Przetargi.pl
Usługa cateringu dla Przedszkola Gminnego w Skibinie w roku szkolnym 2020/2021

Gmina Radziejów ogłasza przetarg

  • Adres: 88-200 Radziejów, ul. Kościuszki
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 542 853 686 , fax. 542 853 337
  • Data zamieszczenia: 2020-07-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Radziejów
    ul. Kościuszki
    88-200 Radziejów, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 542 853 686, fax. 542 853 337
    REGON: 91086666720000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ugradziejow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa cateringu dla Przedszkola Gminnego w Skibinie w roku szkolnym 2020/2021
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest „Usługa cateringu dla Przedszkola Gminnego w Skibinie w roku szkolnym 2020/2021”. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Szczegółowy zakres usługi obejmuje: 1) Przygotowanie i dostawa wyżywienia (śniadanie, obiad) od dnia 01.09.2020 r. do 31.08.2021 r. – z wyłączeniem lipca 2021 r. 2) Posiłki muszą być dostarczane codziennie, przez 5 dni w tygodniu, od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od zajęć przedszkolnych, dla 85 dzieci w wieku przedszkolnym 3-6 lat, które uczęszczają do Przedszkola Gminnego w Skibinie. 3) Przewidywana ilość zestawów żywieniowych w trakcie trwania umowy wynosi 19720. W skład jednego zestawu wchodzi: śniadanie i 2-daniowy obiad. Minimalna liczba dzienna dostarczanych zestawów – 5. 4) Wykonawca najpóźniej na 7 dni roboczych przed rozpoczęciem każdego kolejnego miesiąca świadczenia usług ustali i przedstawi do zatwierdzenia Zamawiającemu propozycje jadłospisu na okres kolejnego miesiąca. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania zmian w jadłospisie. 5) Posiłki muszą być urozmaicone oraz wysokiej jakości, zarówno co do wartości odżywczej, gramatury jak i estetyki, a także uwzględniać polską tradycję kulinarną. Posiłki powinny spełniać poniższe warunki: 5.1. Śniadanie: zupa mleczna lub potrawy mleczne i mlekopochodne, kanapka, herbata, owoce (w tym sezonowe) itp. 5.2. Obiad: powinien składać się z dwóch dań i napoju, owoce (w tym sezonowe). 5.3. Pierwsze danie obiadu powinna stanowić zupa przyrządzona na wywarach jarskich lub mięsnych (nie należy przygotowywać wywarów z kości). Jeżeli w skład zupy będą wchodzić, np. ziemniaki, kluski, czy kasza – nie powinny się one powtarzać w drugim daniu. 5.4. Drugie danie obiadu powinno być bogate w białko pełnowartościowe – mięso, ryby, jaja, ser, itp., w zestawieniu z ziemniakami lub innymi produktami z grupy produktów zbożowych, tj. kaszami różnego rodzaju, makaronami, kluskami itp. Raz w tygodniu powinna być podawana ryba. 5.5. Obiad musi koniecznie obfitować w warzywa podawane w różnej postaci, np. groszek z marchewką, buraczki, surówka, sałata, itp. oraz owoc. Należy pamiętać, aby w każdym posiłku głównym występowało białko pełnowartościowe. Posiłki powinny być urozmaicone i zrównoważone. Wzbogacone mieszankami przypraw. Wszystkie przygotowywane posiłki muszą być zgodne z wymogami zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz. U. z 2016 r., poz. 1154). W jadłospisie powinno się uwzględnić dzienny zestaw żywieniowy w zależności od indywidualnych potrzeb dzieci zgodnie z informacją otrzymaną od Zamawiającego, różnorodne wędliny, potrawy z ryb, sezonowe warzywa i owoce, zróżnicowane potrawy mięsne, półmięsne, nabiałowo – mleczne, jarskie. Zamawiający nie dopuszcza, żeby w ciągu tygodnia (5 dni) wystąpiła powtarzalność tego samego rodzaju posiłku. W przypadku uczęszczania do przedszkola dzieci z alergiami – posiłki dla nich należy przygotowywać oddzielnie (Zamawiający zastrzega sobie prawo zgłaszania takich informacji w trakcie trwania umowy). 3. Wykonawca samodzielnie przygotowuje posiłki, dostarcza je własnym transportem i zapewnia rozdysponowanie posiłków w odpowiedniej ilości. Wykonawca dba o właściwy stan dostarczania posiłków (posiłki gorące, świeże, smaczne i estetyczne) oraz właściwie dobrane do wieku dzieci. Godziny dostawy to: śniadanie 8:30-8:45, obiad 12:00-12:15. 4. Wykonawca winien posiadać wypis lub zaświadczenie z rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej. 5. Stan posiłków i sposób dowożenia musi spełniać wymogi Państwowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej. 6. W przypadku awarii lub innych nie przewidzianych zdarzeń, Wykonawca jest zobowiązany zapewnić posiłki o tej samej jakości na swój koszt z innych źródeł. 7. W cenie oferty należy uwzględnić koszt posiłków standardowych i dietetycznych w razie konieczności. 8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany w ilości przedmiotu zamówienia. Rozliczenie finansowe Wykonawcy usługi z Zamawiającym odbywać się będzie na podstawie faktycznie dostarczonych posiłków i ich ceny jednostkowej. W przypadku wzmożonej zachorowalności lub nieobecności dzieci, Zamawiającemu przysługuje prawo do ograniczenia ilości posiłków z zastrzeżeniem dokonania uprzedzenia Wykonawcy z co najmniej jednodniowym wyprzedzeniem. 9. Cena jednego zestawu winna zawierać wszystkie koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia. 10. Posiłki muszą spełniać wymogi żywienia zalecane przez Instytut Matki i Dziecka dla dzieci przedszkolnych w wieku od 3 do 6 lat. Posiłki nie mogą być przygotowywane z półproduktów. 11. Odbiór dostarczonych posiłków potwierdzony będzie każdorazowo protokołem ich dostarczenia, z wyszczególnieniem ilości dostarczonych posiłków i podpisem upoważnionego pracownika Przedszkola. 12. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność cywilną i finansową za jakość dostarczanych posiłków oraz skutki wynikające z zaniedbań przy ich przygotowywaniu i transporcie mogących mieć negatywny wpływ na zdrowie żywionych dzieci.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55321000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ponadto Wykonawca w ofercie składa: 1) formularz ofertowy zgodny z załączonym drukiem stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ, 2) dokument potwierdzający uprawnienia osoby (osób) do złożenia oferty, w przypadku, gdy prawo to nie wynika z innych złożonych dokumentów, Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając wraz z ofertą zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zobowiązanie tych podmiotów powinno być złożone w oryginale. Z treści powyższego zobowiązania lub innego dokumentu musi bezspornie i jednoznacznie wynikać w szczególności: 1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 8 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach