Przetargi.pl
Usługa dostępu do platformy płatności internetowych TARRCI/PPI/POIG_5.3/2/2012

TARR Centrum Innowacyjności Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ogłasza przetarg

  • Adres: 87-100 Toruń, ul. Włocławska 167
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 56 621 04 21 , fax. 56 654 88 24
  • Data zamieszczenia: 2012-04-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: TARR Centrum Innowacyjności Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
    ul. Włocławska 167 167
    87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 56 621 04 21, fax. 56 654 88 24
    REGON: 34113705400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka handlowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa dostępu do platformy płatności internetowych TARRCI/PPI/POIG_5.3/2/2012
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa dostępu do platformy płatności internetowych, umożliwiająca kompleksową obsługę płatności za sprzedawane usługi. 1.1. Zamawiający wymaga by zaoferowana usługa pozwalała na dokonywanie płatności co najmniej w następujący sposób: a. Karta kredytowa b. Przelew bankowy 1.2. Wymaga się, aby wykonawca spełniał wymogi międzynarodowego certyfikatu PCI DSS (Payment Card Industry Data Security Standard). 1.3. Zamawiający będzie prowadzić sprzedaż usługi w modelu Cloud Computing. W modelu tym proponuje się korzystanie z mocy obliczeniowej oraz oprogramowania na zasadzie ich okresowego wynajmu od wyspecjalizowanego dostawcy. Użytkownik może płacić tylko za faktyczny czas pracy serwera, czy za faktycznie wykorzystaną objętość pamięci, mając możliwość bieżącego dostosowania np. ilości procesorów czy wielkości pamięci RAM do aktualnych potrzeb. Usługa kierowana jest dla przedsiębiorców/osób fizycznych zainteresowanych skorzystaniem z rozwiązań IT w takiej formie, jak i twórców oprogramowania przeznaczonego do oferowania jako usługa w modelu Software-as-a-Service (SaaS). Płatności będą dokonywane za usługi wykupienia miejsca na serwerze jw. Zamawiający posiada własny portal (trwają prace wdrożeniowe), stworzony bezpośrednio na użytek sprzedaży powyższych usług, który jest skonfigurowany z infrastrukturą sprzętową, dzięki czemu użytkownik bezpośrednio w panelu użytkownika będzie zamawiał moc obliczeniową, dokonywał konfiguracji, skalowania do swoich potrzeb, na dowolny czas. Użytkownik będzie wpłacał określoną kwotę i z niej korzystał. W każdej chwili użytkownik będzie mógł zawiesić usługę, wówczas rozliczany będzie tylko za faktyczne zużycie mocy obliczeniowej. Środki wpłacone, a niewykorzystane przez użytkownika pozostaną na jego koncie i będą umożliwiać ponowne włączenie usługi w późniejszym czasie. Na życzenie klienta niewykorzystane środki będą podlegać zwrotowi. Zamawiający szacuje, że sprzedaż on-line usług będzie na poziomie: 36 usług w 2012 roku, 67 usług w 2013 roku. Szacunkowa wartość sprzedaży on-line: 954 597,02 zł w 2012 roku, 2 814 715,20 zł w 2013 roku. Szacowana minimalna wartość jednej transakcji: 100 zł. 1.4. Przedmiot umowy będzie wykonywany zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności z przepisami: - Ustawy z dnia 12 września 2002 r. o elektronicznych instrumentach płatniczych (Dz.U.2002.169.1385 z późn. zm.), - Ustawy z dnia19 sierpnia 2011 r. o usługach płatniczych(Dz.U.2011.199.1175 z późn. zm.), - Ustawy z dnia24 sierpnia 2001 r. o ostateczności rozrachunku w systemach płatności i systemach rozrachunku papierów wartościowych oraz zasadach nadzoru nad tymi systemami(Dz.U.2010.112.743 z późn. zm.)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661720006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.centrum-innowacyjności.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną