Przetargi.pl
usługa czyszczenia metodą mechaniczną i dezynfekcji kanałów wentylacyjnych, centrali oraz wymianę filtrów wstępnych w Klinice Onkologii

Uniwersytecki Dziecięcy Szpital Kliniczny im. L. Zamenhofa w Białymstoku ogłasza przetarg

  • Adres: 15-274 Białystok, ul. J. Waszyngtona 17
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 7450595 , fax. 085 7450595
  • Data zamieszczenia: 2009-12-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytecki Dziecięcy Szpital Kliniczny im. L. Zamenhofa w Białymstoku
    ul. J. Waszyngtona 17 17
    15-274 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 085 7450595, fax. 085 7450595
    REGON: 00140639400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.udsk.umb.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    usługa czyszczenia metodą mechaniczną i dezynfekcji kanałów wentylacyjnych, centrali oraz wymianę filtrów wstępnych w Klinice Onkologii
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa: - czyszczenia metodą mechaniczną kanałów wentylacyjnych nawiewnych - czyszczenia centrali nawiewnej - dezynfekcja kanałów nawiewnych i wywiewnych - wymiana filtrów: wstępnych, dokładnych, absolutnego (Hepa) - walidacja filtra absolutnego (Hepa ) Zestawienie filtrów: Nawiew: ? wstępny - plisowany 873x360x50 G4 - szt. 2 ? dokładny - kieszeniowy 428x287x600 F9 - szt. 2 ? absolutny 610x610x292 H13- szt. 1 Wywiew: ? kieszeniowy 428x287x300 G4 - szt. 2 w Klinice Onkologi
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 507300001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 7 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: wadium nie jest wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1.1.posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: 1.3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.Celem potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunki udziału, zamawiający wymaga: 2.1.W zakresie warunku wskazanego w ust. 1 pkt. 1.2. wymagane jest: 2.1.1.posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia w tym szczególnie wykonawca wykaże się, że zrealizował w ostatnich 3 latach lub jeżeli okres działalności jest krótszy, w tym okresie minimum 1 usługa odpowiadająca rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia. 2.1.2.w zakresie warunku wskazanego w ust. 1 pkt. 1.3. wymagane jest posiadanie polisy a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 2.Ocena spełniania warunków zostanie dokonana na podstawie przedstawionych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów o których mowa w § 6 SIWZ według formuły spełnia/ nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych: 1.1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku wykonawców, każdy wykonawca składa wyżej wymieniony dokument odrębnie, wspólnicy spółki cywilnej składają zaświadczenie o nie zaleganiu w podatku dochodowym od osób fizycznych i odrębne zaświadczenie dotyczące o nie zaleganiu przez spółkę w podatku od towarów i usług. 1.2. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 1.3.wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonania min. 1 usługa odpowiadająca swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie - (udokumentowanie przez Wykonawcę czyszczenia urządzeń wentylacji mechanicznej, klimatyzacji w zakładach użyteczności publicznej, o wartości nie mniejszej niż 50 000 zł. każda) 1.4.W celu potwierdzenia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 1.5.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 i nie podleganiu wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy (w przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, oświadczenie składa każdy wykonawca) - załącznik nr 2 do s.i.w.z.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.udsk.umb.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach