Przetargi.pl
usługa dostarczenia i pełnej obsługi serwisowej maszyny sortującej odpady komunalne na składowisko odpadów komunalnych w Giebni w gminie Pakość

Przedsiębiorstwo Usług Gminnych sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 88-170 Pakość, ul. Inowrocławska 14
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3518520 , fax. 052 3518520
  • Data zamieszczenia: 2010-01-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Usług Gminnych sp. z o.o.
    ul. Inowrocławska 14 14
    88-170 Pakość, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 3518520, fax. 052 3518520
    REGON: 09005213600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka z o.o. ze 100% udziałem Gminy w kapitale zakładowym

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    usługa dostarczenia i pełnej obsługi serwisowej maszyny sortującej odpady komunalne na składowisko odpadów komunalnych w Giebni w gminie Pakość
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa dostarczenia i pełnej obsługi serwisowej maszyny sortującej odpady komunalne na składowisko odpadów komunalnych w Giebni w gminie Pakość, na okres dziesięciu miesięcy od dnia podpisania umowy. Płatności będą następowały za okresy miesięczne na podstawie wystawianych przez wykonawcę Faktur VAT z terminem płatności nie krótszym niż 14 dni od dnia doręczenia do siedziby Zamawiającego. Parametry techniczne maszyny sortującej odpady komunalne: masa całkowita do 20 ton pojemność leja do 6 m3 szerokość pasa transmisyjnego do 1,10 m wysokość transportowa do 4,5 metra wydajność nie mniej niż 10 ton/godzinę jednostka napędowa diesel moc silnika do 85 KW maszyna powinna być wyposażona w szczotkę do czyszczenia bębna sito o średnicy nie większej niż 1,10 m i długości do 4,10 m oraz wymiarach oczek 25 mm x 25 mm Warunki dodatkowe: maszyna musi być sprawna technicznie i posiadać stosowną dokumentację techniczną w języku polskim urządzenie powinno być mobilne termin dostarczenia na składowisko odpadów komunalnych w Giebni w gminie Pakość: 7 dni od podpisania umowy Wykonawca dokona uruchomienia maszyny i przeprowadzi szkolenie w zakresie jej obsługi w terminie poprzedzającym jej uruchomienie oraz będzie wykonywał przeglądy okresowe, wymieniał zużyte części, w tym sita i zapewni serwis w przypadku awarii w ciągu 8 godzin od momentu powiadomienia o awarii. W razie skomplikowanej awarii lub konieczności dłuższej, tzn. trwającej dłużej niż 3 dni robocze naprawy, wykonawca zobowiązany będzie do doraźnego zapewnienia zamawiającemu ciągłości pracy lub pokrycia kosztów i utraconych korzyści zamawiającemu, oszacowanych przez Zamawiającego. Koszty napraw maszyny będą obciążały wykonawcę, z wyjątkiem konieczności usunięcia awarii spowodowanych eksploatacją przez Zamawiającego niezgodną z zaleceniami i dokumentami przedłożonymi przez Wykonawcę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 434110007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 10 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy spełniaja warunki dotyczące:1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, 2) posiadania wiedzy i doświadczenia, 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spełnienia określonych wyżej warunków będzie przeprowadzona na podstawie ośwaidczeń i dokumentów złozonych do ofertyna zasadzie spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie warunków udziału w postępowaniu wykonawca zobowiązany jest załączyć: 1) wypełniony formularz Oferta stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ, 2) oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ, 3) ośwaidczenie stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ, 4) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ( w przypadku wykonawców występujących wspólnie, składa każdy z wykonawców), 5) pisemne oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub skłądek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego ( w przypadku wykonawców występujących wspólnie, składa każdy z wykonawców).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pugpakosc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach