Przetargi.pl
Usługa doradztwa indywidualnego w zakresie zakładania i prowadzenia działalności gospodarczej w ramach projektu Biuro Wspierania Przedsiebiorczości realizowanego przez Gminę Miasto Ełk i Miasto Oziersk (Obwód Kaliningradzki) z Programu Współpracy Transgranicznej EISP Litwa-Polska-Rosja 2007-2013 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Miasto Ełk ogłasza przetarg

  • Adres: 19-300 Ełk, ul. M. J. Piłsudskiego 4
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 087 73 26 200 , fax. 087 73 26 230
  • Data zamieszczenia: 2013-02-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Ełk
    ul. M. J. Piłsudskiego 4 4
    19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 087 73 26 200, fax. 087 73 26 230
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.elk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa doradztwa indywidualnego w zakresie zakładania i prowadzenia działalności gospodarczej w ramach projektu Biuro Wspierania Przedsiebiorczości realizowanego przez Gminę Miasto Ełk i Miasto Oziersk (Obwód Kaliningradzki) z Programu Współpracy Transgranicznej EISP Litwa-Polska-Rosja 2007-2013 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem oferty jest usługa doradztwa indywidualnego w zakresie zakładania i prowadzenia działalności gospodarczej w ramach projektu Biuro Wspierania Przedsiebiorczości realizowanego przez Gminę Miasto Ełk i Miasto Oziersk (Obwód Kaliningradzki) z Programu Współpracy Transgranicznej EISP Litwa-Polska-Rosja 2007-2013 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej; 2. Zakres wykonywanych zadań obejmuje: 1) Doradztwo w zakresie rozpoczynania działalności gospodarczej - 2 doradców. 2) Doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej - 1 doradca. 3. Usługa doradztwa będzie świadczona na terenie Miasta Ełk osobom bezrobotnym zameldowanym/zamieszkałym w Mieście Ełk oraz przedsiębiorcom z sektora MŚP zameldowanym/zamieszkałym/mającym siedzibę w Mieście Ełk zarejestrowanym w CEIDG lub KRS lub mającym zamiar rozpocząć działalność gospodarczą ze stałym miejscem wykonywania działalności na terenie Miasta Ełk; 4. Zamawiający zapewni pomieszczenie na potrzeby prowadzenia doradztwa. Doradztwo indywidualne będzie się odbywało od poniedziałku do piątku w godzinach ustalonych z Zamawiającym; 5. Doradztwo będzie mogło być prowadzone w miejscach i czasie ustalonym między Wykonawcą a odbiorcą usługi (np. w miejscu prowadzenia działalności gospodarczej) i nie stanowi podstawy do zwiększania wynagrodzenia Wykonawcy; 6. Porady będą świadczone indywidualnie, tzn. pojedynczej osobie fizycznej lub przedsiębiorcy, i będą dostosowane do indywidualnych potrzeb odbiorców. Przez poradę rozumie sie udzielenie wsparcia osobie fizycznej lub przedsiębiorcy w zakresie ustalonym w pkt.2. 7. Porady będą świadczone w każdym miesiącu obowiązywania umowy, w oparciu o miesięczny harmonogram doradztwa przedstawiany do akceptacji Zamawiającego, zawierający listę osób i instytucji, którym zostanie udzielone wsparcie, wraz z terminem świadczenia usługi. Dokonywanie zmian w harmonogramie będzie możliwe po każdorazowym uzyskaniu zgody Zamawiającego; 8. Każdy z doradców zrealizuje miesięcznie nie więcej niż 10 godzin doradztwa. Miesięczna ilość godzin świadczonych usług może ulec zwiększeniu po każdorazowym uzyskaniu zgody Zamawiającego; 9. Przez godzinę porady rozumie się 60 minut. Godzina świadczenia usług doradczych nie obejmuje czasu dojazdu Wykonawcy do miejsca świadczenia usług ani czasu poświęconego na inne czynności niezbędne do świadczenia usługi, nie polegające na jej wykonaniu; 10. Jedna porada nie może trwać dłużej niż 1,5 godziny. Jedna osoba/firma będzie mogła skorzystać z maksymalnie 3 porad w danym miesiącu. 11. Wykonawca jest zobowiązany do przeprowadzenia w okresie realizacji zamówienia łącznie 576 godzin doradztwa obejmujących 432 porady; 12. Wykonawca skieruje do realizacji zadania osoby posiadające kwalifikacje niezbędne do realizacji zadania. Świadczenie przedmiotu zamówienia będzie odbywało się z wykorzystaniem osób wskazanych w ofercie przez Wykonawcę do realizacji niniejszego zamówienia; 13. Za rekrutację uczestników projektu odpowiedzialny jest Wykonawca. Wykonawca przedstawi do akceptacji Zamawiającego metodologię pozyskiwania osób do doradztwa w ciągu 7 dni od dnia zawarcia umowy; 14. Wykonawca ponosi we własnym zakresie koszty dojazdu do i z miejsca świadczenia usług doradczych; 15. Zamawiający zobowiązuje się do podjęcia działań informacyjno-promocyjnych wspomagających proces rekrutacji; 16. Zamawiający zapłaci Wykonawcy miesięczne wynagrodzenie będące iloczynem godzin zrealizowanego doradztwa i stawki brutto za godzinę doradztwa; 17. Zapłata za zrealizowane usługi będzie dokonywana miesięcznie za faktycznie zrealizowane usługi doradcze, na podstawie podpisów na miesięcznych kartach doradztwa indywidualnego; 18. W postępowaniach w sprawie udzielania zamówień publicznych lub zawarcia umów o dotacje finansowanych na podstawie art. 21 Rozporządzenia (WE) Nr 1638/2006 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 24 października 2006 r, uczestniczyć mogą osoby fizyczne oraz osoby prawne będące obywatelami lub mające siedzibę na terytorium państwa członkowskiego Wspólnoty, kraju będącego beneficjentem niniejszego rozporządzenia, kraju będącego beneficjentem pomocy z instrumentu pomocy przedakcesyjnej ustanowionego rozporządzeniem Radu (WE) nr 1085/2006 z dnia 17 lipca 2006 r. ustanawiającym instrument pomocy przedakcesyjnej (IPA) lub państwa członkowskiego EOG oraz organizacje międzynarodowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 853123208
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.warmia.mazury.pl/elk_gmina_miejska/zamowienia_publiczne/50/status/0/rodzaj/0/wzp/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach