Przetargi.pl
Usługa dezynfekcji, dezynsekcji i deratyzacji oraz monitoringu występowania szkodników opartego na założeniach systemu HACCP w budynkach administrowanych przez Jednostkę Wojskową Nr 6021.

Jednostka Wojskowa Nr 6021 ogłasza przetarg

  • Adres: 00-909 Warszawa, Żwirki i Wigury
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 261847581 , fax. 261847577
  • Data zamieszczenia: 2017-10-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa Nr 6021
    Żwirki i Wigury 9/13
    00-909 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 261847581, fax. 261847577
    REGON: 146268471
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ozgst.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa dezynfekcji, dezynsekcji i deratyzacji oraz monitoringu występowania szkodników opartego na założeniach systemu HACCP w budynkach administrowanych przez Jednostkę Wojskową Nr 6021.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie usługi dezynfekcji, dezynsekcji i deratyzacji oraz monitoringu występowania szkodników opartego na założeniach systemu HACCP w budynkach administrowanych przez Jednostkę Wojskową Nr 6021. kod CPV: 90921000-9 - usługi dezynfekcji i dezynsekcji budynków 90922000-6 - usługi zwalczania szkodników 90923000-3 - usługi odszczurzania Do obowiązków WYKONAWCY należy: 1) Przygotowanie ,,Programu zwalczania, profilaktyki oraz monitorowanego nadzoru występowania szkodników opartego na założeniach systemu HACCP (Hazard Analysis and Critical Control Point) oddzielnie dla każdej Grupy Zabezpieczenia. 2) Likwidacja i trwała ochrona przed szkodnikami na zasadzie monitorowania występowania szkodników i ochrony przed szkodnikami (czynności serwisowe usługi w zakresie dezynfekcji, dezynsekcji, deratyzacji, zwanej dalej DDD). 3) Jednorazowy montaż lub wymiana urządzeń monitorujących wynikających z eksploatacji i z opracowanego programu zwalczania szkodników w terminie 30 dni od daty zawarcia umowy. Urządzenia monitorujące i części urządzeń monitorujących wymienione na nowe w okresie obowiązywania umowy przez WYKONAWCĘ stają się własnością ZAMAWIAJĄCEGO. 4) Usługi w zakresie DDD w obiektach w zależności od potrzeb na zgłoszenie ZAMAWIAJĄCEGO oraz zapobiegawczo zgodnie z harmonogramem i formularzem cenowym. 5) WYKONAWCA będzie wykonywał ww. usługę zgodnie z założeniami systemu HACCP (Hazard Analysis and Critical Control Point) na zasadzie monitorowania nadzoru występowania szkodników i ochrony przed szkodnikami w sposób skuteczny i ciągły. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączniku Nr 1 oraz Nr 2.1, 2.2 i 2.3 do SIWZ (tj.: Opis przedmiotu zamówienia i szczegółowe zestawienia powierzchni i urządzeń objętych usługą DDD). Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia zakresu przedmiotu zamówienia (np. wyłączenia z eksploatacji budynków, na których realizowana jest usługa) w przypadku zaistnienia okoliczności organizacyjnych i formalnych a także zmiany uwarunkowań prawnych. ZAMAWIAJĄCY wymaga zatrudnienia przez WYKONAWCĘ lub PODWYKONAWCĘ na podstawie umowy o pracę minimum dwie osoby wykonujące czynności w zakresie dezynfekcji, dezynsekcji, deratyzacji, zwanej dalej DDD, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2016r. poz. 1666 z późn. zm.).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: ZAMAWIAJĄCY nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie WYKONAWCA zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: WYKONAWCY wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy (lider konsorcjum). Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty. Pełnomocnictwo dla ustanowionego pełnomocnika (lidera konsorcjum) powinno jednoznacznie wskazywać pełnomocnika, określać zakres pełnomocnictwa oraz termin jego ważności a także precyzować postępowanie, do którego się odnosi. Musi też wskazywać wszystkich WYKONAWCÓW wspólnie ubiegających się o zamówienie i być podpisane przez każdego z nich. Jeżeli oferta podpisana jest przez Pełnomocnika, do oferty należy dołączyć dokument pełnomocnictwa, z którego będzie wynikało umocowanie pełnomocnika do złożenia oferty (należy przez to rozumieć osobę umocowaną prawnie do składania oświadczeń woli, zawierania umów, podpisywania ofert i zaciągania zobowiązań w imieniu WYKONAWCY) Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale albo w formie kopii poświadczonej notarialnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach