Przetargi.pl
usługa doradztwa w zakresie zamówień publicznych i reprezentacji przy prowadzeniu postępowań przetargowych w ramach projektu, współfinansowanego z grantu bezpośredniego z Komisji Europejskiej pn. Auschwitz - Zachowanie Autentyzmu, dziewięć zadań na lata 2012-2015

Państwowe Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu ogłasza przetarg

  • Adres: 32-603 Oświęcim, ul. Więźniów Oświęcimia 20
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 033 8432022 , fax. 033 8431934
  • Data zamieszczenia: 2011-12-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowe Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu
    ul. Więźniów Oświęcimia 20 20
    32-603 Oświęcim, woj. małopolskie
    tel. 033 8432022, fax. 033 8431934
    REGON: 00027601500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.auschwitz.org
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa Instytucja Kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    usługa doradztwa w zakresie zamówień publicznych i reprezentacji przy prowadzeniu postępowań przetargowych w ramach projektu, współfinansowanego z grantu bezpośredniego z Komisji Europejskiej pn. Auschwitz - Zachowanie Autentyzmu, dziewięć zadań na lata 2012-2015
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Określenie przedmiotu zamówienia. 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług doradztwa w zakresie zamówień publicznych w przedmiocie przygotowania i przeprowadzenia planowanych 17 postępowań o udzielenie zamówienia publicznego do momentu zawarcia przez Zamawiającego umów w sprawie zamówień publicznych realizowanych w ramach projektu, współfinansowanego z grantu bezpośredniego z Komisji Europejskiej pn. Auschwitz - Zachowanie Autentyzmu, dziewięć zadań na lata 2012 - 2015 na podstawie stosownych pełnomocnictw a także reprezentacji Zamawiającego w postępowaniach odwoławczych przed Krajową Izbą Odwoławczą w zakresie wynikającym z toku ww postępowań o udzielenie zamówienia publicznego. Ostateczna ilość postępowań do przeprowadzenia będzie wynikać z faktycznych potrzeb Zamawiającego. Zamawiający przewiduje zwiększenie o 2 (dwa) i zmniejszenie o 2 (dwa) ilości postępowań do przygotowania i przeprowadzenia. Opis przedmiotu zamówienia 2. Planowane postępowania do przeprowadzenia: 1) Roboty budowlane dotyczące wzmocnienia stropów w bloku o nr inw. A-24 - termin przekazania Zamawiającemu kompletnej SIWZ wraz z załącznikami i wzorem umowy do 15 marca 2012 r., planowany tryb postępowania: przetarg nieograniczony, szacunkowa wartości przedmiotu zamówienia wynosi 300.000,00 zł. 2) Roboty budowlane obejmujące montaż SUG w magazynach Zbiorów (blok o nr inw. A-25) - termin przekazania Zamawiającemu kompletnej SIWZ wraz z załącznikami i wzorem umowy do 28 lutego 2012 r., planowany tryb postępowania: przetarg nieograniczony, szacunkowa wartość przedmiotu zamówienia wynosi 813.008,13 zł. 3) Roboty budowlane obejmujące wykonanie instalacji SUG w magazynach Zbiorów (blok o nr inw. A-19) oraz w Archiwum (blok o nr inw. A-24) termin przekazania Zamawiającemu kompletnej SIWZ wraz z załącznikami i wzorem umowy do 28 lutego 2013 r., planowany tryb postępowania: przetarg nieograniczony, szacunkowa wartość przedmiotu zamówienia wynosi 2.390. 243,90 zł. 4) Roboty budowlane i prace konserwatorskie baraków drewnianych o nr inw. B-154 i B-159 - termin przekazania Zamawiającemu kompletnej SIWZ wraz z załącznikami i wzorem umowy do 15 lipca 2012 r., planowany tryb postępowania przetarg nieograniczony, szacunkowa wartość przedmiotu zamówienia wynosi 1.599.268,29 zł. 5) Usługa nadzoru konserwatorskiego nad ww robotami i pracami w barakach - termin przekazania Zamawiającemu kompletnej SIWZ wraz z załącznikami i wzorem umowy do 15 lipca 2012 r., przewidywany tryb postępowania przetarg nieograniczony, szacunkowa wartość przedmiotu zamówienia wynosi 61.788,62 zł. 6) Usługa nadzoru inwestorskiego nad ww robotami i pracami w barakach, termin przekazania Zamawiającemu kompletnej SIWZ wraz z załącznikami i wzorem umowy do 15 lipca 2012 r., przewidywana procedura przetarg nieograniczony, szacunkowa wartość przedmiotu zamówienia wynosi 60.162,60 zł. 7) Usługa wykonania, dostawy i montażu specjalistycznych szaf na eksponaty - związana z zadaniem Modernizacji magazynów na walizy, termin przekazania Zamawiającemu kompletnej SIWZ wraz z załącznikami i wzorem umowy do 30 kwietnia 2012 r., przewidywany tryb postępowania przetarg nieograniczony, szacunkowa wartość przedmiotu zamówienia wynosi 2.170.007,32 zł. 8) Usługa dezynfekcji zabytkowych waliz - związana z zadaniem Modernizacji magazynów na walizy, termin przekazania Zamawiającemu kompletnej SIWZ wraz z załącznikami i wzorem umowy do 31 lipca 2012 r., przewidywany tryb postępowania przetarg nieograniczony, szacunkowa wartość przedmiotu zamówienia wynosi 357.723,58 zł. 9) Dostawa sprzętu UPS i dysków do macierzy dla Repozytorium Cyfrowego - związana z zadaniem Rozbudowa systemu długoterminowego przechowywania danych oraz Repozytorium Cyfrowego - termin przekazania Zamawiającemu kompletnej SIWZ wraz z załącznikami i wzorem umowy do 31 maja 2012 r., planowany tryb postępowania przetarg nieograniczony, szacunkowa wartość przedmiotu postępowania wynosi 231.707,32 zł. 10) Usługa rozbudowy Repozytorium Cyfrowego polegająca na stworzeniu, zainstalowaniu i wdrożeniu dodatkowych modułów do programu komputerowego obsługującego Repozytorium Cyfrowe - związana z zadaniem Rozbudowa systemu długoterminowego przechowywania danych oraz Repozytorium Cyfrowego - termin przekazania Zamawiającemu kompletnej SIWZ wraz z załącznikami i wzorem umowy do 31 maja 2012 r., planowana procedura przetarg nieograniczony, szacunkowa wartość przedmiotu zamówienia wynosi 158.536,59 zł. 11) Dostawa komory klimatycznej do Pracowni Konserwatorskiej - związana z zadaniem Zakup sprzętu do pracowni konserwatorskiej - termin przekazania Zamawiającemu kompletnej SIWZ wraz z załącznikami i wzorem umowy do 28 lutego 2012 r., planowany tryb przetarg nieograniczony, szacunkowa wartość przedmiotu zamówienia wynosi 69.105,69 zł. 12) Dostawa specjalistycznej szlifierki do Pracowni Konserwatorskiej - związana z zadaniem Zakup sprzętu do pracowni konserwatorskiej - termin przekazania Zamawiającemu kompletnej SIWZ wraz z załącznikami i wzorem umowy do 30 kwietnia 2013 r., przewidywany tryb przetarg nieograniczony, szacunkowa wartość przedmiotu zamówienia wynosi 73.170,73 zł. 13) Dostawa urządzenia XRF do Pracowni Konserwatorskiej - związana z zadaniem Zakup sprzętu do pracowni konserwatorskiej - termin przekazania Zamawiającemu kompletnej SIWZ wraz z załącznikami i wzorem umowy do 30 kwietnia 2014 r., planowany tryb przetarg nieograniczony, szacunkowa wartość przedmiotu zamówienia wynosi 121.951,22 zł. 14) Usługa konserwacji tałesów - związana z zadaniem Konserwacja waliz i tałesów oraz konserwacja i skanowanie dokumentów archiwalnych - termin przekazania Zamawiającemu kompletnej SIWZ wraz z załącznikami i wzorem umowy do 31 stycznia 2013 r., planowany tryb przetarg nieograniczony, szacunkowa wartość postępowania wynosi 121.951,22 zł. 15) Usługa obejmująca wykonanie badań archeologicznych terenu odcinka B I usytuowanego na terenie Muzeum - związana z zadaniem Badanie terenu dotyczące odcinka B I wraz z przylegającym terenem oczyszczalników (Auschwitz II-Birkenau) termin przekazania Zamawiającemu kompletnej SIWZ wraz z załącznikami i wzorem umowy do 31 marca 2012 r., zakładany tryb przetarg nieograniczony, szacunkowa wartość przedmiotu zamówienia wynosi 516.260,16 zł, 16) Usługa obejmująca wykonanie badań hydrogeologicznych terenu odcinka BI znajdującego się na terenie Muzeum - związana z zadaniem Badanie terenu dotyczące odcinka B I wraz z przylegającym terenem oczyszczalników (Auschwitz II-Birkenau) - termin przekazania Zamawiającemu kompletnej SIWZ wraz z załącznikami i wzorem umowy do 31 marca 2012 r., zakładany tryb przetarg nieograniczony, szacunkowa wartość przedmiotu zamówienia wynosi 256.097,56 zł. 17) Usługa audytu finansowego - termin przekazania Zamawiającemu kompletnej SIWZ wraz z załącznikami i wzorem umowy do 31 marca 2012 r., planowany tryb przetarg nieograniczony, szacunkowa wartość przedmiotu zamówienia wynosi 109.264,72 zł. 3. Wykonawca będzie realizował przedmiot zamówienia w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w Zleceniu. Zakres usług będzie obejmował w szczególności: 3.1. Każde z ww postępowań będzie realizowane w następujących etapach: Etap I a) weryfikacja pod względem formalno-prawnym opisu przedmiotu zamówienia, b) weryfikacja trybu udzielenia zamówienia, c) ustalenie warunków udziału w postępowaniu jakie muszą spełnić Wykonawcy ubiegający się o dane zamówienie, d) ustalenie kryteriów oceny ofert, e) sporządzenie wzoru umowy, f) sporządzenie specyfikacji istotnych warunków zamówienia zawierającą wszystkie elementy wymagane prawem, g) sporządzenie ogłoszenia o zamówieniu, h) niezwłoczne udzielanie wyjaśnień i odpowiedzi Zamawiającemu dotyczących przygotowanych dokumentów. Etap II a) sporządzanie odpowiedzi na wpływające pytania do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, b) sporządzenie modyfikacji specyfikacji istotnych warunków zamówienia, c) sporządzanie ogłoszeń o zmianie ogłoszenia, d) niezwłoczne sporządzanie odpowiedzi na informacje wniesione przez Wykonawców na czynności podjęte lub zaniechane przez Zamawiającego w toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, e) sporządzanie ustawowo wymaganych pism wynikających z toku postępowania, f) niezwłoczne udzielanie wyjaśnień i odpowiedzi Zamawiającemu dotyczących przygotowanych dokumentów. Etap III a) uczestnictwo w procesie badania i oceny złożonych ofert, w szczególności w ocenie prawno-formalnej ofert, spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawców, spełnienia wymagań w ramach opisu przedmiotu zamówienia wraz z udziałem w posiedzeniach komisji i sporządzaniem notatek z jej posiedzenia, b) sporządzenie ustawowo wymaganych pism (m.in. wezwań, zawiadomień, informacji) kierowanych do Wykonawców w toku procesu badania i oceny ofert, c) sporządzenie rozstrzygnięć postępowań (m. in. zawiadomień o wyborze najkorzystniejszej oferty, informacji o unieważnieniu postępowania), d) sporządzenie na bieżąco protokołu z postępowania, e) sporządzenie ogłoszenia o udzieleniu zamówienia, f) udzielanie wyjaśnień i odpowiedzi Zamawiającemu dotyczących przygotowanych dokumentów. 3.2. Zamawiający zastrzega, że podział postępowań na etapy nie jest równoznaczny z dopuszczeniem rozliczenia częściowego. Sposób rozliczenia będzie wynikał ze Zleceń, przy czym Zlecenie będzie wystawiane na poszczególne postępowania, o których mowa w dziale III pkt 2 niniejszej SIWZ lub ich części. Wynagrodzenie za postępowanie będzie ustalane przez Zamawiającego na podstawie sumy cen jednostkowych za etapy w danym postępowaniu podane w formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ). 4. Wykonawca jest zobowiązany do wykonywania innych czynności niezbędnych do przeprowadzenia postępowań, o których mowa w dziale III pkt 2. 5. Dodatkowo niezależnie od etapów postępowania zakres usług doradczych będzie obejmował: 5.1. sporządzenie ekspertyz, analiz i opinii do umów zawartych przez Zamawiającego w wyniku przeprowadzonych postępowań o których mowa w pkt 2 działu III - zakładana liczba godzin to 160. 5.2. sporządzanie odpowiedzi na złożone odwołania, 5.3. reprezentowanie Zamawiającego przed Krajową Izbą Odwoławczą, 6. Zamawiający zastrzega, że przygotowana przez Wykonawcę kompletna SIWZ wraz z załącznikami i wzorem umowy będzie podlegać zatwierdzeniu przez Zamawiającego i Komisję Europejską. W przypadku braku w/w zatwierdzenia, Wykonawca będzie zobowiązany do niezwłocznego przystąpienia do skorygowania dokumentów, w terminie określonym przez Zamawiającego, w taki sposób aby ostatecznie zostały zatwierdzone.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 791110005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 48 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 7.000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych PLN 00/100) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.auschwitz.org
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach