Przetargi.pl
usługa dostarczania przesyłek urzedowych na terenie powiatu świdnickiego

Powiatowy Urząd Pracy ogłasza przetarg

  • Adres: 58-100 Świdnica, ul. M. Skłodowskiej-Curie 5
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 8561818 , fax. 074 8561813
  • Data zamieszczenia: 2009-05-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy
    ul. M. Skłodowskiej-Curie 5 5
    58-100 Świdnica, woj. dolnośląskie
    tel. 074 8561818, fax. 074 8561813
    REGON: 89107652700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.praca.powiat.swidnica.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    usługa dostarczania przesyłek urzedowych na terenie powiatu świdnickiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa dostarczania przesyłek urzędowych - korespondencji wytwarzanej przez komórki organizacyjne Powiatowego Urzędu Pracy w Świdnicy, a kierowane do klientów na terenie powiatu świdnickiego. Szacunkowa średnio miesięczna ilość przesyłek: przesyłki zwykłe - 600 szt przesyłki zwykłe priorytetowe - 20 szt przesyłki za zwrotnym potwierdzeniem odbioru - 2600 szt przesyłki za zwrotnym potwierdzeniem odbioru priorytetowe - 100 szt Liczba przesyłek jest zmienna, w zależności od aktualnych potrzeb zamawiającego. Przesyłki są przekazywane w rożnych formatach, w kopertach i bez, zszywane zszywkami w formie druku i odbierane w Powiatowym Urzędzie Pracy w Świdnicy ul. M.Skłodowskiej - Curie 5, Filii PUP w Świebodzicach ul. Browarowa 1 oraz Filii PUP w Strzegomiu ul. Bohaterów Getta 26, za pokwitowaniem Przesyłki priorytetowe dostarczane są do adresata w następnym dniu po nadaniu przesyłki, zaś wszelkie pozostałe w ciągu 3 dni roboczych od momentu nadania. Termin wykonania zamówienia - zamówienie będzie realizowane w okresie od 01.07.2009r. do 31.12.2011r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 641211001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa Zamówień Publicznych tj.: - Wykonawca musi prowadzić działalność w zakresie będącym przedmiotem zamówienia oraz posiadać zezwolenie Prezesa Urzędu Regulacji Telekomunikacji i Poczty/ Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej na wykonywanie działalności pocztowej w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczenia przesyłek z korespondencją, - posiadać potencjał ludzki umożliwiający zapewnienie odbioru i dostarczania przesyłek od poniedziałku do piątku. Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki, o których mowa w pkt. 1 na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy i na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów żądanych przez Zamawiającego potwierdzających spełnianie tych warunków, o których mowa w pkt. 6 SIWZ 3 Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie Wykonawca spełnia lub nie spełnia poszczególne warunki.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.W przypadku gdy o udzielenie zamówienia będzie ubiegał się wykonawca którego siedziba lub miejsce zamieszkania jest poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentu wskazanego w pkt. 1 składa dokument wystawiony w kraju w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Zezwolenie na wykonywanie działalności pocztowej w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek z korespondencją wydane przez Prezesa Urzędu Regulacji Telekomunikacji i Poczty / Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej. 4.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Dokumenty winny być przedstawione w postaci oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.praca.swidnica.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach