Gmina Radziejów ogłasza przetarg
- Adres: 88-200 Radziejów, ul. Kościuszki
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 542 853 686 , fax. 542 853 337
- Data zamieszczenia: 2019-07-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Radziejów
ul. Kościuszki
88-200 Radziejów, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 542 853 686, fax. 542 853 337
REGON: 91086666720000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ugradziejow.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa cateringu dla Przedszkola Gminnego w Skibinie w roku szkolnym 2019/2020. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest „Usługa cateringu dla Przedszkola Gminnego w Skibinie w roku szkolnym 2019-2020”. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Szczegółowy zakres usługi obejmuje: 1) Przygotowanie i dostawa wyżywienia (śniadanie, II-śniadanie, obiad) od dnia 02.09.2019 r. do 31.07.2020 r. 2) Posiłki muszą być dostarczane codziennie, przez 5 dni w tygodniu, od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od zajęć przedszkolnych, dla 77 dzieci w wieku przedszkolnym 3 - 6 lata, które uczęszczają do Przedszkola Gminnego w Skibinie. 3) Przewidywana ilość zestawów żywieniowych w trakcie trwania umowy wynosi 17 700. W skład jednego zestawu wchodzi: śniadanie, II śniadanie i 2-daniowy obiad. 4) Wykonawca najpóźniej na 7 dni roboczych przed rozpoczęciem każdego kolejnego miesiąca świadczenia usług ustali i przedstawi do zatwierdzenia Zamawiającemu propozycje jadłospisu na okres kolejnego miesiąca. Zamawiający ma prawo do dokonania zmian w jadłospisie. 5) Posiłki muszą być urozmaicone oraz wysokiej jakości, zarówno co do wartości odżywczej, gramatury jak i estetyki, a także uwzględniać polską tradycję kulinarną. Posiłki powinny spełniać poniższe warunki: 5.1. Śniadanie: zupa mleczna lub potrawy mleczne i mlekopochodne, kanapka, herbata, itp. 5.2. II śniadanie: owoce (w tym sezonowe), desery mleczne, herbata lub napój. 5.3. Obiad: powinien składać się z dwóch dań i kompotu. Pierwsze danie obiadu powinna stanowić zupa przyrządzona na wywarach jarskich lub mięsnych (nie należy przygotowywać wywarów z kości). Jeśli w skład zupy będą wchodzić, np. ziemniaki, kluski, czy kasza – nie powinny się one powtarzać w drugim daniu. Drugie danie obiadu powinno być bogate w białko pełnowartościowe – mięso, ryby, jaja, ser, itp., w zestawieniu z ziemniakami lub innymi produktami z grupy produktów zbożowych, tj. kaszami różnego rodzaju, makaronami, kluskami itp. Raz w tygodniu powinna być podawana smażona ryba. Obiad musi koniecznie obfitować w warzywa podawane w różnej postaci, np. groszek z marchewką, buraczki, surówka, sałata, itp. oraz owoc. Należy pamiętać, aby w każdym posiłku głównym występowało białko pełnowartościowe. Posiłki powinny być urozmaicone, niezbyt obfite i zrównoważone. Wzbogacone mieszankami przypraw. Wszystkie przygotowywane posiłki muszą być zgodne z wymogami zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz. U. z 2016 r., poz. 1154). W jadłospisie powinno się uwzględnić dzienny zestaw żywieniowy w zależności od indywidualnych potrzeb dzieci zgodnie z informacją otrzymaną od Zamawiającego, różnorodne wędliny, potrawy z ryb, sezonowe warzywa i owoce, zróżnicowane potrawy mięsne, półmięsne, nabiałowo – mleczne, jarskie. Zamawiający nie dopuszcza, żeby w ciągu tygodnia (5 dni) wystąpiła powtarzalność tego samego rodzaju posiłku. W przypadku uczęszczania do przedszkola dzieci z alergiami – posiłki dla nich należy przygotowywać oddzielnie (Zamawiający zastrzega sobie prawo zgłaszania takich informacji w trakcie trwania umowy). 3. Wykonawca samodzielnie przygotowuje posiłki, dostarcza je własnym transportem i zapewnia rozdysponowanie posiłków w odpowiedniej ilości. Wykonawca dba o właściwy stan dostarczania posiłków (posiłki gorące, świeże, smaczne i estetyczne) oraz właściwie dobrane do wieku dzieci. Godziny dostawy to: śniadanie i II-śniadanie 8:00-8:15, obiady 12:00-12:15. 