Przetargi.pl
USŁUGA DORĘCZANIA PRZEKAZÓW PIENIĘŻNYCH / POCZTOWYCH DLA KLIENTÓW MIEJSKIEGO OŚRODKA POMOCY RODZINIE W KIELCACH W 2020 ROKU

Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Kielcach ogłasza przetarg

  • Adres: 25-544 Kielce, ul. Studzienna
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 413 312 524 , fax. 413 685 057
  • Data zamieszczenia: 2019-12-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Kielcach
    ul. Studzienna 2
    25-544 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. 413 312 524, fax. 413 685 057
    REGON: 36770510000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mopr.kielce.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    USŁUGA DORĘCZANIA PRZEKAZÓW PIENIĘŻNYCH / POCZTOWYCH DLA KLIENTÓW MIEJSKIEGO OŚRODKA POMOCY RODZINIE W KIELCACH W 2020 ROKU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi dostarczania świadczeń pieniężnych w formie przekazów na rzecz klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Kielcach w 2020 roku, dostarczenia 18 000 przekazów i zwrotu 100 nieodebranych świadczeń. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (zakres czynności) został określony w załączniku nr 2 do SIWZ. Zamawiający w oparciu o art. 29 ust. 3a ustawy Pzp , wymaga aby przez cały okres realizacji usługi wykonawca zatrudniał na umowę o pracę (zgodnie z art. 22 § 1 i art. 25 § 1 Kodeksu pracy)co najmniej 50% pracowników bezpośrednio związanych z wykonywaniem usług stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia. Ilość pracowników niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia określa wykonawca , uwzględniając wielkość i złożoność zamówienia. Wykonawca na każdym etapie realizacji umowy uprawniony jest do wprowadzenia dodatkowych pracowników lub wymiany tych zgłoszonych przed podpisaniem umowy. Zgodnie z powyższym zapisem wymóg zatrudnienia na podstawie przepisów prawa pracy dotyczy zarówno wykonawców jak i ewentualnych podwykonawców. Wykonawca w czasie realizacji zamówienia musi dysponować co najmniej 3 punktami odbioru awizowanych przekazów , zlokalizowanymi na terenie miasta Kielce, czynnymi przez co najmniej 5 godzin w dni robocze .
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64110000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 4 000,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Na potwierdzenie spełnienia tego warunku należy złożyć oświadczenie. Wykonawcy występujący wspólnie - każdy z nich składa oświadczenie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji na temat kwoty jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia , firm oraz adresów wykonawców , którzy złożyli oferty w wymaganym terminie , ceny , terminu wykonania zamówienia , okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach , każdy Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej , o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 i art.24 ust.11 ustawy Pzp- zał. nr 6 do SIWZ. 2. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu , w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia lub jego części , polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów , niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych . Wykonawca , który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów , musi udowodnić zamawiającemu , że realizując zamówienie , będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów , w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zamawiający ocenia czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada , czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia , o których mowa w art. 24 ust.5 pkt 1) i 8) ustawy Pzp. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia , kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia , wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów , jeśli podmioty te zrealizują usługi , do realizacji których te zdolności są wymagane . Wykonawca , który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów , odpowiada solidarnie z podmiotem , który zobowiązał się do udostępnienia zasobów , za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nie udostępnienia tych zasobów , chyba że za nie udostępnienie zasobów nie ponosi winy. W celu oceny , czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp , będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny , czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający wymaga dokumentu , który określa : a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, d) czy podmiot , na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia , kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia , realizuje roboty budowlane usługi , których wskazane zdolności dotyczą . Zobowiązanie podmiotów trzecich należy w oryginale załączyć do oferty. 3. Do oferty należy dołączyć oświadczenie w zakresie obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO- zał. nr 7 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach