Gmina Pierzchnica ogłasza przetarg
- Adres: 26-015 Pierzchnica, Urzędnicza
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 041 35-38-046 , fax. 041 35-38-046
- Data zamieszczenia: 2020-11-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Pierzchnica
Urzędnicza 6
26-015 Pierzchnica, woj. świętokrzyskie
tel. 041 35-38-046, fax. 041 35-38-046
REGON: 29101060700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pierzchnica.bip.jur.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa dowozu i odwozu dzieci do placówek oświatowych na terenie Gminy Pierzchnica w roku szkolnym 2020/2021” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa dowozu i odwozu dzieci do placówek oświatowych na terenie Gminy Pierzchnica w roku szkolnym 2020/2021: 1.1. Szkoły Podstawowej w Pierzchnicy 1.2. Społecznej Szkoły Podstawowej w Drugni. Ad.1.1. Informacja na temat dowozów i odwozów uczniów Szkoły Podstawowej im. S. Kard. Wyszyńskiego w Pierzchnicy: 1. Ilość dni nauki w okresie od 7 grudnia 2020r. do 25 czerwca 2021r. – 117 dni 2. Ilość dowożonych uczniów – 282 uczniów 3. Średnia trasa dzienna dowozu – 278,88 km 4. Ilość i rodzaj środka transportu: - 2 autobusy o liczbie miejsc siedzących minimum 55; - 2 busy o liczbie miejsc siedzących minimum 30 każdy. Ad.1.1. Informacja na temat dowozów i odwozów uczniów Społecznej Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Drugni 1. Ilość dni nauki w okresie od 7 grudnia 2020r. do 25 czerwca 2021r. – 117 dni 2. Ilość dowożonych uczniów – 56 uczniów 3. Średnia trasa dzienna dowozu – 64,46 km 4. Ilość i rodzaj środka transportu : - 1 autobus o liczbie miejsc siedzących minimum 38; 5. Zapewnienie opiekuna dzieci i młodzieży w trakcie dowozów do zadań którego będzie należało: -Zapewnienie bezpieczeństwa uczniów w trakcie wsiadania do lub wysiadania ze środka transportu oraz w trakcie przejazdu. -Dopilnowanie ładu i porządku przy wsiadaniu i zajmowaniu miejsc w pojeździe. -Zwracanie uwagi na właściwe zachowanie się dzieci i młodzieży w czasie przejazdu. -Kontrolowanie bezpieczeństwa i ładu w pojeździe podejmując skuteczną interwencję w razie jego naruszenia. - Przywrócenie ładu i bezpieczeństwa w pojeździe należy dokonywać bez jakichkolwiek form przemocy fizycznej. - W trakcie wysiadania uczniów, po zatrzymaniu pojazdu opiekun otwiera drzwi pojazdu i wychodząc na zewnątrz sprawdza czy zachowane są warunki bezpiecznego wysiadania, a w szczególności czy poruszające się po drodze pojazdy nie stanowią zagrożenia dla wysiadających. - Odpowiedzialność i podjęcie obowiązków opiekuna rozpoczyna się z chwilą zatrzymania się środka transportu w pierwszym miejscu zatrzymania rozpoczynającym dowóz uczniów, a kończy się z chwilą opuszczenia pojazdu przez ostatniego ucznia w miejscu zatrzymania kończącym dowóz. - Zorganizowanie bezpiecznego wysiadania w razie konieczności zatrzymania się na trasie, na skutek zaistniałych okoliczności zmuszających do opuszczenia pojazdu przez dzieci i młodzież. Zabezpieczenie wyjścia na prawe pobocze zgodnie z obowiązującym kierunkiem jazdy i wyprowadzenie w bezpieczne miejsce. - W przypadku stwierdzenia istotnego naruszenia przez uczniów zasad bezpieczeństwa w trakcie przewozu oraz pomimo interwencji w celu przywrócenia bezpieczeństwa nie przyniosła oczekiwanych skutków, opiekun powiadamia o tym fakcie dyrektora szkoły. 2. Wykonawca wybrany do realizacji zamówienia zobowiązany będzie do zapewnienia bezpieczeństwa uczniów w czasie dowozu i odwozu. Usługi nie należy traktować jak komunikację regularną zwykłą, co oznacza, że środki transportu będą dostępne wyłącznie dla uczniów i ich opiekunów. 3. Specyfikacja tras dowozu i odwozu będzie sporządzona przed rozpoczęciem świadczenia usługi. Wykonawca dostosuje się do harmonogramu dowozu i odwozu dzieci przedstawionego przez Dyrektora Szkoły Podstawowej w Pierzchnicy i Dyrektora Społecznej Szkoły Podstawowej w Drugni. Wykonawca nie będzie żądał dodatkowych dowodów przewozu dzieci /np. bilety/. Usługi te będą świadczone środkami transportu przystosowanymi do przewozu młodzieży szkolnej spełniającymi wszystkie wymogi bezpieczeństwa i kodeksu drogowego, posiadającego aktualne badania techniczne, przez osoby mające odpowiednie uprawnienia do kierowania pojazdem samochodowym, określone w ustawie z 5 stycznia 2011 roku o kierujących pojazdami (t.j. D.U. z 2020r. poz. 1268) do świadczenia usługi. Wykonawca zobowiązany jest dbać o stan techniczny pojazdów, zapewniając bezpieczeństwo i punktualność. Wykonawca musi zapewnić odpowiednią liczbę miejsc siedzących określonych w punkcie 1 (ppkt.1.4 a) i b)). W przypadku awarii środka transportu Wykonawca zapewni zastępczy środek transportu, w taki sposób aby nie powodować opóźnień czasowych kursu – ustala się maksymalny czas na podstawienie zastępczego środka transportu na 1 godzinę zegarową - i nie powodować nadmiernego (ponad limit miejsc siedzących) zwiększenia liczby przewożonych uczniów. Zastępczy środek transportu musi spełniać wymagania techniczne wymagane przepisami Ustawy o ruchu drogowym. W przypadku niemożności zrealizowania przewozu lub odwozu wykonawca pokryje dodatkowo koszty dowozu lub odwozu wynikłe z wykonania usługi przez podmiot zastępczy wybrany przez zamawiającego. 4. Podane liczby uczniów są liczbami aktualnymi na dzień ogłoszenia o zamówieniu i w trakcie trwania zamówienia mogą ulec zmianie. Zmiana liczby dowożonych uczniów nie wymaga aneksu do umowy i nie zmieni ceny za 1 km podanej w ofercie wykonawcy. 5. Wszystkie autobusy i busy będą brały jednoczesny udział w codziennym dowozie i odwozie uczniów. 6. Wykonawca zapewnia na własny koszt ubezpieczenie przewożonych dzieci. 7. Trasa przejazdu może ulec zmianie. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany tras i godzin w przypadku wystąpienia okoliczności nieprzewidzianych w organizacji roku szkolnego (np. skrócenie lekcji czy zamknięcie szkoły). Wykonawca powinien dostosować się do zaistniałej sytuacji, o której zostanie zawiadomiony przez Zamawiającego. 8. W przypadku odpracowywania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić przewóz dzieci zgodnie z rozkładem jazdy ustalonym przez Zamawiającego. 9. Realizacja usługi musi odbywać się zgodnie z Ustawą z dnia 6.09.2001r. o transporcie drogowym (t.j. Dz.U. z 2019r. poz. 2140). 10. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60113100-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w kwocie:2000,00 zł (słownie złotych: dwa tysiące 00/100) przed upływem terminu składania ofert.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada: - aktualne zezwolenie obejmujące prowadzenie działalności w zakresie świadczenia usług transportu drogowego, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym ( t.j. Dz.U. z 2019r. poz.2140).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP- wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w/w oświadczenie składa każdy z Wykonawców.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Świadczenie usług przewozu tj. dowozu i odwozu dzieci i młodzieży Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Daleszycach”
Dodano: 2021-01-22 - „Świadczenie usług przewozu tj. dowozu i odwozu dzieci i młodzieży Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Daleszycach”
Dodano: 2020-11-20 - „Świadczenie usług przewozu tj. dowozu i odwozu dzieci i młodzieży Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Daleszycach”
Dodano: 2019-10-08 - „Usługa dowozu i odwozu dzieci do placówek oświatowych na terenie Gminy Pierzchnica: Szkoły Podstawowej w Pierzchnicy oraz Społecznej Szkoły Podstawowej w Drugni w roku szkolnym 2019/2020”
Dodano: 2019-07-04 - Usługa dowozu i odwozu dzieci do placówek oświatowych na terenie Gminy Pierzchnica: Szkoły Podstawowej w Pierzchnicy oraz Społecznej Szkoły Podstawowej w Drugni w roku szkolnym 2018/2019
Dodano: 2018-07-10 - „Świadczenie usług przewozu tj. dowozu i odwozu dzieci i młodzieży Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Daleszycach w okresie od 01.01.2018r. do 31.12.2018r. w miesiącach nauki szkolnej”.
Dodano: 2017-12-01 - „Świadczenie usług przewozu tj. dowozu i odwozu młodzieży Gimnazjum im. Jana Pawła II w Daleszycach w okresie od 01.01.2017r. do 31.12.2017r., w miesiącach nauki szkolnej”
Dodano: 2016-11-29