4. Wykonawca winien posiadać wypis lub zaświadczenie z rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej. 5. Stan posiłków i sposób dowożenia musi spełniać wymogi Państwowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej. 6. W przypadku awarii lub innych nie przewidzianych zdarzeń, Wykonawca jest zobowiązany zapewnić posiłki o tej samej jakości na swój koszt z innych źródeł. 7. W cenie oferty należy uwzględnić koszt posiłków standardowych i dietetycznych w razie konieczności. 8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany w ilości przedmiotu zamówienia. Rozliczenie finansowe Wykonawcy usługi z Zamawiającym odbywać się będzie na podstawie faktycznie dostarczonych posiłków i ich ceny jednostkowej. W przypadku wzmożonej zachorowalności lub nieobecności dzieci, Zamawiającemu przysługuje prawo do ograniczenia ilości posiłków z zastrzeżeniem dokonania uprzedzenia Wykonawcy z co najmniej jednodniowym wyprzedzeniem. 9. Cena jednego zestawu winna zawierać wszystkie koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia. 10. Posiłki muszą spełniać wymogi żywienia zalecane przez Instytut Matki i Dziecka dla dzieci przedszkolnych w wieku od 3 do 6 lat. Posiłki nie mogą być przygotowywane z półproduktów. 11. Odbiór dostarczonych posiłków potwierdzony będzie każdorazowo protokołem ich dostarczenia, z wyszczególnieniem ilości dostarczonych posiłków i podpisem upoważnionego pracownika Przedszkola. 12. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność cywilną i finansową za jakość dostarczanych posiłków oraz skutki wynikające z zaniedbań przy ich przygotowywaniu i transporcie mogących mieć negatywny wpływ na zdrowie żywionych dzieci. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55321000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ponadto Wykonawca w ofercie składa: 1) formularz ofertowy zgodny z załączonym drukiem stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ, 2) dokument potwierdzający uprawnienia osoby (osób) do złożenia oferty, w przypadku, gdy prawo to nie wynika z innych złożonych dokumentów. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając wraz z ofertą zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zobowiązanie tych podmiotów powinno być złożone w oryginale. Z treści powyższego zobowiązania lub innego dokumentu musi bezspornie i jednoznacznie wynikać w szczególności: 1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 8 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usług cateringowych na potrzeby Szkoły Podstawowej Nr 3 im. kpt. Jana Drzewieckiego w Toruniu w okresie od dnia 01 września 2024 r. do 31 lipca 2025 r.
Dodano: 2024-07-11 - SZPiFP-57-24 Przygotowanie i dostarczanie posiłków całodziennych dla osób zatrzymanych w Pomieszczeniu dla Osób Zatrzymanych w KPP w Brodnicy, w KPP w Mogilnie oraz w KPP w Sępólnie Krajeńskim
Dodano: 2024-07-08 - Świadczenie usługi cateringowej w zakresie przygotowania i dostarczenia transportem wykonawcy ciepłych posiłków dla uczestników Dziennego Domu Senior+ w Łąkiem na rok 2024
Dodano: 2024-04-27 - Świadczenie usług cateringowych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy w ramach organizowanych konferencji naukowych
Dodano: 2024-04-09 - Świadczenie usługi cateringowej dla uczestników Dziennego Domu Pomocy Społecznej przy ul. Rydygiera 30/32 w Toruniu
Dodano: 2024-02-23 - Świadczenie usług cateringowych w związku z organizacją szkoleń przez Centrum Szkolenia Strzeleckiego Lasów Państwowych im. Jana Wendy w 2024 roku
Dodano: 2024-02-23 - Przygotowanie, wydawanie i umożliwienie spożycia obiadów oraz zorganizowanie kolacji wigilijnej na rzecz podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej
Dodano: 2024-01-25 - "Świadczenie usług wyżywienia dla uczestników dla Dziennego Domu Pomocy przy ul. Królowej Bony 2 w Świeciu"
Dodano: 2024-01-18 - Świadczenie usługi cateringowej w zakresie przygotowania i dostarczenia transportem wykonawcy ciepłych posiłków dla uczestników Dziennego Domu Senior+ w Łąkiem na rok 2024
Dodano: 2024-01-15 - Świadczenie usługi cateringowej dla uczestników Dziennego Domu Pobytu prowadzonego przez Toruńskie Centrum Usług Społecznych
Dodano: 2024-01-13