Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytut Logistyki i Magazynowania ogłasza przetarg
- Adres: 61-755 Poznań, ul. E. Estkowskiego
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 618 504 890, , fax. 618 526 376
- Data zamieszczenia: 2020-03-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytut Logistyki i Magazynowania
ul. E. Estkowskiego 6
61-755 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 618 504 890, , fax. 618 526 376
REGON: 18603000000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ilim.poznan.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytut Sieci Badawczej Łukasiewicz
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa dostępu do systemu informacji prawnej w ramach projektu Konto przedsiębiorcy-usługi on-line dla firm w jednym miejscu - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi dostępu do elektronicznego systemu informacji prawnej na potrzeby projektu „Konto przedsiębiorcy – usługi online dla firm w jednym miejscu”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa realizowanego przez Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Logistyki i Magazynowania w Poznaniu przez okres od dnia zawarcia umowy do dnia 28 lutego 2022 r. na warunkach określonych w niniejszym SIWZ i w załącznikach. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48810000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na podstawie art. 22a ust. 1 Pzp, składa Zamawiającemu na jego wezwanie dokumenty w odniesieniu do tych podmiotów potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania, tj. aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt. 1) Ustawy [Rozdział 7 pkt. 2 lit. b SIWZ], wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 3 a) SIWZ, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W terminie 3 dni od dnia przekazania (zamieszczenia na stronie internetowej) informacji z otwarcia ofert, Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu (bez wezwania) oryginał pisemnego oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy. Wzór oświadczenia zostanie zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego wraz z informacją z otwarcia ofert. Wykonawca może dołączyć do oświadczenia dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa dostępu do systemu informacji prawnej
Dodano: 2020-07-16 - Dostęp do elektronicznej bazy aktów prawnych, orzecznictwa i piśmiennictwa
Dodano: 2020-01-21 - Świadczenie trzyletniej usługi dostępu on-line poprzez sieć Internet do Systemu Informacji Prawnej (SIP) wraz ze szkoleniem.
Dodano: 2019-10-18 - Usługa dostępu do systemu informacji prawnej w ramach projektu PPK3
Dodano: 2018-02-15 - Dostawa dostępu do elektronicznego systemu informacji prawnej dla Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Dodano: 2018-01-23 - rozbudowa Systemu Informacyjno-Przywoławczego
Dodano: 2017-07-07 - Zakup systemu elektronicznej informacji prawnej
Dodano: 2016-11-21 - Usługa dostępu do systemu informacji prawnej
Dodano: 2016-11-07