Kancelaria Prezesa Rady Ministrów ogłasza przetarg
- Adres: 00-583 Warszawa, Al. Ujazdowskie 1/3
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. +4822 6947503 , fax. +48226946392
- Data zamieszczenia: 2015-01-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów
Al. Ujazdowskie 1/3 1/3
00-583 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. +4822 6947503, fax. +48226946392
REGON: 01226172500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.premier.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa certyfikacji systemów zarządzania w 17 urzędach administracji rządowej. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Usługa certyfikacji systemów zarządzania w 17 urzędach administracji rządowej (wskazana w opisie przedmiotu zamówienia i wzorach umów), tj.: przeprowadzenie audytów certyfikujących w 17 urzędach zgodnie z obowiązującymi zasadami, w tym: - w 12 urzędach, pod względem zgodności systemu zarządzania jakością z wymaganiami normy PN-EN ISO 9001:2009 oraz pod względem zgodności wymagań systemu Przeciwdziałania Zagrożeniom Korupcyjnym (część 1 zamówienia), - w 5 urzędach, pod względem zgodności systemu zarządzania jakością z wymaganiami normy PN-EN ISO 9001:2009 (część 2 zamówienia). Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub dwie części zamówienia. Części zamówienia zostały opisane w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 5 do SIWZ - wspólny dla obu części zamówienia). Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców przy realizacji zamówienia, z wyłączeniem zadań dotyczących sprawozdawczości i wydania certyfikatów. W przypadku wykonywania części zamówienia przez podwykonawcę/ów, Wykonawca wskaże w Formularzu oferty, stanowiącym odpowiednio załącznik nr 1a/1b do SIWZ, zadania, które powierzy podwykonawcy/om. Budżet, przewidziany na realizację przedmiotowego zamówienia, wynosi 240 000,00 zł brutto (przy założeniu stawki podatku VAT, zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług - Dz. U. z 2011 r. Nr 177, poz. 1054 - t.j.), w tym: część 1 zamówienia: 199 200,00 zł, część 2 zamówienia: 40 800,00 zł. Stosownie do art. 29 ust. 4 uPzp, dotyczącego klauzuli społecznej, Zamawiający wymaga (dla każdej części zamówienia odrębnie) zatrudnienia przy realizacji przedmiotu zamówienia, na podstawie umowy o pracę, co najmniej 1 osoby, zgodnie z wymaganiami określonymi w pkt. VIII opisu przedmiotu zamówienia oraz w § 17 wzorów umów. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 722250008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: - dla części 1 zamówienia - 4 800,00 zł; - dla części 2 zamówienia - 900,00 zł; przed upływem określonego w SIWZ terminu składania ofert.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: stworzenie prezentacji tematycznej z zakresu certyfikacji ISO 9001 oraz SPZK na konferencję podsumowującą projekt
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.kprm.gov.pl/portal/kpr/84/Postepowania_wszczete.html
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną