Przetargi.pl
Usługa doradczo-ekspercka w zakresie Opracowania biznes planu wraz z analizami finansowymi opłacalności wejść kapitałowych dla inkubowanych pomysłów, zgłoszonych w ramach realizacji projektu INNOVA-INVEST inwestycje w innowacyjne przedsięwzięcia w Lubelskim Parku Naukowo- Technologicznym

Lubelski Park Naukowo-Technologiczny Spółka Akcyjna ogłasza przetarg

  • Adres: 20-262 Lublin, ul. Dobrzańskiego 3
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 534 61 00 , fax. 81 531 85 48
  • Data zamieszczenia: 2014-02-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Lubelski Park Naukowo-Technologiczny Spółka Akcyjna
    ul. Dobrzańskiego 3 3
    20-262 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 81 534 61 00, fax. 81 531 85 48
    REGON: 06000517200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka Akcyjna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa doradczo-ekspercka w zakresie Opracowania biznes planu wraz z analizami finansowymi opłacalności wejść kapitałowych dla inkubowanych pomysłów, zgłoszonych w ramach realizacji projektu INNOVA-INVEST inwestycje w innowacyjne przedsięwzięcia w Lubelskim Parku Naukowo- Technologicznym
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamawiana usługa jest realizowana w ramach projektu INNOVA-INVEST inwestycje w innowacyjne przedsięwzięcia w Lubelskim Parku Naukowo-Technologicznym realizowanego w ramach III Osi Priorytetowej, Działanie 3.1 Inicjowanie działalności innowacyjnej Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka. Głównym Celem projektu jest wsparcie w zakresie tworzenia na bazie innowacyjnych pomysłów nowych przedsiębiorstw, w tym spin offów, poprzez doradztwo w zakresie tworzenia przedsiębiorstw, świadczenia usług niezbędnych dla nowopowstałych przedsiębiorstw oraz zasilenia finansowego nowopowstałego przedsiębiorcy w formie objęcia udziałów w tworzonej spółce. 3.2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na wykonaniu 40 opracowań eksperckich Opracowania biznes planu wraz z analizami finansowymi opłacalności wejść kapitałowych dla inkubowanych pomysłów, ze szczególnym uwzględnieniem następujących branż medycznej, ochrony środowiska OZE, biotechnologii, chemicznej, zgłoszonych w ramach realizacji projektu INNOVA-INVEST inwestycje w innowacyjne przedsięwzięcia w Lubelskim Parku Naukowo-Technologicznym. 3.3. Wykonawcy przedmiotowe opracowania będą wykonywali na podstawie dokumentów otrzymanych od Zamawiającego. Zamawiający przewiduje w okresie obowiązywania umowy wykonanie 40 opracowań eksperckich w zakresie przedmiotu zamówienia. 3.4. Zamawiający, zgodnie z harmonogramem projektu przewiduje zlecenie do wykonania 40 ww. opracowań, dla 40 innowacyjnych rozwiązań. Każdorazowe opracowanie biznes planu powinno uwzględniać prognozy w okresie min 5 lat oraz zawierać następujące treści a) streszczenie w języku niespecjalistycznym, b) informacje o przedsiębiorcy (doświadczenie, potencjał, kapitał), c)szczegółowy opis innowacyjnego pomysłu-produktu-usługi, d) rynek i konkurencja dla innowacyjnego pomysłu-produktu-usługi, w tym analizę wielkości rynku i jego rozwoju, analizę rynku w podziale na segmenty i wyboru segmentu docelowego dla proponowanego rozwiązania, badanie konkurencji, badanie kluczowych elementów otoczenia, które w największym stopniu mogą wpływać na przedsięwzięcie, badanie potrzeb i preferencji klientów e) plan marketingowy i sprzedaż, w tym określenie grupy docelowych klientów i rynków, opis potencjału rynkowego produktu-usługi, wymagane kroki do uzyskania sprzedaży, bezpośredniej konkurencji i sposobów konkurowania na wybranych rynkach model biznesowy i organizacja przedsiębiorstwa, f) główne koszty wdrożenia innowacyjnego pomysłu-produktu-usługi wraz z uzasadnieniem w podziale na koszty inwestycyjne, marketingowe stałe (z wydzieleniem kosztów zarządu) zmienne g) analiza strategiczna, w tym długoterminowe plany działalności, potrzeby w kolejnych latach (zgodność z dokumentami strategicznymi dotyczącymi wsparcia rozwoju przedsiębiorczości) harmonogram realizacji wdrożenia innowacyjnego pomysłu-produktu-usługi, h) analizę finansową przedsięwzięcia kapitałowego (prognoza min. 5 lat), w tym prognozy bilansu, rachunku zysków i strat oraz przepływów finansowych wg wzorów obowiązujących dla ww. dokumentów zgodnie z Ustawą o rachunkowości, źródła i plan finansowania (prognoza min. 5 lat), ocenę finansową (w tym ocenę na podstawie zestawień planu finansowego oraz ocenę wskaźnikową), ocenę efektywności inwestycji (w tym wartość zaktualizowana netto NPV, wewnętrzna stopa zwrotu IRR, wskaźnik zyskowności inwestycji PI), analizę progu rentowności, analizę ryzyka, analizę wrażliwości i ryzyka i) podsumowanie zidentyfikowanie znaczących szans na komercyjny sukces powstającego przedsiębiorstwa wraz z jednoznaczną opinią w zakresie planowanej opłacalności, 3.5. Szczególnie istotnym wynikiem końcowym ww. pracy jest jednoznaczną opinia w zakresie identyfikacji oraz określenia szans na komercyjny sukces analizowanego przedsiębiorstwa, którego działalność oparta jest na innowacyjnym pomyśle. 3.6. Każdy opracowany dokument w ramach tworzenia biznes planu zgodnie z pkt 3.4 musi zostać zaakceptowany przez Zamawiającego w zakresie zgodności z przedmiotem zamówienia. 3.7. Plan biznes planu Zamawiający otrzyma od wykonawcy w czasie nie dłuższym niż 7 dni roboczych od dnia przekazania dokumentów przez zamawiającego, będących materiałem do opracowania tego planu. 3.8. Wersje wstępnych biznes planów, analiz finansowych z zakresu przedmiotu zamówienia Zamawiający otrzyma od Wykonawcy w czasie nie dłuższym niż 20 dni roboczych od dnia przekazania dokumentów przez zamawiającego, będących materiałem do opracowania wstępnych biznes planów. 3.9. Wersja ostateczna biznes planów musi być przekazana do zamawiającego nie później niż 40 dni roboczych po przekazaniu dokumentów przez zamawiającego, będących materiałem do opracowania biznes planów. 3.10. Zamawiający planuje cztery tury konkursu, dwie tury konkursu w roku 2014 (II i III kwartał) i dwie tury w roku 2015 (I i II kwartał) 3.11. Po każdej turze konkursowej zostanie wybranych 10 przedsięwzięć do opracowania przedmiotu zamówienia, jednocześnie zastrzega się możliwość zmniejszenia lub zwiększenia liczby pomysłów zlecanych do badania, w zależności od okoliczności faktycznych jakie zaistnieją w toku realizacji przedmiotowego projektu na potrzeby, którego zlecane będzie wykonanie przedmiotowych opracowań. Razem zostanie przekazanych do opracowania 40 biznes planów. 3.12. Realizacja umowy zawartej z Wykonawcą Wykonawcami wyłonionymi w niniejszym postępowaniu będzie się odbywać na podstawie zawartej umowy. Realizacja umowy odbywać się będzie w częściach na podstawie jednostkowych zleceń zgodnie ze wzorem załączonym do projektu umowy (wystawianych każdorazowo na wykonanie konkretnego opracowania dla badanego pomysłu), w cenie jednostkowej jaką zaoferował Wykonawca w swojej ofercie. 3.13. Forma wykonania opracowania w zakresie przedmiotu zamówienia 3.14. Powyższe opracowania będące wynikiem końcowym prac Wykonawcy powinny być sporządzone przy zastosowaniu poniższych zasad a) typ czcionki Arial, b) rozmiar czcionki 11, c) interlinia 1, d) kolor czcionki czarny, e) marginesy 2,5 cm f) minimalna liczba stron 25 g) ilość egzemplarzy - 3 (forma papierowa) forma elektroniczna w pliku edytowalnym w MSWord doc i MsExcel xls i w Adobe Reader pdf (płyta CD lub zabezpieczony przed skasowaniem nośnik z interface USB), h) każdy egzemplarz powinien być trwale spięty, strony winny być ponumerowane, i) każdy egzemplarz powinien zawierać dane wykonawcy oraz autora i być potwierdzony podpisem przez Wykonawcę oraz autora
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 732000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 20 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 7. Wymagania dotyczące wadium. 7.1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 4800,00 PLN (słownie: cztery tysiące osiemset złotych). 7.2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 30 1050 1953 1000 0023 6495 7213 ING Bank Śląski SA przed terminem składania ofert, z podaniem tytułu wadium - przetarg nieograniczony b) poręczeniach bankowych; c) poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo - kredytowych; d) gwarancjach bankowych; e) gwarancjach ubezpieczeniowych; f) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 7.3. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. Wadium wnoszone w ww. formie powinno być wystawione na: Lubelski Park Naukowo-Technologiczny S.A., 20-262 Lublin, ul. Dobrzańskiego 3. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r - Prawo zamówień publicznych. 7.4. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany w pkt 7.2.a) rachunek bankowy Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. Terminem wpływu wadium jest termin uznania rachunku bankowego Zamawiającego. 7.5. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych 7.6. Zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadku gdy Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. c) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Jakość
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lpnt.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach