Przetargi.pl
Usługa dot. cyfryzacji Państwowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego części powiatowej.

Gmina Miasta Radomia ogłasza przetarg

  • Adres: 26-610 Radom, Jana Kilińskiego 30
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2022-09-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Radomia
    Jana Kilińskiego 30
    26-610 Radom, woj. mazowieckie
    REGON: 670223451
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.radom.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa dot. cyfryzacji Państwowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego części powiatowej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem opracowania jest usługa digitalizacji dokumentów (analogowych materiałów) z Państwowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego (PZGiK) w zakresie, pozostających w dyspozycji Miejskiego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Radomiu (MODGiK), dokumentów stanowiących dowody zmian wprowadzonych do Ewidencji Gruntów i Budynków.2. Usługa digitalizacji, o której mowa w ust. 1 obejmuje wykonanie skanów udostępnionych dokumentów papierowych do formatu cyfrowego zapisanego w pliku .pdfSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SWZ oraz w zał. nr 1a do SWZ.1. Przedmiotem opracowania jest usługa digitalizacji dokumentów (analogowych materiałów) z Państwowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego (PZGiK), a następnie implementacja powstałych w wyniku tej digitalizacji plików do bazy programu informatycznego GEO-INFO Ośrodek wraz z opracowaniem zasięgów i wprowadzeniem atrybutów do tego programu. Aktualizacja atrybutów oraz opracowanie zasięgów wykonane będzie za pomocą aplikacji GEO-INFO i.Zasób udostępnionej przez Zamawiającego.2. Usługa w zakresie digitalizacji, o której mowa w ust. 1 obejmuje wykonanie skanów do formatu cyfrowego zapisanego w pliku .pdf. dokumentów papierowych udostępnionych Wykonawcy przez Zamawiającego na potrzeby wykonania Umowy z zasobów Miejskiego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznejw Radomiu (MODGiK). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SWZ oraz w zał. nr 1b do SWZ.1. Przedmiotem opracowania jest usługa dotycząca zaimplementowania 44 000 plików zapisanych w formacie pdf do bazy programu informatycznego GEO-INFO Ośrodek wraz z opracowaniem zasięgów i wprowadzeniem atrybutów do tego programu. Aktualizacja atrybutów oraz opracowanie zasięgów wykonane będzieza pomocą aplikacji GEO-INFO i.Zasób udostępnionej przez Zamawiającego.2. Pliki, o których mowa w ust. 1 stanowią cyfrowy zapis zeskanowanych samodzielnie przez Zamawiającego (Miejski Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Radomiu (MODGiK)) dokumentów geodezyjnych obejmujących m.in. inwentaryzacje urządzeń podziemnych, operaty techniczne dotyczące map do celów projektowych, operaty do celów prawnych, stanowiących dowody zmian wprowadzonych do Ewidencji Gruntów i Budynków (EGiB), Bazy Danych Obiektów Topograficznych (BDOT500), Geodezyjnej Ewidencji Sieci Uzbrojenia Terenu (GESUT).Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SWZ oraz w zał. nr 1c do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79999100-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:Zdolności technicznej lub zawodowej;dla 1 części zamówieniaWykonawca spełni warunek, jeżeli udowodni, że:a) osoby skierowane przez wykonawcę do realizacji zamówienia posiadają niezbędne doświadczenie umożliwiające realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości.Powyższy warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje:- minimum jedną osobą zdolną do wykonania zamówienia, która posiada doświadczenie wynikające z udziału w realizacji dwóch zamówień w zakresie skanowania dokumentów stanowiących powiatową część Państwowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego.b) posiada niezbędne doświadczenie umożliwiające realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości, tj. wykaże, że w okresie ostatnich 5*) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał lub wykonuje następującą usługę:- co najmniej dwie usługi, w zakresie wykonania prac polegających na skanowaniu dokumentów stanowiących powiatową część Państwowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznegoo wartości nie mniejszej niż 25 000,00 zł brutto każda, odpowiadające przedmiotowi zamówienia.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymóg wskazanyw lit. b) będzie uznany za spełniony, jeżeli przynajmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wykaże zrealizowanie w całości wskazanych w lit. b) zamówień.dla 2 części zamówieniaWykonawca spełni warunek, jeżeli udowodni, że:c) osoby skierowane przez wykonawcę do realizacji zamówienia posiadają niezbędne doświadczenie umożliwiające realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości.Powyższy warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje:- minimum jedną osobą zdolną do wykonania zamówienia, która posiada doświadczenie wynikające z udziału w realizacji dwóch zamówień w zakresie skanowania dokumentów stanowiących powiatową część Państwowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznegoi implementacji zeskanowanych dokumentów do systemu geodezyjnego.d) posiada niezbędne doświadczenie umożliwiające realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości, tj. wykaże, że w okresie ostatnich 5*) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał lub wykonuje następującą usługę:- co najmniej dwie usługi, w zakresie skanowania i implementacji zeskanowanych dokumentów stanowiących powiatową część Państwowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego do systemu geodezyjnego o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto każda, odpowiadające przedmiotowi zamówienia.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymóg wskazanyw lit. d) będzie uznany za spełniony, jeżeli przynajmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wykaże zrealizowanie w całości wskazanych w lit. d) zamówień.dla 3 części zamówieniaWykonawca spełni warunek, jeżeli udowodni, że:e) osoby skierowane przez wykonawcę do realizacji zamówienia posiadają niezbędne doświadczenie umożliwiające realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości.Powyższy warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje:- minimum jedną osobą zdolną do wykonania zamówienia, która posiada doświadczenie wynikające z udziału w realizacji dwóch zamówień w zakresie implementacji zeskanowanych dokumentów stanowiących powiatową część Państwowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego do systemu geodezyjnego.f) posiada niezbędne doświadczenie umożliwiające realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości, tj. wykaże, że w okresie ostatnich 5*) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał lub wykonuje następującą usługę:- co najmniej dwie usługi, w zakresie implementacji zeskanowanych dokumentów stanowiących powiatową część Państwowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego do systemu geodezyjnego o wartości nie mniejszej niż 25 000,00 zł brutto każda, odpowiadające przedmiotowi zamówienia.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymóg wskazanyw lit. f) będzie uznany za spełniony, jeżeli przynajmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wykaże zrealizowanie w całości wskazanych w lit. f) zamówień.Informacje dodatkowe dotyczące wszystkich części zamówienia.*) W celu zapewnienia odpowiedniego poziomu konkurencji w postępowaniu Zamawiający dopuścił, zgodnie z § 9 ust. 4 pkt. 2) rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, aby wykaz usług dotyczył usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych – również wykonywanych, w okresie dłuższym niż ostatnie 3 lata.W przypadku, gdy ww. zakres usług, będzie stanowił część usługi o szerszym zakresie, wykonawca zobowiązany jest wyodrębnić rodzajowo i kwotowo, usługi niezbędne do wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu.Ww. wykonane lub wykonywane usługi muszą być potwierdzone dowodami określającymi, czy usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie;- przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest wstanie uzyskać tych dokumentów –oświadczenie wykonawcy;- w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawionew okresie ostatnich 3 miesięcy.W sytuacji wykazania przez Wykonawców wartości niezbędnych do oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w innych walutach niż PLN, Zamawiający, jako kurs przeliczeniowy waluty, przyjmie średni kurs danej waluty publikowany przez Narodowy Bank Polski w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu. Jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu, Narodowy Bank Polski nie publikuje średniego kursu danej waluty, za podstawę przeliczenia, przyjmuje się średni kurs waluty publikowany pierwszego dnia, po dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu, w którym zostanie on opublikowany.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-10-07

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach