowskiej 26 w Kolbuszowej ( 4 obiekty - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Usługa dozorowania obiektów Uniwersytetu Rzeszowskiego to jest budynków : A3 przy ul. Rejtana 16B, A4 przy ul. Prof. Pigonia 6 Biblioteki UR przy ul. Prof. Pigonia 8 w Rzeszowie oraz budynku dydaktycznego przy ul. Sokołowskiej 26 w Kolbuszowej ( 4 obiekty - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości : 7 000,00 zł Oferta musi zawierać dowód wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Wykonawca złożył ofertę wraz podpisanym dodatkiem nr 1a do siwz 2.Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 22 ust.1 pkt 4 i art.24 ust. 1 i 2 u.P.z.p. 3.uprawnienie do występowania w obrocie prawnym zgodnie z ustawą z dnia 02.07.2004r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz.U. z 2004 r. nr 173 poz.1807 z p. z.) 4.w stosunku do Wykonawcy nie ogłoszono upadłości ani nie otwarto likwidacji, z wyjątkiem Wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku (art. 24 ust. 1 pkt 2 u.P.z.p.), 5.umocowanie do podpisania oferty udzielone przez osobę lub osoby figurujące w rejestrze handlowym jako posiadającą uprawnienia do zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawcy.Brak podpisu na ofercie lub podpisanie oferty przez osobę do tego nieupoważnioną spowoduje konieczność odrzucenia oferty 6.zawarcie umowy na zasadach określonych w projekcie umowy 7.Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia- za usługi podobne wartościowo do przedmiotu zamówienia zamawiający uzna usługi o wartości, stanowiącej 30% ceny brutto złożonej oferty 8.Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia -osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia muszą posiadać minimum 1 rok stażu pracy na podobnym stanowisku (staż pracy należy wpisać w dodatku nr 5 do siwz) 9.Oferent posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (art. 22 ust. 1 pkt 1 u.P.z.p.) 10.Oferent znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.formularz oferty, dodatek nr 1a do siwz 2.oświadczenie, którego wzór stanowi dodatek nr 2 do siwz 3.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej,ważne - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 4.dokument pełnomocnictwa 5.podpisany projekt umowy 6.wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (referencje) - min. 2 usługi 7. wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował 8.aktualna koncesja (zezwolenie) na prowadzenie działalności w zakresie ochrony osób i mienia 9.polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.univ.rzeszow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Ochrona imprezy KARPACKIE KLIMATY 2016
Dodano: 2016-06-06 - Całodobowa ochrona fizyczna ( wewnątrz i na zewnątrz ) budynku Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego w Stalowej Woli, ul. Kwiatkowskiego 3a oraz budynku Fili Politechniki Rzeszowskiej w Stalowej Woli ul. Kwiatkowskiego 4
Dodano: 2016-06-01 - Świadczenie usługi ochrony fizycznej osób i mienia w budynku Biblioteki Międzyuczelnianej
Dodano: 2016-05-24 - Ochrona osób i mienia
Dodano: 2016-05-12 - Ochrona mienia Miejskiego Zakładu Komunalnego Sp. z o.o. oraz Inkubatora Technologicznego Sp. z o.o. w Stalowej Woli
Dodano: 2016-04-15 - Świadczenie usługi ochrony fizycznej, monitorowania alarmów antywłamaniowych i sygnału pożarowego oraz konserwacji i napraw zabezpieczenia technicznego w obiekcie Oddziału Regionalnego KRUS w Rzeszowie i obiektach podległych Placówek Terenowych na terenie województwa podkarpackiego
Dodano: 2016-04-14 - Ochrona imprezy DNI KROSNA, SOBÓTKA, WIDOWISKO HISTORYCZNE 2016
Dodano: 2016-04-14 - Ochrona imprezy MAJÓWKA 2016
Dodano: 2016-03-11 - USŁUGA OCHRONY MIENIA I OBIEKTÓW ORAZ ZEPEWNIENIE BEZPIECZEŃSTWA PACJENTÓW I PERSONELU ZESPOŁU OPIEKI ZDROWOTNEJ W DĘBICY PRZY UL. KRAKOWSKIEJ 91
Dodano: 2016-03-03 - Kompleksowa ochrona obiektów, osób i mienia na trenie Spółki, przewóz inkasa oraz świadczenie usług porządkowych
Dodano: 2016-02-04